Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Girastore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Girastore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Girastore.nl

247 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 feb. 2022
Snelle probleemloze bestelling en levering. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat mijn bestelling circa 100 € was. Ik betaalde € 7,95 verzendkosten. Ik verwacht eigenlijk dat vanaf 50€ het verzenden gratis is. Is ook zo bij tig andere sites.

21 feb. 2022
Ik kocht een gira dimmerknop voor €6,78 Hiervoor moest ik €7,95 pakketkosten betalen. (PostNl) Het pakketje werd bezorgd door de brievenbus als brievenbuspakketje. Ik vind het vreemd dat ik zoveel verzendkosten moet betalen. Hierover een mail gestuurd naar de gira. Geven ze werken met een geautomatiseerd systeem en dat daarom de verzendkosten hetzelfde blijven bij alle bestellingen onder de €150,00. Ze geven aan dat het eigenlijk handelingskosten zouden moeten heten. Erg vreemd. Ze zijn al hoger aan de prijs dan andere bedrijven met hetzelfde product en hanteren ook nog eens een hoger pakkettarief.

Beoordelingen voor Girastore.nl

31 jul. 2022
31 jul. 2022
29 jul. 2022
21 aug. 2022
Snelle verzending en ontvangst. Verbeterpunten: Hoge verzendkosten voor brievenbus pakket. Retour zijn verzendkosten wederom voor klant.
Antwoord van Girastore.nl
22 aug. 2022
Geachte heer Emans, eigenlijk zou het handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de portokosten namelijk. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,= kwijt zijn voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Hier zijn wij transparant in en dit kunt u bij ons op de site vinden onder het kopje 'Verzendkosten'. Ook wat betreft de kosten voor het retourneren staat dit vermeld onder het kopje 'retourneren'. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
6 feb. 2022
23 jun. 2022
De GIRA-app is een perfecte tool om je vragen te stellen en daarna over te gaan tot bestelling. De deskundigheid van het personeel achter de app spreekt boekdelen en ben ik dan ook ontzettend tevreden met de service van GIRA.
14 jul. 2022
Ze hadden wat we moesten hebben. Alleen het verzenden liep niet zo lekker. Kreeg een mail dat het die dag of een dag later verstuurd zou worden, maar dat gebeurde niet. En heb ik er zelf achteraan moeten bellen.
22 apr. 2022
Overzichtelijke site. Als amateur moest ik wel ff zoeken of ik juiste product had, niet alle termen waren duidelijk. Heb dat wel op google nagezocht en eruit gekomen!
21 mei 2022
Prima site. Eventueel bij levertijd onbekend toch tussendoor een update sturen als er aanpassing in levertijd komt. Verzending prima
23 dec. 2021
De geweldige service en daarbij de fantastische hulp met een van de medewerker aan de telefoon en mail. Zal iedereen dit aanraden.
24 dec. 2021
Keurig als omschreven, netjes verpakt, alleen een dag langer onderweg. Maar dat zal ongetwijfeld met de kerstdrukte te maken hebben
7 jan. 2022
We hebben een paar rookmelders via internet bij u besteld. Deze zijn gewoon keurig snel en netjes via PostNl geleverd.
3 dec. 2021
TOP. ook de email support op mijn vragen was snel en deskundig + meteen hulp om de juiste artiekelen te selecteren.
11 mei 2022
Op zondagmiddag de materialen besteld en reeds de andere morgen geleverd. Ja, vlugger gaat echt niet. Super!!!
19 mrt. 2022
Geweldige service! Snelle reactie van de klantenservice. Betrouwbare winkel met kwaliteitsgoederen toppie :)
27 dec. 2021
Gezochte artikel was snel op de website te vinden en zelfs rondom de feestdagen erg snel geleverd.
15 mei 2022
Alles prima en snel verstuurd. Wel hoge verzendkosten (7,95) voor heel klein en licht pakje...
8 jan. 2022
Sneller dan verwacht mijn bestelling ontvangen en mooi product. Meteen in gebruik genomen
13 jul. 2022
Goede website met voldoende keuze mogelijkheden. Snelle levering en netjes afgeleverd.
23 jan. 2022
Duidelijke site en de mogelijkheid om iets heel kleinst te bestellen als particulier.