ProBrace.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

4 feb. 2024
5 feb. 2024
Dank u wel voor uw review.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
8 feb. 2024
6 feb. 2024
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw review.
3 feb. 2024
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw review.
1 feb. 2024
26 jan. 2024
26 jan. 2024
Dank u wel voor uw review!
25 jan. 2024

De probrace levert niks op

De probrace is te klein. De labels met de klittenband leveren wmb te weinig “kleef” oppervlakte waardoor de barre niet goed blijft zitten. Ik kreeg er meer pijn van in mijn hand ipv minder, niet fijn dus om te dragen
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet goed past. Uiteraard willen wij u graag helpen met het vinden van een passende brace en oplossing. Zou u daarom met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl. Alvast bedankt!
9 feb. 2024
Ten eerste een goede beschrijving van het samenvoegen der delen en ten tweede een duidelijk voorbeeld geven van voor- en -achterkant.
9 feb. 2024
Vervelend om te horen dat de afbeeldingen niet voldoende genoeg informatie biedt voor u. Wij zullen uw feedback meenemen. Dank u wel voor uw review.

Service van topklasse!

Eerste zending is zoek geraakt bij PostNL. Na contact met ProBrace werd direct - op voorstel van de medewerker zelf - een tweede verstuurd, zonder extra kosten. Service van topklasse!
18 jan. 2024
Hij was voor mij eigenlijk te breed, ik heb hem in 3 stroken geknipt. Ik gebruik hem voor mijn buik en mijn dochter is pas geopereerd en die gebruikt hem ook.
28 dec. 2023
Geeft overdag goede steun maar in de loop van de middag knelt het wegens fe warmte, omdat het weinig luchtdoorlatend is!
6 jan. 2024

Goed product maar breedte klopte niet

Ondanks vooraf gemeten te hebben bleek de breedte niet toereikend, maat M 7-8cm heb beide paren aan mijn tante gegeven.
8 jan. 2024
Dank u wel voor uw review.
17 jan. 2024
Het was in het begin moeilijk om mee te slapen maar hij zit toch wel enigzins comfortabel (voor zover als dat gaat).
29 dec. 2023
Ondankkd dat bestelde en geleverde product niet was wat ik ervan verwachtte , toch snel teruggestuurd en afgewerkt
29 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat ondanks het product niet de juiste voor u was wij uw retour snel voor u konden afhandelen.
17 jan. 2024
Zeer snel geleverd en geen moeilijk gedoe bij retourzending en terugbetaling. Dat zie je nog zelden.
7 jan. 2024
De band blijft goed zitten. Je hebt geen last van omgeslagen randen die dan pijn gaan doe.
8 jan. 2024
Fijn om te horen dat de band goed blijft zitten. Bedankt voor uw review!
GV
12 jan. 2024
Hij zit goed nadat ik er een klein stukje uit de ronding geknipt heb zit hij perfect.
12 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw review en voor het doorgeven van de aanpassing. Wij zijn bezig om de ronding standaard iets groter te maken, zodat deze beter zal passen rondom de duim. Nog een fijne dag vandaag.