sport-korting.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sport-korting.nl

4.68/5.00

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Mooie jas, goede kwaliteit. En gelukkig NIET geleverd met PostNL Dus de levering was snel netjes en goed Goede service, mailtjes met track and trace, netjes en verzorgd. Blij mee
Verder lezen

De bestelling kwam netjes aan. Verder geen problemen maar omdat de schoenen niet passen heb ik het retour moeten sturen. Op 19 april heb ik de schoenen retour gestuurd en gewacht op mijn geld. Ik heb via facebook een bericht gestuurd en via de mail een paar keer. Hierop werd iedere keer gezegd dat ik moest wachten. Vandaag weer een bericht over dat ik naar de track en trace code moet kijken en nog 2 weken moet wachten!! Op de postnl track en trace staat dat het pakket al op 21 april bezorgd is. Dus ik zou niet weten waarom ze het niet gewoon uitbetalen!!!! Btw mensen ik heb ook nog voor de retourkosten betaalt a 8 euro!!
 Antwoord van sport-korting.nl
Hoi. Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late terugbetaling. Helaas waren er problemen met ons retourcentrum in Nederland. Gelukkig hebben we nu samen een oplossing kunnen vinden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over sport-korting.nl

Sorteren relevantie
Alles ging goed, van artikelen in het mandje tot de uiteindelijke betaling. Waar ik niet helemaal van op de hoogte was, is dat deze shop niet in Nederland gehuisvest is.
Snel en makkelijk navigeren en kiezen. Goede en snelle afhandeling en levering.
Prima kwaliteit en super snel verzending!
Goede communicatie, snelle levering
goed en snel geregeld, makkelijk
op tijd leveren, goede producten
Sturen doelbewust een paar op met enorm kleurverschil. De verkleurde schoen was zo ingepakt dat je als eerste de goede schoen uit de doos pakte. Dit is dus geen ongelukje, maar doelbewust een defect product versturen! Ik heb nu een roze en een paarse schoen!
 Antwoord van sport-korting.nl
Hallo. Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons echt dat er problemen waren met uw bestelling. Gelukkig hebben we samen een snelle en ongecompliceerde oplossing kunnen vinden.
Snelle levering en zeer tevreden over mijn bestelling.
Voor de 10de keer hier kleding gekocht gewoon goed !!
Snelle betrouwbare service. Doen wat ze zeggen.
Precies volgens de omschrijving. Snel geleverd
Snelle bezorging, goede kwaliteit, topprijzen
Product zoals omschreven en snelle service
Binnen levertijd bezorgd
Snelle verzending