sport-korting.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 dec 2019
sport-korting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Artikelen waren snel te bestellen,en zijn snel en stevig ontvangen. Van sommige artikelen mogen de fotoss wat duidelijker zijn. En dan met name zwarte kleding. Soms is er maar een weergave mogelijk en dan is het moeilijk te beoordelen hoe het stof eruit ziet

Op 26-11 (zondagavond) een bestelling geplaatst en bij een opgegeven levertijd van 1-3 dagen verwacht dat deze op maandag 27-11 verzonden zou worden. Begrijpelijk dat dit met Black Friday langer duurt (meer bestellingen te verwerken en met name vertraging door druk bij de bezorgdiensten), geen probleem. 3-4 dagen later op 30-11 een mail ontvangen met met excuses en uitleg van exact de hiervoor genoemde punten, geen probleem. Het is inmiddels 06-12 en het pakket is nog steeds niet verzonden, maar ik krijg wel de vraag voor een beoordeling... Kan daar helaas op het moment niks beters over zeggen...

Beoordelingen voor sport-korting.nl

Top sportgiederenwebsite

Makkelijke, overzichtelijke website. Gunstige tot zeer gunstige Prijzen! Vlotte en correcte levering. Correcte klantenservice.

Duurde wat lang, maar dik tevrefen!

Duurde wat lang, maar product aangekomen in goede staat, voldoet aan verwachting voor een topprijs!
Makkelijk te bestellen, goede producten en snelle levering. Echt heel tevreden.

Alles perfect

Alles klopt. Alle producten zijn kwalitatief goed. Levering heel snel
24 feb 2024
dat het artikel makkelijk inelkaar te zetten was
Snelle levering, zeer tevreden over de aankoop!
MK
Marcel K.
Apeldoorn
Mooie artikelen voor prettige prijzen.
MK
Marcel K.
Apeldoorn
Mooie artikelen voor super prijzen.
Snel geleverd en goed ingepakt
Mooie spullen
24 feb 2024
Verzendkosten en retourkosten +/- 15 euro kwijt voor niks. Ga het aftreden hier iets te kopen
Levering duurt relatief lang, bijna een week. De voetbalschoenen die ik had besteld vielen erg klein uit, waardoor ik deze heb moeten retourneren. Contact via mail verloopt snel en duidelijk.
Goede winkel een van de beste, maar ik had gehoopt dat er een optie was om verkeerd bestelde artikelen iets makkelijker te kunnen annuleren
11 feb 2024
Altijd keurig tijdige levering. Scherpe prijzen en altijd items die je niet gauw 1,2,3 in de reguliere winkels kan vinden. Ik ben blij met ze

Erg goedkoop, maar houdt rekening met retourkosten

Erg goedkoop. Wel iets langer wachten op de spullen en je kunt ivm retourkosten beter vooraf zeker van je aankoop zijn.