theatticstreetwear.com/nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2024
theatticstreetwear.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor theatticstreetwear.com/nl

9 nov 2023

Top bedrijf!!

2 paar gehaald, super breed aanbod. Mega snelle levering, vlot contact en ook nog is goeie prijzen. Daarnaast schoenen op voorraad die bijna overal uitverkocht waren. Top bedrijf!!!!
1 nov 2023

Top service

Sneakers gekocht die overal uitverkocht waren voor een normale prijs. Super snel verstuurd en goed verpakt. Mijn adres stond niet goed en werd meteen over gemaild. Top service dus!
24 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik kan het iedereen aanraden om via The Attic schoenen of kleding te bestellen! Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst, zowel de service als de kwaliteit is altijd top!

Super goed, aanrader!

Duidelijke en goede website, makkelijk bestellen, goede berichtgeving over status en snelle levering.Pakket verzegeld bezorgd en voorzien van een bedankt bericht.
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Onwijs mooie schoenen.Avond ervoor besteld volgende middag had ik ze al binnen.Ze reageren snel op vragen en geven ook goed advies, dus zeer tevreden
Geïmporteerde beoordeling
Twee Palm angels overhemden gekocht op de website. De kwaliteit van de overhemden is uitstekend en de levering was snel. Bedankt!
25 okt 2023

Top service

Zelf heb ik de air jordan 1 mid obsidian blue gehaald. Snel bezorgd en ook hele goede service, ik zou d'r zo nog iets kopen.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering binnen 1 dag, met ook nog een persoonlijke geschreven boodschap. Hartstikke tevreden na deze 1e aankoop.
Geïmporteerde beoordeling
Snel en netjes geleverd.Helaas was het product voor mij te groot.Retour systeem zou misschien wat makkelijker kunnen.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer snelle levering eind middag besteld en de volgende dag al geleverd. En ook nog een leuk kaartje erbij geschreven
22 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Betrouwbaar, netjes en snelle levering. Bij vragen kon ik makkelijk in contact komen met het bedrijf. Top, thanks!
22 nov 2023

Top!

Goed aanbod, mooie producten en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Volgende dag in huis

Hele snelle zending en hele aardige medewerkers. Schoenen waren netjes en goed en mooi verpakt.
22 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zeer tevreden over mijn bestelling

Persoonlijk contact, snelle levering en een goede prijs. Zeer tevreden over mijn bestelling!
26 nov 2023

Super!

Zeer tevreden over de communicatie en service. Ik ga zeker nog eens bij jullie bestellen!
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel goede service, snelle levering en prachtige schoenen. Meer dan tevreden. 🤩

Very good

Very quick delivery!Nice packaging!Hand writen note—makes it really special
31 okt 2023

Aanrader!

Aannemelijke prijs, double boxed verzonden, snelle levering, aanrader!
15 nov 2023

perfect!

Top! hele snelle levering en supermooie schoenen voor goede prijs!:)
7 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
snel verstuurd, lief kaartje erbij, scjoenen goede kwaliteit!