dryly.com

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden518 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Super service!!!

Super service! Het pakket de volgende dag na bestelling thuis geleverd gekregen, toen bleek echter dat de wekker waarschijnlijk een defecte accu had. Hierover contact gehad met de klantenservice en zij hebben wederom direct de volgende dag een nieuwe zending geleverd, deze werkte keurig en wij zijn inmiddels goed op weg in de training met eerste resultaten! Bedrijf handelt erg snel en nemen onze klachten serieus!
Antwoord van dryly.com
Beste Daan, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen, dat je juist geholpen bent en inmiddels goed op weg bent. We hopen dat jullie spoedig tot je resultaat komen, mochten we je nog ergens bij kunnen ondersteunen dan horen we het graag! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Het concept van Dryly is zo kindvriendelijk en speels. Het is net alsof onze zoon spelenderwijs een oplossing kreeg voor dit toch wel gevoelige issue. Uiteindelijk wordt hij nu zelf wakker als hij moet plassen! De klantenservice is ook altijd enorm behulpzaam en vriendelijk bij vragen. Als je een oplossing zoekt voor bedplassen, zou ik zeker Dryly aanraden! Ze maken het veel makkelijker en zelfs een beetje leuk!
19 mrt 2024
Beste Jayro, Bedankt voor deze geweldige review! Wat een prachtig nieuws dat jullie zoon nu uit zichzelf wakker wordt om te gaan plassen. Ons team zit dagelijks voor je klaar om dit soort ervaringen te bewerkstelligen. We nemen je lovende woorden over de klantenservice dan ook ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Trotse dochter

Via de plaspoli bij Dryly uitgekomen. We zijn niet in de gebruikelijke 6-8 weken tot resultaat gekomen, maar dat was medisch gezien al niet haalbaar dus geen verassing. Na flink wat moeite hebben we uiteindelijk onze dochter toch zindelijk gekregen in een wat langer en zwaarder traject. Desalniettemin nu een trotse meid! De klantenservice heeft ons tijdens de training ook erg prettig geadviseerd.
Antwoord van dryly.com
Beste Willem, Dank voor je uitgebreide review. Wat goed te horen dat jullie na geinformeerd te hebben via de plaspoli uiteindelijk droge nachten hebben weten te behalen met behulp van onze plaswekker. Desondanks dat je het standaardtermijn niet hebt weten te realiseren een erg mooie prestatie waar je dochter terecht trots op mag zijn! Je lovende woorden over de klantenservice nemen we ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dyrly

Helemaal top

Onze zoon van 9 durft eindelijk weer uit logeren! Onze zoon is 9 en is nog nooit zindelijk geweest in de nacht. Met behulp van de plaswekker met trilfunctie is het bedplassen in 4 weken verholpen. Nu ervaren we al 1,5 week droge nachten, achteraf kan ik alleen maar denken, was ik hier maar eerder op gekomen. Wij kregen geen vergoeding van de zorgverzekeraar, maar dit is een absolute aanrader!!
Antwoord van dryly.com
Beste Stan, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldige nieuws dat jullie zoon van 9 na 4 weken zijn bedplasprobleem opgelost heeft! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Wekker doet wat het moet doen

In eerste instantie ietwat sceptisch over het product en erg benieuwd hoe dat het traject zou gaan verlopen. Na 3 weken moet ik toch toegeven en kan ik alleen maar stellen dat de wekker keurig zijn werk doet. Onze zoon wordt nu vaak al zelf wakker om te gaan plassen of houdt het op tot de ochtend, af en toe nog een ongelukje maar ik verwacht dat dit spoedig ook verleden tijd is. Mooi systeem.
Antwoord van dryly.com
Beste Victor, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Wat een geweldig nieuws dat jullie zo een mooie progressie geboekt hebben! Dank voor de lovende woorden over ons systeem en ik hoop dat jullie spoedig de volledige nacht zindelijkheid behalen! Gr. Team Dryly

Dryly is top!

Mijn kind had altijd problemen met bedplassen, maar dankzij Dryly hebben we dat nu onder controle. Dryly heeft echt een positieve impact gehad op het zelfvertrouwen van mijn kind. Voorheen voelde hij zich vaak beschaamd maar nu is hij veel zelfverzekerder. Zijn zelfvertrouwen groeit elke dag, en ik ben zo dankbaar voor de positieve verandering die Dryly in ons leven heeft gebracht.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Wow. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks! We zijn blij dat we een bijdrage hebben mogen leveren aan het herstellen van het zelfvertrouwen van je kind. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Effectief!

De Dryly plaswekker was echt een redder in nood voor ons gezin. Mijn kind (8 jaar oud) had al langer last van bedplassen, maar dankzij deze wekker begon hij zich bewust te worden van zijn blaas en 's nachts op te staan wanneer nodig. Het gebruiksgemak en de effectiviteit ervan hebben onze nachten aanzienlijk verbeterd.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Wat een geweldig nieuws dat jullie zoon van 8 ondertussen droge nachten ervaart. We zijn erg blij dat we jullie hebben kunnen ondersteunen in deze reis naar droge nachten en jullie mogen dan ook trots zijn op het resultaat. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Uitstekend product en goede service

Dryly heeft echt geholpen! Mijn dochter had voorheen nog geregeld last van bedplassen, na het gebruik is ze eindelijk droog en is Wizzu een nieuwe vriend die blijft! Een erg positeive manier om het kind gemotiveerd te houden en het bedplassen op te lossen. Daarnaast bij vragen direct goed geholpen, bedankt Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze mooie review. Wat leuk dat Wizzu ook na de training nog een vriend blijft op de kamer van je kind! We zijn blij te horen dat de training zo een succes is geweest voor jullie. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Geweldige oplossing! Het heeft ons geholpen om het bedplassen bij onze dochter aan te pakken en inmiddels wordt ze zelf wakker! Dryly is een enorme aanrader als dat je al lange tijd worstelt met bedplassen.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor deze prachtige review! Wat fijn te horen dat jullie met de plaswekkertraining geholpen zijn en ondertussen droge nachten ervaren. Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Gr. Team Dryly
Met de Dryly plaswekker hebben wij eindelijk ons kind zindelijk gekregen. Veel geprobeerd, maar nooit resultaat. Met deze methode was ons kind in 11 weken zindelijk. Super aanrader!
19 mrt 2024
Beste Justin, Dank voor het delen van deze mooie 5 sterren review. We zijn erg blij te horen dat jullie d.m.v. het gebruik van onze plaswekker binnen 11 weken resultaat hebben behaald, een resultaat om trots op te zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
na een maand volledig droog, bedank dryly. Het connecteren met de app ging wel niet zo goed, maar dan kwam mijn zoon mij gewoon wakker maken en was dit opgelost. TOP PRODUCT!
Antwoord van dryly.com
Beste Elewout, Dank voor het delen van deze prachtige review! We zijn er blij te horen dat jullie na 1 maand al resultaat hebben en jullie zoon volledig droog is. Een resultaat om trots op te zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Week 1: De eerste week met de plaswekker was een beetje wennen, veel ongelukjes en veel onderbrekingen gedurende de nacht. Maar zij begon al te begrijpen hoe het werkte.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Wat goed te horen dat jullie in een paar weken tijd al tot dit resultaat gekomen zijn. Jullie mogen dan ook trots zin op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Goede service

Het lukte niet om het apparaat met wifi te koppelen Gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.(Deze werkte goed) De oude kon later retour
Antwoord van dryly.com
Beste Mastenbroek, Wat geweldig te horen dat je onze service zo waardeert. We hechten er veel waarde aan dat je juist ondersteunt wordt tijdens de training zodat jullie zo optimaal mogelijk vooruit kunnen! Blij zijn we dan ook te horen dat je inmiddels juist aan resultaat kunt werken! Mochten we je tijdens de training nog verder kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Gr. Team Dryly
Fijn product om mee aan de slag te gaan met onze zoon. Levering duurde iets langer maar werd netjes per email gemeld dat er problemen waren.
Antwoord van dryly.com
Beste M Thijssen, Dank voor je prachtige review. Wat leuk om te horen dat jullie het een fijn product vinden om mee aan de slag te gaan. We betreuren dat we ietwat later hebben moeten leveren in de tijd van je bestelling, maar zijn blij dat je inmiddels juist op weg bent! Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen. Gr. Team Dryly
De wekker heeft ons gezin enorm geholpen bij het oplossen van bedplassen en heeft onze nachten veeeeel rustiger gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Stijn, Dank voor deze mooie review. Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie gezin zo heeft kunnen helpen en jullie nachten rustiger gemaakt heeft. Daar worden wij ook erg blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Binnen een week was onze zoon droog. Echt een topproduct. Helaas prijzig maar wel het geld dik waard
20 mrt 2024
Beste Roel, Dank voor je eerlijke review. Dat jullie na 1 week resultaat hebben is erg uitzonderlijk maar natuurlijk geweldig!! We zijn blij dat je zo tevreden bent met het product en dat je het het geld dik waard vindt. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
JH
Jolijn H.
Rosmalen

Binnen 2 weken droog!

Binnen 2 weken droog. Daarvoor al van alles geprobeerd. Wij zijn blij!
Antwoord van dryly.com
Beste Hofkens, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Na 2 weken resultaat is enorm snel en een resultaat om trots op te zijn, van een tevreden klant worden wij ook blij! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Goede service!

Goede, snelle service
Antwoord van dryly.com
Beste Heleen, Dank voor deze mooie review over onze service. Dagelijks staat onze klantenservice voor je klaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens de training, daar hechten we veel waarde aan. Bedankt! Gr. Team Dryly
10 mrt 2024
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
9 mrt 2024
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 4 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly