dryly.com

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 dec 2023
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

29 dec 2023
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

8 mrt 2024
Hier de plaswekkertraining enorm positief ervaren en ik kan deze iedereen aanbevelen die kampen met bedplassen thuis. Vooral de app biedt een flinke meerwaarde doordat ouders de voortgang van hun kinderen kunnen volgen en aanmoedigen. De app is ook zeer kindvriendelijk, met leuke beloningen en gadgets om de motivatie van het kind hoog te houden. De Dryly app maakt de hele plaswekkertraining tot een gestroomlijnde en positieve ervaring voor het hele gezin. Dankjewel Dryly!
8 mrt 2024
Beste Roxanne, Dank voor je prachtige bericht en aanbeveling van onze plaswekker. We zijn blij te horen dat de meerwaarde die onze app biedt in dit traject naar je wens is! Geniet van de droge nachten en dank voor je positieve feedback over jullie ervaring! Gr. Team Dryly

Eindelijk!

Eindelijk! Dryly heeft ein-de-lijk mijn kind geholpen om bedplassen op te lossen. Door hun deskundige begeleiding voelden we ons ondersteund en zelfverzekerd tijdens het hele proces. Ik ben zo blij dat we Dryly hebben gevonden, hun advies heeft echt het verschil gemaakt tijdens de training. Enorm fijn te merken dat er ook nog dit soort, niet commerciële diensten worden aangeboden, dat is vandaag de dag helaas niet meer vanzelfsprekend… Bedankt Dryly! Maud Noorduil
20 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor de prachtige review! We zijn blij dat onze assisterende diensten je goed bevallen zijn en dat jullie inmiddels resultaat hebben weten te behalen! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
15 mrt 2024

Geweldige training met dryly

De plaswekkertraining van Dryly is een geweldige oplosisng! Hoewel we in week 3 te maken kregen met een klein defect, was ik verbluft door de snelle respons en oplossing. Binnen 2 werkdagen was alles weer opgelost en mochten we een vervanging thuis ontvangen. Nu na slechts 7 weken is ons kind zindelijk. Het is verbazingwekkend hoe effectief en efficiënt het hele proces is geweest, en ik ben zo dankbaar voor het kennismaken met Dryly.
18 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Vervelend dat jullie een klein defect ervaarde, in ieder geval zijn we blij te horen dat we dit spoedig hebben kunnen verhelpen voor je. Na 7 weken resultaat is dan ook top nieuws waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
23 feb 2024

Binnen 3 weken resultaat!

Nadat we de plaswekker van Dryly hebben geprobeerd, zijn we echt onder de indruk! Mijn kind had al een tijdje last van bedplassen, en we waren op zoek naar een effectieve oplossing. Deze plaswekker heeft binnen 3 weken wonderen verricht. Het is geweldig om te zien hoe hij nu 's ochtends trots wakker wordt met een droog bed! Dank je wel, Dryly, voor dit fantastische product dat ons leven zo veel gemakkelijker heeft gemaakt!
23 feb 2024
Beste Ronald, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly

Super!

Ik heb de Dryly plaswekker voor mijn kleine gekocht, en eerlijk gezegd, het werkt geweldig! Het ding is na installatie super makkelijk te gebruiken, gewoon vastklikken aan zijn ondergoed en klaar. Het alarm is luid genoeg om hem wakker te maken zonder de hele buurt te wekken, en de app stuurt ook een alarm naar ons. Het heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt en bedplassen is niet langer een probleem. Bedankt!
7 mrt 2024
Beste Maric, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen en bedankt voor deze prachtige review! Dat jullie uiteindelijk ook tot je resultaat zijn gekomen is natuurlijk geweldig nieuws, we zijn blij dat we jullie daarin hebben kunnen ondersteunen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Het concept van Dryly is zo kindvriendelijk en speels. Het is net alsof onze zoon spelenderwijs een oplossing kreeg voor dit toch wel gevoelige issue. Uiteindelijk wordt hij nu zelf wakker als hij moet plassen! De klantenservice is ook altijd enorm behulpzaam en vriendelijk bij vragen. Als je een oplossing zoekt voor bedplassen, zou ik zeker Dryly aanraden! Ze maken het veel makkelijker en zelfs een beetje leuk!
19 mrt 2024
Beste Jayro, Bedankt voor deze geweldige review! Wat een prachtig nieuws dat jullie zoon nu uit zichzelf wakker wordt om te gaan plassen. Ons team zit dagelijks voor je klaar om dit soort ervaringen te bewerkstelligen. We nemen je lovende woorden over de klantenservice dan ook ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

fantastische klantenservice

De service van Dryly is gewoonweg uitstekend. Ik had wat vragen over het product en hun klantenservice stond direct voor me klaar met vriendelijk en behulpzaam advies. Ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord op mijn vragen via e-mail. Het voelde echt alsof ze om mijn tevredenheid gaven. Kortom, hun service heeft mijn ervaring met het gebruik van hun product echt verbeterd. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!
7 mrt 2024
Beste Johan, Dank voor deze hartverwarmende woorden over onze service! Hier doen wij het dagelijks voor. We begrijpen dat je gedurende de training ook nog een hoop vragen hebt en daar ondersteunen we je graag bij. Erg veel dank voor deze mooie woorden en succes met de training! Gr. Team Dryly
6 mrt 2024

Fijne methode voor kinderen De Dryly plaswekkermethode is ongelooflijk kindvriendelijk.

Naam: Nicole van den Bosch Mijn kind vond het niet alleen leuk te gebruiken, maar ook comfortabel om te dragen. Het alarm is zacht genoeg om hem niet te schrikken, maar luid genoeg om hem wakker te maken als dat nodig is. De app maakt het leuk en interactief voor hem om zijn vooruitgang bij te houden. Het heeft het hele proces van bedplassen aanpakken veel minder stressvol gemaakt voor ons allemaal.
7 mrt 2024
Beste Nicole, Bedankt voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. We zijn blij te horen dat je ons concept waar kindvriendelijkheid vooropstaat zo waardeert. Bedplassen kan een vervelend probleem zijn en daarbij proberen we dit altijd op een positieve manier aan te pakken. Dank voor je review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
12 mrt 2024

Wekker doet wat het moet doen

In eerste instantie ietwat sceptisch over het product en erg benieuwd hoe dat het traject zou gaan verlopen. Na 3 weken moet ik toch toegeven en kan ik alleen maar stellen dat de wekker keurig zijn werk doet. Onze zoon wordt nu vaak al zelf wakker om te gaan plassen of houdt het op tot de ochtend, af en toe nog een ongelukje maar ik verwacht dat dit spoedig ook verleden tijd is. Mooi systeem.
12 mrt 2024
Beste Victor, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Wat een geweldig nieuws dat jullie zo een mooie progressie geboekt hebben! Dank voor de lovende woorden over ons systeem en ik hoop dat jullie spoedig de volledige nacht zindelijkheid behalen! Gr. Team Dryly

Dryly is top!

Mijn kind had altijd problemen met bedplassen, maar dankzij Dryly hebben we dat nu onder controle. Dryly heeft echt een positieve impact gehad op het zelfvertrouwen van mijn kind. Voorheen voelde hij zich vaak beschaamd maar nu is hij veel zelfverzekerder. Zijn zelfvertrouwen groeit elke dag, en ik ben zo dankbaar voor de positieve verandering die Dryly in ons leven heeft gebracht.
14 mrt 2024
Beste klant, Wow. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks! We zijn blij dat we een bijdrage hebben mogen leveren aan het herstellen van het zelfvertrouwen van je kind. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
5 mrt 2024

na 6 weken resultaat

De eerste week was erg intensief en vergde veel van ons. Dit was het echter allemaal meer dan waard!! Na enkele weken waren er minder ongelukjes en hadden wij een hele trotse dochter. Na 6 weken bezig te zijn, zijn we nu ondertussen al een week zonder ongelukjes en zijn wij super tevreden. Iedereen die twijfelt en met bedplasproblemen kampt zou ik dit aanbevelen!
6 mrt 2024
Beste Daniëlle, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! De eerste week is zeker het meest intensief kijkend naar het gehele traject en kan soms even pittig zijn. Als het goed is zul je zien dat je na de eerste week vooruitgang boekt en dat de hoeveelheid ongelukjes gaan afnemen en zodoende de training makkelijker wordt. Jullie mogen dan ook trots zijn dat jullie na 6 weken resultaat behaald hebben en wij danken jullie voor de aanbeveling. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
8 mrt 2024

Goed product met perfecte resultaten

Tevreden en ook nog eens via zorgverzekering Wij zijn erg blij met de wekker die bij ons na een ruime 9 weken voor resultaat heeft gezorgd. Mooie bijkomstigheid is dat wij het volledig vergoedt kregen via de zorgverzekeraar omdat we aanvullend verzekerd zijn. Fijn dat het zo keurig geregeld is en onze dochter weer met vertrouwen de nacht in gaat.
11 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor deze mooie review over jullie training. Na 9 weken resultaat is natuurlijk erg mooi en wat goed te horen dat jullie juist vooruit konden via de tegemoetkoming van de zorgverzekering! Wij zijn erg blij dat we jullie hebben mogen ondersteunen in de reis naar droge nachten, geniet daarvan! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

Dryly is een topbedrijf

Op advies heb ik eindelijk een Dryly plaswekker aangeschaft. Na ruim 4 weken zijn we nu al veel verder en is onze dochter bijna droog. Wat Dryly een topbedrijf maakt is de service. Ook als de plaswekker al is aangekocht zijn ze bereikbaar en kijken ze graag uitgebreid met je mee en komen ze met tips. Dat zie je niet overal meer. Bedankt Dryly!
4 mrt 2024
Beste Henk, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels bijna droge nachten ervaart! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service en dat je met Wizzu al een mooie stap hebt gezet naar droge nachten. Jullie mogen trots zijn op het resultaat! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

De klantenservice bij Dryly is top

De klantenservice bij Dryly is echt top, ze reageren snel op vragen en denken mee. We kregen ook keurig kosteloos een nieuw apparaat toegestuurd omdat de onze niet goed werkte. Waarom 4 sterren in plaats van 5? We hebben wat problemen ervaren met het systeem dat in de nacht uitviel, waardoor ongelukjes uiteraard niet opgemerkt werden.
4 mrt 2024
Beste Danielle, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ervaringen met onze klantenservice. Jammer om te lezen dat je enkele problemen hebt ervaren, met onze plaswekker die 's nachts uitviel. We hopen en verwachten dat dit met de nieuwe set niet meer het geval moet zijn. Mocht het toch nog voorkomen, neem dan zeker even contact met ons op, en dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing. We hopen dat jullie snel de stap naar droge nachten kunnen zetten en wensen jullie nog veel succes met de training. Gr. Team Dryly

Geweldig product

Na 6 weken resultaat! Mijn zoon heeft al een tijdje moeite met bedplassen. Na meerdere oplossingen geprobeerd te hebben, kwamen we uiteindelijk terecht bij Dryly. Door de training met de pandabeer zien we echt verschil. Hier en daar nog een ongelukje, maar ik goede hoop dat het bedplassen binnenkort verleden tijd is. Bedankt!
4 mrt 2024
Beste Martijn, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels al enkele resultaten ervaart! We zijn erg blij dat jullie samen met Wizzu een mooie stap hebben kunnen zetten. We hopen dat de training snel afgerond kan worden, maar jullie mogen nu al trots zijn op het mooie resultaat! Gr. Team Dryly
20 feb 2024
Wat een fantastisch resultaat! Ons kind worstelde al geruime tijd met bedplassen en we hadden al diverse methoden uitgeprobeerd om dit aan te pakken, echter zonder succes. Na de aanschaf van een plaswekker van Dryly was het probleem echter binnen enkele weken opgelost. Dit product heeft echt onze verwachtingen overtroffen!
21 feb 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
15 mrt 2024

Uitstekend product en goede service

Dryly heeft echt geholpen! Mijn dochter had voorheen nog geregeld last van bedplassen, na het gebruik is ze eindelijk droog en is Wizzu een nieuwe vriend die blijft! Een erg positeive manier om het kind gemotiveerd te houden en het bedplassen op te lossen. Daarnaast bij vragen direct goed geholpen, bedankt Dryly
18 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het delen van deze mooie review. Wat leuk dat Wizzu ook na de training nog een vriend blijft op de kamer van je kind! We zijn blij te horen dat de training zo een succes is geweest voor jullie. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
5 mrt 2024

Wat een uitvinding!

Door de methode op een leuke manier aan te pakken zien we dat onze zoon erg gemotiveerd is. Wat een enorm pluspunt en geweldige uitvinding. Na 1 week gestart te zijn, merken we al lichte vooruitgang en gaan we er zeker vanuit dat dit binnen enkele weken volledig opgelost is!
6 mrt 2024
Beste Winkeliers, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Goed te horen dat jullie juist gestart zijn en we hopen dat jullie spoedig tot een mooi eindresultaat kunnen komen. Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen dan kijkt de klantenservice graag met je mee! Gr. Team Dryly
7 mrt 2024

Enorm blij met deze aanschaf

Steeds maar luiers kopen en uiteindelijk bij Dryly gekomen door een kennis. Zo enorm blij dat we dit zijn tegengekomen, wisten we maar eerder van dit bestaan. Na 4 weken nagenoeg geen ongelukjes en na 6 weken volledig droog. Enorme aanrader!!!!!
8 mrt 2024
Beste Maartje, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! We zijn blij te horen dat we uiteindelijk hebben kunnen bijdragen in de oplossing voor jullie bedplas probleem. Na 6 weken volledig droog is dan ook een geweldig resultaat waar jullie zeker trots op mogen zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
20 feb 2024
Super product! Ben erg tevreden over de kwaliteit van het product en de reactiesnelheid van de klantenservice. Bij vragen over de werking van de plaswekker hebben ze mij enorm goed geholpen. Bedankt, Dryly!
21 feb 2024
Beste Bas, Dank voor je 5 sterren review en lovende woorden over ons product en de klantenservice! Onze klantenservice staat dagelijks voor je klaar om je juist te ondersteunen zodat jullie optimaal vooruit kunnen in de training. Mocht je nog verdere vragen hebben tijdens de training dan kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly