yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden375 beoordelingen in totaal

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

Prettige service!
10 jun 2024
Hallo! Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u de service als prettig ervaart! Met vriendelijke groet, Team Yarinde
22 jun 2024
Gewoon top
Top!
11 jun 2024
Hallo, Fijn dat u de algemene ervaring als ''Top!'' omschrijft. Heel erg bedankt voor de 5-sterren. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
24 jun 2024
23 jun 2024
MH
m h.
Assen
28 mei 2024
3 jun 2024

Geen planten ontvangen

Op vrijdag eindelijk een mail ontvangen dat de (onvolledige) bestelling zaterdag geleverd wordt. Op maandag nog steeds niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op de mail reageren ze niet. Het kan zijn dat er bij Yarinde iets vervelends is voorgevallen waardoor dit fout loopt. De bestelling zou vrijdagavond aan de pakketdienst afgegeven zijn en wanneer de planten nog komen hebben ze 4 dagen in een warme bus gestaan.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Hier hebben wij contact over gehad en u zelf heeft het adres niet juist ingevuld waardoor de levering werd uitgesteld en deze retour is gegaan waarna de bestelling nogmaals is aangeboden, daarna hebben we nog een poging gedaan en nu komt de bestelling volledig retour. Helaas kunnen wij niet zomaar een adres van iemand raden en als deze dan niet goed ingevuld wordt dan is het voor ons heel lastig af te leveren. U heeft aangegeven de aankoop te willen ontbinden en dit hebben wij netjes aan u bevestigd ondanks de hoge kosten die wij hieraan hebben gehad. U krijgt netjes volgens de regels uw geld terug en dat heeft u ook zwart op wit ontvangen. Jammer dat wij 1 ster krijgen terwijl wij wel degelijk de bestelling op tijd hebben proberen te leveren. Met vriendelijke groet, Team Yarinde

Geen aanrader

Tijdens het bestelproces liep de website vast. Hierdoor moest ik de bestelling meerdere malen opnieuw inkloppen. Het zou goed zijn om hier nog eens naar te kijken. De planten die ik besteld heb, werden een maand na bestelling geleverd. Ik snap dat het werken met levende producten maakt dat de levering niet direct de volgende dag in huis is. Maar een maand met steeds het bericht dat het geleverd zu gaan worden, maar uiteindelijk niet kwam, vond ik wel erg lang duren. Dus snellere levering zou fijn zijn. Maar eigenlijk met name de communicatie over wanneer de levering nu bezorgd zou gaan worden, was er niet of nauwelijks. Ik ben er steeds voor thuis gebleven. Contact met de consumentenservice ging ook erg moeizaam, omdat ze niet opnamen of pas zeer laat reageerden op e-mails. Vervolgens is de order niet in zijn geheel geleverd. Naast losse plantjes, had ik nog een borderpakket besteld met daarin dezelfde plantjes. Ten slotte bleek dat ze meerdere malen hadden willen leveren, maar dat dit niet lukte met de vrachtwagen (had bij de bestelling aangegeven dat ze niet met een grote vrachtwagen moesten komen). Hierdoor was mijn hele bestelling Kogeldistels beschimmeld en niet meer bruikbaar. Het borderpakket is (deels) opnieuw geleverd, maar de kogeldistels niet. Ik ben dus teleurgesteld in Yarinde helaas. De bestelling die via Plantbezorgd gedaan werd, werd binnen een week geleverd, met garantie dat de plantjes die niet binnen een jaar aanslaan, nogmaals geleverd worden.
7 jun 2024
Goedenavond Floor, Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft, maar heel erg bedankt voor uw feedback. Fijn dat u onderhand wel snel planten heeft ontvangen van een andere partij, daar gaat het immers om. Wij zullen uw bovenstaande feedback meenemen in onze ontwikkeling en groei. Hier leren wij ook weer van. Excuses voor al het ongemak, maar fijn dat het nu is opgelost. Mocht u nog ergens mee zitten, laat u het ons dan wel weten? Wij helpen u graag. Michael van Yarinde.nl
30 mei 2024
De levertijd duurde langer dan op de site staat vermeld. Bij het transport zijn alle dozen waarschijnlijk gevallen, want alles lag op elkaar en door elkaar. Ook misten er drie planten bij de bestelling.
27 mei 2024
Bestelling wel goed ontvangen maar communicatie met Yarinde is zeer slecht. Telefonisch bijna niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik zal hier geen tweede keer iets bestellen.
27 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Wanneer wij het systeem en mailbox bekijken zien wij dat u ons 1 keer heeft gemaild met de vraag hoelaat de bestelling geleverd gaat worden. Dit hebben wij vervolgens twee dagen later gecommuniceerd doormiddel van een track&trace te sturen. Helaas kunnen wij niet eerder een tijd vermelden zonder dat deze is aangemeld bij het transport. Wel fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Jammer dat wij maar 1 ster krijgen omdat wij niet binnen 1 dag konden vertellen hoelaat de bestelling precies bij u zou zijn. Groene groet, Team Yarinde
AD
Ann D.
Nijlen
1 jun 2024
Mijn planten zouden gisteren aangekomen zijn na 3 keer de datum verzet te hebben.zijn nog steeds niet aangekomen en krijg geen antwoord op de mails
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Helaas zijn de planten binnen uw bestelling wat schaars en lastig leverbaar waarop wij met goed overleg de bestelling hebben uitgesteld. Dat overleg was wellicht later dan gewenst maar proberen natuurlijk zo snel mogelijk te reageren op uw mails. U reactie op onze laatste mail met de vraag of vrijdag leveren goed is, was: '''Beste, Dit is goed voor ons Bedankt voor het antwoord'' Wij hopen de 1-ster na levering dan in ieder geval te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
27 mei 2024
Slechte (leugenachtige) communicatie over levering en beoordeling vragen terwijl er nog niet eens (te laat) geleverd is.
27 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Naar aanleiding van de review hebben wij u zojuist gebeld en aangegeven dat wij door tweede Pinksterdag wat vertraging hebben opgelopen, hier reageerde u netjes op met uw onvrede en dat wij de bestelling dan op 1 juni moeten leveren. Hier hebben wij rekening mee gehouden en de datum voor u aangepast. Verder zijn wij niet inhoudelijk op uw onvrede ingegaan, wat niet netjes was en waardoor wij deze review hebben ontvangen. Wat de communicatie betreft kan dit absoluut beter maar was dit zeker niet ''leugenachtig'' zoals omschreven wordt. Groene groet, Team Yarinde
3 jun 2024
Ik heb mijn bestelling van 21 mei nog steeds niet gekregen. En Yarinde reageert niet op e-mail en telefoon.
4 jun 2024
Tis goedkoop maar het duurt erg lang en paar keer denk je dat ze komen volgens de mail aankondiging maar dan toch weer niet. Jammer voor je vrije dag. Deel van de geleverde planten zagen er erg slecht uit, waarschijnlijk vanwege lang in de doos zitten. Hopelijk trekken ze nog aan. Zoek de verschillen in de plaatjes… ook extra planten gekregen die ik niet besteld heb.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U geeft aan dat de planten er erg slecht uit zagen. Wanneer wij de foto bekijken, begrijpen wij wel uw onvrede wanneer u een volgroeide ijzerhard vergelijkt met de vers uit de biologische kweek ijzerhard. Deze zal natuurlijk nog moeten groeien in de volle grond, daar zijn ze immers ook speciaal voor gekweekt. ja... ze zien er wellicht minder mooi groen uit als niet biologische planten, daar zit natuurlijk ook wel een reden achter. We hebben inderdaad een keer de verwachte leverdatum aangepast, dit kan soms gebeuren. Wel leuk om te lezen dat u een cadeau met extra planten heeft gekregen! Met vriendelijke groet, Team Yarinde