yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.

Beoordelingen voor yarinde.nl

In de beschrijving van het borderpakket staan 7 verschillende planten beschreven. Helaas maar 6 ontvangen. Potmaat van 9 cm maar plantjes zijn vaak nog vele malen kleiner tot zelfs 2 cm aan toe. Helaas de laatste keer dat ik hier heb besteld. Niet de kwaliteit die je zou verwachten voor dit geld.
Bestelling wel goed ontvangen maar communicatie met Yarinde is zeer slecht. Telefonisch bijna niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik zal hier geen tweede keer iets bestellen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Wanneer wij het systeem en mailbox bekijken zien wij dat u ons 1 keer heeft gemaild met de vraag hoelaat de bestelling geleverd gaat worden. Dit hebben wij vervolgens twee dagen later gecommuniceerd doormiddel van een track&trace te sturen. Helaas kunnen wij niet eerder een tijd vermelden zonder dat deze is aangemeld bij het transport. Wel fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Jammer dat wij maar 1 ster krijgen omdat wij niet binnen 1 dag konden vertellen hoelaat de bestelling precies bij u zou zijn. Groene groet, Team Yarinde
Niet de mooiste planten, de Japanse Aster biologisch was ronduit triest. De levering is behoorlijk lang. Men kan niet aangeven wanneer met zekerheid je bestelling geleverd zal worden.
Plantjes op de kop in de doos en daarom uit de potjes. Rubeckia waren zielig en klein zag er al met al matig uit. De calamagrostis waren in orde.
Slechte (leugenachtige) communicatie over levering en beoordeling vragen terwijl er nog niet eens (te laat) geleverd is.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Naar aanleiding van de review hebben wij u zojuist gebeld en aangegeven dat wij door tweede Pinksterdag wat vertraging hebben opgelopen, hier reageerde u netjes op met uw onvrede en dat wij de bestelling dan op 1 juni moeten leveren. Hier hebben wij rekening mee gehouden en de datum voor u aangepast. Verder zijn wij niet inhoudelijk op uw onvrede ingegaan, wat niet netjes was en waardoor wij deze review hebben ontvangen. Wat de communicatie betreft kan dit absoluut beter maar was dit zeker niet ''leugenachtig'' zoals omschreven wordt. Groene groet, Team Yarinde
16 mei 2024

Planten die geleverd zijn waren geplet

Planten die geleverd zijn waren geplat, uit de potjes gevallen en er zaten veel slakken tussen de planten. 😥

Slechte kwaliteit!!!

Planten worden veel te laat geleverd en zien er niet meer uit! (Zie foto’s) Waardeloos..,,,
18 apr 2024
Heel blij met de geleverde planten! In het hedendaagse leven wordt vaak alleen het negatieve benoemd en kan men enorm klagen. Hierbij wil ik graag laten weten enorm blij te zijn met de geleverde producten. Ondanks de levering 5-8 werkdagen betreft zal ik nog jaren plezier hebben van mijn nieuwe aangelegde tuintje! De wereld is immers ook niet in 1 dag geschapen. Hartelijk dank Yarinde en wellicht tot snel!
27 apr 2024
Kan niet beoordelen heb mijn bestelling nog niet ontvangen zou op de 24/04 gebeuren maar nog niks vernomen geen reactie op mail
24 apr 2024
Levering 2 keer verplaatst, en heel laat doorgekregen wanneer het afgeleverd werd. Hierdoor was niemand thuis
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! De klant heeft helemaal gelijk dat de verwachte leverdatum twee keer is opgeschoven en de bestelling vervolgens wederom later dan de verwachte leverdag binnen kwam. Wij hopen dat u blij bent met de geleverde planten en danken u dat wij dan alsnog 3 sterren van u hebben gekregen. Groene groet, Team Yarinde
MS
Mark S.
Arnhem
22 apr 2024

Nette prijzen, goed verpakt

Nette prijzen. Tussen de tijd van bestellen en leveren zat in ons geval best wat tijd tussen. (Meer dan een anderhalve week). Maar dat heeft te maken met hoe Yarinde werkt en staat ook op de website vermeldt. Dus op tijd plannen dan is het geen probleempje.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Het klopt dat in het voorjaar en hoogseizoen de leveringen wat langer duren. Dit communiceren wij inderdaad ook op de website. Dit zal niet het hele jaar door zolang duren. Fijn dat u ons 4 sterren geeft en hopen dat wij in de toekomst die 5de ster nog kunnen krijgen. Groene groet, Team Yarinde
21 apr 2024
Geweldig concept! Leuke mensen gesproken en al met al een fijne ervaring. ik was eerst huiverig planten online te bestellen maar ben super blij met mijn nieuwe tuintje.
18 apr 2024
Duidelijke uitleg op de website, communicatie en levering ging goed en snel
18 apr 2024
Hele mooie planten besteld. Goed verpakt en verzonden. Super blij mee
LB
Lammy B.
AKKRUM
22 apr 2024
Boom is in goede orde ontvangen. Mooie kwaliteit en snelle levering.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de boom in goede orde is ontvangen en fijn dat de levering als snel wordt ervaren. In deze drukke periode is het altijd fijn dat het ook snel kan. Groene groet, Team Yarinde
18 apr 2024
De website is gebruiksvriendelijk en planten van goede kwaliteit!
18 apr 2024
Goede kwaliteit planten snel geleverd
MH
m h.
Assen
18 apr 2024
Prettige service en mooi aanbod
18 apr 2024
Fijne service en mooie planten