Klivago NL- Logo - Beoordelingen

Klivago NLReviews

Gecertificeerd sinds: 17 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Klivago NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klivago NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Klivago NL

290 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 okt. 2022

makkelijke site om te bestellen, kwaliteit van producten is zoals omschreven. duidelijker aangeven wanneer iets geleverd wordt. Ik ontving in 3 leveringen mijn bestelling. Op de site stond bij montageset 20 dagen, dat bleken er meer dan 30 te zijn, evensal de muurbeugel. Tussentijdse update was fijn geweest ipv zelf steeds vragen naar de status

25 jul. 2022

Airco buitenunit besteld met 3 binnenunits (aanbieding) blijkt alleen de dat de binnenunits los bij besteld dienen te worden, dit is niet te achterhalen via de site ( tabblad leveringsspecificatie is niet ingevuld) de binnenunits konden niet snel genoeg geleverd worden dus buitenunit retour. Na t ophalen is er geen contact meer geweest, wordt niet op mail of contactformulier gereageerd en de telefoon niet beantwoord. Ook t geld is nog steeds niet teruggestort

Beoordelingen voor Klivago NL

Antwoord van Klivago NL
Beste heer Sarigul, Wij willen u nogmaals excuseren voor de vertraagde levering van uw bestelling. De bestelling is zoals gewenst geannuleerd en het aankoopbedrag terug gestort op uw rekenening. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag.
28 dec. 2022
2 jan. 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling, we zijn erg blij met uw tevredenheid. Met vriendelijke groet, uw Klivago-team
3 dec. 2022
Uiteindelijk is het product geleverd. Echter is de bereikbaarheid niet heel hoog. Ook in deze antwoorden ze uiteindelijk op mails/apps/telefoontjes maar niet heel adequaat en snel. Product is prima.
15 dec. 2022
6 nov. 2022
Afspraken zijn perfect nagekomen. Levering heeft niet lang op zich laten wachten. Jammer dat er geen afstandsbedieningen geleverd zijn.
9 nov. 2022
26 nov. 2022
Offerte netjes en op tijd uitgevoerd
28 nov. 2022
14 nov. 2022
Op de website stond aangegeven dat het model op voorraad was en snel geleverd kon worden, na he bestellen bleek hier niks van waar te zijn. inmiddels weken later na lange onduidelijkheid voor een ander model gekozen, hiervan is het prijsverschil pas weken later terug betaald . Ze zijn zeer slecht bereikbaar. Update: Na het plaatsen van mijn review ben ik door Klivago beschuldigd van afpersing.
13 okt. 2022

9 nov. 2022
29 mrt. 2022
Goede Service, de airconditioner is goed verpakt aangekomen ein werkt nog steeds geweldig vandaag. Ik geef het 5 sterren!
29 mrt. 2022
1 apr. 2022
we hebben een airconditioner besteld, deze werd snel geleverd en werkt prima, ik kan hem alleen maar aanbevelen!
1 apr. 2022
30 mrt. 2022
Ik zou het graag aanbevelen, alles is goed verlopen, de airconditioning werd snel geleverd en loopt aangenaam stil.
30 mrt. 2022
21 jul. 2022
zeer snelle levering, we zijn heel blij met de service en de airconditioning werkt perfect. perfect voor de zomer
21 jul. 2022
9 aug. 2022
we zijn zeer tevreden, de airconditioner werd snel geleverd, was zeer goed verpakt en alles ging prima
9 aug. 2022
6 sep. 2022
van de bestelling tot de levering was alles geweldig, de koeling van de airconditioners is uitstekend
6 sep. 2022
5 aug. 2022
geweldige service, de airconditioning koelt echt goed, ik kan alleen maar aanraden hier te bestellen
5 aug. 2022
4 mrt. 2022
Superservice snelle bezorging vriendelijke klantenservice geweldige airconditioner
23 feb. 2022
Zeer goede airconditioning 👍
23 feb. 2022
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
11 apr. 2022
we kunnen de airconditioning en de service alleen maar aanbevelen, we werden zeer goed geadviseerd.
11 apr. 2022
12 apr. 2022
briljant product, de airconditioning koelt en verwarmt zeer goed, kan ik alleen maar aanbevelen.
12 apr. 2022
18 mrt. 2022
geweldige klantenservice, we werden tot in detail geadviseerd. Ik zou het graag aanbevelen!
18 mrt. 2022