Lucardi Juwelier Zwijndrecht

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Op de warmste dag van het jaar uitstekend geholpen door 2 vriendelijke en uiterst kundige dames van Lucardi. Mijn horloge deed het niet meer en ik kreeg hem ook als handige doe-het-zelver niet meer aan de praat. Dus besloten een nieuw horloge te kopen. Dat was zo gepiept. 3 elementjes eruit en hij zat als gegoten. Toch nog maar even mijn oude horloge laten zien. En wat gebeurt? Binnen 5 minuten had de verkoopster/reparateur het horloge weer aan de praat. Nu heb ik 2 horloges en mijn lesje geleerd: niet zelf aan horloges knutselen, maar het aan de vakvrouwen van Lucardi over laten!

3 feb 2024
De meiden in de winkel hebben totaal geen pit. Ook geen benul van de hoeveelheid mensen er staan te wachten. Want gaan gewoon naar achter om wat te eten. Horloge moest op maat worden gemaakt, maar duurde meer dan een uur.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwijndrecht

3 feb 2024

Traag

8 jul 2023

Laat het aan de vakvrouwen van Lucardi over!

26 mei 2023

Prettige zaak om geholpen te worden!!

Ben met mijn kleindochter van 6 jaar een ringetje, kettinkje en oorbellen uit gaan zoeken. Filiaal Zwijndrecht op Walburg. Fijne verkoopster, gaf tips over de zetting van de steentjes in de ring. Hetgeen mijn kleindochter in eerste instantie had uitgezocht was kwetsbaarder voor water. Dus kwalitatief nu beter geslaagd, waarbij ook de prijs in verschilt natuurlijk. Toch heel goed dat zij vroeg of mijn kleindochter de sieraadjes altijd om wil doen etc. Hele vriendelijke benadering ook in dit filiaal.
23 jul 2023
De medewerkster liet wat zij bezig aan het doen was en kwam meteen naar mij toe om te helpen.Zij was vriendelijk en biedde andere opties voor wat wij zochten.Uiteindelijk hadden we een bestelling geplaats en werden we gebeld om het op te halen.
Zowel voor de wat betere juweeltjes en wat duurdere kan je er ook voor de kleine beurs hele leuke sieraden kopen ook veel keuze’s dus voor elk wat wils .iedereen tevreden.je wordt er leuk geholpen dat is van grote waarden voor de klanten
22 aug 2023
Ik werd heel erg vriendelijk geholpen en door de persoonlijke aandacht voor waar ik naar op zoek was, ben ik blij de winkel uitgelopen met mooie betaalbare sieraden. Dankjewel lieve medewerker met kort blond haar in Zwijndrecht.

KerstDrukte

Alleraardigst personeel ondanks de drukte. Telefoon lieten ze rinkelen, eerst alle tijd voor de klanten. Ook de klanten die hulp en vragen wb artikelen in de vitrines hadden kregen alle tijd. Er werd niets gehaast afgehandeld
WP
Willy P.
Hendrik Ido Ambacht
26 aug 2023
De hulpvaardigheid van een jonge medewerkster. Nadeel, het lange wachten totdat er 1 personeelslid bij kwam. Het was na half 2. Dus van pauze was geen sprake meer van. Dat was eerder in de week ook al.
Super vriendelijk geholpen, netjes ingepakt, had wat problemen met mijn korting maar dat is heel netjes opgelost. Echt mijn complimenten naar de dames die daar allemaal gewerkt hebben voor de festdagen!
3 sep 2023

Lucardi de best betaalbare juwelier

De winkel is overzichtelijk en netjes ingedeeld, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam neemt de tijd voor de klanten. Er is voor iedere klant wat iets, van betaalbaar tot iets duurder.
Wat een super lieve vrouw heeft mij geholpen met een maandsteen uitzoeken van mn overleden man armband en hanger voor aan een ketting met een blauwe steen. Bedankt. In Walburg was dit.
Bijzonder vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de mooie ring voor m,n verjaardag. Hij is prachtig! Kan geen foto maken. Krijg hem maandag pas als ik jarig ben.
14 aug 2023
Hele vriendelijke medewerkers, die de tijd en moeite voor je nemen, en rond bellen naar een ander filiaal, om te kijken of ze daar het sieraad hebben enz. Dus super
19 nov 2023
Super fijn personeel. Staat je vriendelijk en behulpzaam te woord en hebben overduidelijk de juiste kennis. Ik ben heel blij met mijn nieuwe ring (met Diamant)

Ik werd goed geholpen aan de telefoon en…

Ik werd goed geholpen vooraf aan de telefoon en daarna ook in de winkel zelf. Er werd de tijd genomen voor mij en ik mocht de ringen passen en uitproberen.
13 okt 2023
Goede service, gekregen wat ik wilde gelijk op goede maat gemaakt. Wel wat langer moeten wachten omdat er maar 1 medewerker was en aardig wat klanten.
2 jun 2023
De werkneemster heeft onze kleindochter heel aardig en lief geholpen met uitzoeken van oorbellen en een ring, geduld is een schone zaak. Dankjewel.
13 okt 2023
Helaas waren de gouden oorbellen er niet ,er was een hoop verkocht (leeg),nu goedkope oorbellen gekocht ,de dames waren heel klantvriendelijk !
Ik ben super geholpen en de medewerkster was vriendelijk en nam de tijd om mij zo goed mogelijk te helpen om een mooie ketting uit te zoeken.
29 jul 2023

Top service!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn geholpen door een medewerker. Een leuke armband en oorbellen voor mijn dochtertje gekocht.