Review Overzicht
Klanten zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid en positieve houding van het personeel. Zij waarderen de hulpvaardigheid, het meedenken en het deskundige advies dat zij ontvangen, wat het kiezen vergemakkelijkt. Ook wordt de snelle en efficiënte service, zelfs tijdens drukke momenten, vaak genoemd. Het personeel wordt omschreven als kundig en professioneel, wat vertrouwen wekt bij de klanten. De service, zowel in de winkel als bij speciale verzoeken, wordt als uitstekend ervaren. Daarnaast wordt de prijsstelling meestal positief beoordeeld. Enkele klanten noemen wachttijd als een aandachtspunt, vooral bij onderbezetting. Ook zijn er klachten over prijsverschillen.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomtReviewsLucardi Juwelier Hoogezand
(1)
(2)
(6)
(38)
(163)
Geverifieerd
Ik werd op een prachtige manier geholpen door de meiden daar. Heel fijn.
Geverifieerd
Goed en geduldig geholpen
Geverifieerd
De service was prima en netjes en beleefd
Geverifieerd
Lieve dame zeer behulpzaam leuke horloge gekocht blij mee
Geverifieerd
Fijn geholpen
Geverifieerd
Top
Geverifieerd
Geverifieerd
Vriendelijke personeel werd goed geholpen
Geverifieerd
Lieve vrouw welke ons hielp, geduldig en meedenkend
Geverifieerd
Advies vd medewerker
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Erg fijn geholpen, vriendelijk personeel
Geverifieerd
Geverifieerd
Ik ben heel goed geholpen ze waren vriendelijk
Geverifieerd
Geverifieerd
Goede service en vriendelijke medewerkers
Geverifieerd
Kleine prijsjes, duur betalen
Er hangen mooie prijsjes bij de hangertjes en oorbellen. Maar dan kom je bij de kassa en blijkt het allemaal duurder uit te vallen.
Er staat een bordje bij de kassa met: de prijs die de kassa aangeeft is leidend.
Volgens mij is dit gewoon misleiding, zo kunnen ze allemaal kleine bedragen bij de artikelen plaatsen maar bij de kassa is het maar een verassing wat je moet betalen. Daarbij komt dat mensen dan minder snel het terug laten leggen en dan dus maar betalen, dit is echt niet ok.
Wel gouden handel voor jullie maar echt niet ok.
Geverifieerd
Erg vriendelijk geholpen toen onze dochter oorbellen kreeg