sport-korting.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sport-korting.nl

4.63/5.00

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Mooie jas, goede kwaliteit. En gelukkig NIET geleverd met PostNL Dus de levering was snel netjes en goed Goede service, mailtjes met track and trace, netjes en verzorgd. Blij mee
Verder lezen

De bestelling kwam netjes aan. Verder geen problemen maar omdat de schoenen niet passen heb ik het retour moeten sturen. Op 19 april heb ik de schoenen retour gestuurd en gewacht op mijn geld. Ik heb via facebook een bericht gestuurd en via de mail een paar keer. Hierop werd iedere keer gezegd dat ik moest wachten. Vandaag weer een bericht over dat ik naar de track en trace code moet kijken en nog 2 weken moet wachten!! Op de postnl track en trace staat dat het pakket al op 21 april bezorgd is. Dus ik zou niet weten waarom ze het niet gewoon uitbetalen!!!! Btw mensen ik heb ook nog voor de retourkosten betaalt a 8 euro!!
Antwoord van sport-korting.nl
Hoi. Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late terugbetaling. Helaas waren er problemen met ons retourcentrum in Nederland. Gelukkig hebben we nu samen een oplossing kunnen vinden.

Antwoord van sport-korting.nl
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over sport-korting.nl

Snelle afhandeling bestelling, 4 dagen, goede prijs kwaloteit verhouding. Super. Ook het retour zenden van te veel bestelde items, snel en keirig afgehandeld. Telefonisch vontact kan beter, moeilijk bereikbaar.
Snelle afhandeling volgt precies wat was toegezegd. Een broek met knopensluiting had ik niet verwacht, is onprettig in het gebruik en was niet tevoren duidelijk te zien
Snelle levering is fijn .het zou nog fijner zijn als ik wist wanneer en in welk dagdeel de bezorging plaats vind
Ze hadden dit keer niet veel met maat XL. Dus houd ik deze keer extra geld over.
Prima schoenen voor een prima prijs. Super snel verzonden en ontvangen
Snelle goede levering en zeker goede prijzen en merken
Goede aanbiedingen Snelle levering
Snelle levering ,goede producten!
Geen problemen. Alles was goed.
Top winkels
Ik wist eigenlijk niet wat te verwachten maar gezien de prijzen dacht ik.. Ik doe het maar. Uiteindelijk in 3 werkdagen mijn bestelling keurig binnen.