LIONINSIDE.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2024
LIONINSIDE.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gymtowel Op facebook kwam ik de advertentie tegen van de gymtowel. Ik was een beetje sceptisch. Maar had 2 zwarte towels besteld. Deze werden tot mijn verbazing heel snel geleverd. En de kwaliteit van de towels is echt van goede kwaliteit. Man en kind zijn er ook super tevreden mee, want het zijn echt ideale towels voor over een gym bankje. Ook na het wassen blijven ze nog steeds goed, ik doe ze express niet in de droger. Maar ze worden zoveel gebruikt nu, in plaats van de gewone handdoek dat ik snel bij gaat bestellen. Super tevreden mee, en hele goeie kwaliteit.

Vind de handdoeken wat te klein

Beoordelingen voor LIONINSIDE.nl

17 feb 2024
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en service. Als u nog vragen heeft of als er iets is waar we u mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groeten, Het Lioninside team
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Zeer dank voor deze mooie beoordeling Michella! Wij zijn blij dat jullie tevreden zijn met de bestelling! Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen met advies horen we het graag :) Hartelijke groet, Team Lioninside

Klantenservice is top

De bezorging via DHL is niet goed gegaan, vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en medeweker Mohammed heeft het super snel en klantvriendelijk opgepakt! Top service!

Topkwaliteit

Duidelijke en eigentijdse website. Het sportartikel de volgende dag in huis en ter promotie zat er een extra gift bij mijn bestelling. Het artikel werkt goed en is van topkwaliteit.
3 feb 2024
De opdruk Bret is super .. ik train er om de dag er mee rond de 750 opdruk sessie in de week … dus top Bret 👍🤗🙏
3 feb 2024
Snelle levering en goede kwaliteit van de gym towel, en echt superhandig met opbergvakje.
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Zeer dank voor deze mooie beoordeling en wat fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering en de goede kwaliteit van onze Gym Towel! Het opbergvakje blijkt ook een handige toevoeging te zijn. Bedankt voor uw positieve feedback, dit motiveert ons enorm. We staan altijd klaar om u verder te helpen, dus aarzel niet om ons te contacteren als u nog vragen heeft of meer van onze producten wilt ontdekken. Met sportieve groet, Het Lioninside team
Meerdere bestellingen geplaatst altijd snel verzonden, goede service en mooie producten.
3 feb 2024
Goede snelle service en prachtig sieraad💪
RS
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Bedankt voor je beoordeling Robert, mochten er verbetering in onze service en producten zijn horen we dat graag, we streven naar verbetering!
4 feb 2024
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Zeer dank voor je beoordeling Ivo!
Vind de handdoeken wat te klein
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Goede avond Tineke, Bedankt voor je review! Jammer dat je de handdoeken iets te klein vind. We zijn aan het kijken om 2 varianten uit te brengen waardoor er keuze is tussen een 100 cm variant en een iets langere. Hopelijk was u verder wel tevreden met het shoppen en verzending! Team Lioninside
Perfect en goede kwaliteit!
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, het betekent veel voor ons team. Als je nog vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! 💪😊 #FeedTheLion 🦁