sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

157 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2017
sudac.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Als POP kapper vind ik het heerlijk te kunnen werken met deze producten! De firma is zeer aanspreekbaar, hulpverlenend en vooral groeiend. Ik voel een jong dynamisch team wat mij vooral energie geeft. Nieuwe pop producten komen op de markt en worden leuk gelanceerd. Betaalbaar, kwalitatief en jong ogend! Pluim voor het ganse team! Salon creative - Wevelgem België

17 sep 2023
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.

Beoordelingen voor sudac.nl

6 jul 2023
23 mei 2023
1 mei 2023
14 aug 2023
Zeer slecht. Er is iets niet goed gegaan met de bestelling, en we krijgen ijskoud te horen dat het onze eigen schuld s. 0,0 hulp vanuit Sudc, geen enkele service, geen greintje meeleven, helemaal niks. Dat onze dochter straks zonder schoolspullen zit maakt Sudac geen zak uit blijkt wel weer
22 aug 2023
Beste mevrouw Jilleba, wij bieden u graag de mogelijkheid om de verkeerd bestelde producten kosteloos aan ons te retourneren, daarvoor zal ik u een retouretiket mailen. Verder doen wij onze uiterste best om nu de goede artikelen alsnog op tijd te leveren.
11 jun 2023
Sinds het met DHL vind ik het slecht pakket zelf ophalen lukt mij niet altijd ook het gewicht om de dragen en moet er lang op wachten 2 keer over gebeld zou op de hoogte gehouden worden maar hoor niks dat vind ik jammer was altijd goed met post nl
10 aug 2023
Beste Marian, wij hebben inderdaad wat opstartproblemen ervaren met DHL. Inmiddels zijn er gelukkig verbeterpunten doorgevoerd, hopelijk ervaar jij dat ook zo. Het blijft onze aandacht houden.
17 aug 2023
Vreselijk slechte empatieloze klantenservice, jammer genoeg moesten we hier t schoolpakket bestellen. Hopelijk kunnen we de rest van de opleiding de spullen ergens anders bestellen
22 aug 2023
23 jul 2023
Donderdag bestelling gedaan en nu zondag nog niks gehad. Jammer nog niet zo lang geleden was het de dag ernaar binnen.
27 jul 2023
Beste Eef, de order heeft op de dag van bestelling ons magazijn nog verlaten maar ik zie dat deze in het sorteercentrum van de bezorger inderdaad wat vertraging heeft opgelopen. Vervelend dat dit is gebeurd! De order is inmiddels gelukkig afgeleverd en we gaan er van uit dat je de volgende keer de order gewoon weer de dag daarna in huis zult hebben zoals je dat van ons gewend bent. Hartelijke groet, team Sudac.
23 jun 2023
Ik kan niks beoordelen ,ik heb nog niks binnen zelfs geen track and tracé, zodat ik weet waar het is🤬
26 jun 2023
Goedemorgen Natasja, wat vervelend dat je geen track&trace hebt ontvangen. Ik stuur hem je deze bij nog een keertje: https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/JVGL0627410400002774/6464%20AN Je bestelling kan je vandaag verwachten. Fijne dag!
19 sep 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
21 sep 2023
Goedemorgen Kirsten, Zoals vermeld op de shop en overlegd met je school hebben schoolpakketten een langere levertijd. Dit kan 1 tot 3 weken duren. Wij doen ons best het schoolpakket zsm bij je te leveren. Succes met je opleiding!
14 sep 2023
Slechte kwaliteit.
Antwoord van sudac.nl
Goedemiddag, wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het oefenhoofd. Wij komen graag met u in contact. Wellicht sluit een ander oefenhoofd beter aan op uw wensen en kunnen wij u daarin adviseren. Wij helpen u graag verder. U kunt ons per mail bereiken via mail floor@sudac.nl. Hartelijke groet, Team Sudac