Wimwood.nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2023
Wimwood.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Via de site een pergola besteld , maar doordat we de maat niet goed hadden een paar keer opnieuw in het 'winkelwagentje' gestopt en uiteindelijk een pergola besteld ipv de robuste versie. Omdat we ook een glaswand erbij besteld hadden zou dit uiteindelijk problemen opleveren met montage. Na overleg hebben ze nieuwe liggers opgestuurd voor een gereduceerd bedrag zodat we uiteindelijk een mooie pergola hebben met glaswand ;-)

16 jun 2023
De werknemers Menno en Tim die mij meerdere malen te woord hebben gesraan aan de telefoon verdienen een dikke pluim. Deze mensen zijn heel klantvriendelijk echter.. De eigenaar Wim, heb ik ervaren als een keiharde en onredelijke zakenman. Bij ons zijn wbt leveringen herhaaldelijke malen iets mis gegaan. Leveringen beschadigd, verkeerd materiaal, niet compleet, leveringen vergeten, leveringsdatums

Beoordelingen voor Wimwood.nl

Uitstekende service!

9 aug 2023
Goedendag, Hartelijk dank dat u de moeite nam ons. Te reviewen, we waarderen het enorm! U heeft een mooie constructie bedacht, we wensen u er jarenlang plezier van! Team WimWood
1 aug 2023
Snelle levering. We hadden alle materialen binnen een week geleverd. We hadden een probleem met de raveeldragers, maar dat is heel goed en snel weer opgelost door Wimwood.
2 aug 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn dat u hier de tijd voor wilde nemen! Veel plezier met uw overkapping!
21 jun 2023
Prima website en goede ondersteuning!
5 jul 2023
Goedendag meneer, Hartelijk dank voor de mooie review! We wensen u en uw broer jarenlang plezier van uwer beide overkappingen! Team WimWood
13 jun 2023
Goede service en snelle afhandeling
5 jul 2023
Goedendag, Heel hartelijk dank dat u de moeite nam voor deze review, wordt zeer gewaardeerd. We wensen u jarenlang plezier van uw aankoop! Team WimWood
10 mei 2023
16 jun 2023

Eigenaar Wim is een keiharde zakenman