Klivago NL- Logo - Beoordelingen

Klivago NLReviews

Gecertificeerd sinds: 17-2-2021
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
Klivago NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Klivago NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17-2-2021
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor Klivago NL

271 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat voor mij de doorslag gaf om voor Klivago te kiezen was zij zeer uitgebreid advies hebben gegeven hoe de airconditioning het meest optimaal in mijn woning geplaatst kon worden. Klivago heeft absoluut kennis van zaken en ook het contact was bijzonder plezierig. De plaatsing zelf verliep vlekkeloos, er is zeer netjes en snel gewerkt en ik werd goed geïnformeerd toen er tijdens de plaatsing mogelijk schade aan het stucwerk kon ontstaan. Ik ben zeer tevreden en ik kan Klivago van harte aanbevelen!

Bij klivago een airco bestelen was geen probleem. Tot de bestelling rond is was er communicatie mogelijk. Daarna was er bijna geen communicatie meer mogelijk. Diverse malen moeten mailen appen en sms'en om in contact te komen. Na diverse toezeggingen maar weer contact opgenomen. Uiteindelijk veranderde de order datum en is de bestelling bezorgd. Al met al heeft deze bestelling erg veel stress opgeleverd.

Beoordelingen voor Klivago NL

ten zeerste aanbevolen geweldig assortiment hoogwaardige airconditioners
Antwoord van Klivago NL
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling, we zijn erg blij met uw tevredenheid. Met vriendelijke groet, uw Klivago-team
zeer snelle verwerking, goede service 👍
Uitsteken airconditioning
Antwoord van Klivago NL
Super airconditioner, stil in gebruik!
Uitstekend Service & airconditioning
Snelle verzending, prima airco 👍
Uitstekend service
Antwoord van Klivago NL
we kunnen de airconditioning en de service alleen maar aanbevelen, we werden zeer goed geadviseerd.
Antwoord van Klivago NL
briljant product, de airconditioning koelt en verwarmt zeer goed, kan ik alleen maar aanbevelen.
Antwoord van Klivago NL
zeer grote keuze aan hoogwaardige airco's in de online shop, voor ieder wat wils!
Antwoord van Klivago NL
het apparaat koelt zeer goed, we zijn absoluut tevreden met de airconditioner
Antwoord van Klivago NL
geweldig, de airco werd heel snel geleverd en loopt stiller dan verwacht.
Antwoord van Klivago NL
Op tijd geleverd, we zijn absoluut tevreden, geweldige airconditioner 👍