sport-korting.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 dec. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
sport-korting.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sport-korting.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 dec. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor sport-korting.nl

327 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 feb. 2022
Tijdens de sale kunnen shoppen voor hele mooie prijzen. Uiteraard weer meer gekocht dan we hier nodig hebben… Verzendkosten vind ik wel aan de hoge kant in vergelijking met veel andere webwinkels. Daardoor laat ik vaak wel wat dingen liggen en denk ik wat vaker na of ik het echt nodig heb voordat ik bestel. Maar tijdens de sale zit er wel al wat meer in mijn mandje waardoor ik het wel de moeite vind om op de bestel knop te drukken. Deze keer ook weer mooie producten mogen ontvangen. Helaas was niet alles de maat die ik in gedachte had. Maar daar kunnen we vast wel weer iemand anders blij mee maken.

2 aug. 2022
Door een fout gemaakt door dhl konden we onze bestelling niet ophalen en werd deze retour gestuurd. Als we onze bestelling alsnog wildesmoesten wij voor de retourkosten en nieuwe verzending 20,- betalen. Na toch best veel gemail en doordat de winkel inzag dat het niet onze fout was is deze uiteindelijk kosteloos nogmaals verzonden. Bestelling is na een maand nog niet binnen maar is wel onderweg

Beoordelingen voor sport-korting.nl

18 sep. 2022
Volgens afspraak, snelle afhandeling. Goede prijs kwaliteit. Alleen jammer dat als je een te kleine maat besteld en je wilt/ moet Retourneren, dan betekent het wel dat je zelf de retourkosten moet betalen (in dit geval ad 9,-)(maar daarom zijn ze wel de goedkoopste wat begrijpelijk is). Wat wel weer mooi geregeld is dat als je met PayPal betaald, je de retourkosten bij Paypal kunt verhalen. Nieuwe maat moet je opnieuw bestellen. Nu nog wel in afwachting of ik de aankoopkosten van mijn te kleine maat ook weer terug gestort krijg 😉
Prachtige producten voor een perfecte prijs! Makkelijk te bestellen, heldere site. Zeer gebruiksvriendelijk. Goed mailverkeer met de onlineshop en prettig volgen van de status van de verzending. Aanradar!!!
14 sep. 2022
Netjes ontvangen in een stevige doos. Helaas moesten de t shirts weer terug want XXL is in dit geval wel heel groot, maar ja dat kan gebeuren. Voor de rest alles prima in orde! Gr.
3 sep. 2022
Goede en lage prijzen. Keus is soms wat beperkt als je specifieke maat zoekt. Verzendkosten gratis bij lagere bestellingen zou fijn. Maar prijs en snelle levering is echt top.
4 sep. 2022
Snelle correcte levering, artikelen juist zoals weergegeven op de site. Super !
6 sep. 2022
Mooie spullen voor een goede prijs, netjes en snel ontvangen.
5 sep. 2022
Levering en bestelling goed, kwaliteit product zeer matig.
5 sep. 2022
Super snelle levering. Niet duur en het juiste product
3 sep. 2022
Dat de bestelling op tijd was dus vandaar.
16 sep. 2022
Prettig bedrijf om zaken mee te doen.
4 sep. 2022
Het is vaak verassend supergoedkoop
snelle verzending en duidelijkheid
Snelle levering, top kwaliteit 👍
13 sep. 2022
Goede prijs en snelle levering.
4 sep. 2022
Snel thuis en een goede prijs
17 sep. 2022
Veel keus scherpe prijzen