bartebben.nl

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2023
bartebben.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

16 mrt 2024
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog meer nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
Levering ging super snel, hoewel. De bezorger had elders een pakket bezorgd en was weggereden met open achterdeur waarop het wiel uit de auto is gevallen. Een bewoner kon wel ons adres vinden en heeft ons laten weten waar ik het zelf op kon halen.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We zijn blij dat de levering snel was, maar het spijt ons te horen dat er zich een incident heeft voorgedaan met de bezorger. We zijn dankbaar voor de behulpzame bewoner die heeft bijgedragen aan het vinden van uw pakket. Als er iets is waarmee we u verder kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Met vriendelijke groet, Bart Ebben
ben helemaal tevreden. ik werd zelfs gebeld om zeker te zijn dat ik het juiste type radio had besteld. dat noem ik prima service
Antwoord van bartebben.nl
Fantastisch om te horen dat je helemaal tevreden bent! 🎉 We gaan voor die extra mijl om ervoor te zorgen dat je precies krijgt wat je nodig hebt. Bedankt voor het mooie compliment naar onze service! Met vriendelijke groet, Bart Ebben
Zeer klantvriendelijk aan de telefoon en denkt mee aan een oplossing Alle gevraagde onderdelen in een keer keurig afgeleverd
Antwoord van bartebben.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je positieve feedback. We staan altijd voor je klaar bij Bart Ebben!
Altijd vriendelijk, behulpzaam, netjes en correct. en uiteraard snelle verzending. Wij doen erg graag zaken met dit bedrijf.
Antwoord van bartebben.nl
We zijn blij dat je onze service waardeert! Bedankt voor de vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer zaken met je te doen bij Bart Ebben!
Envoi rapide et assez bien emballé. Malgré cela quelques marques sur mes Airbump Citroën pendant le transport...
Antwoord van bartebben.nl
Salut! Nous sommes ravis que tu aies reçu ta commande rapidement. Désolés pour les marques sur tes Airbump Citroën. Nous travaillons à améliorer notre processus d'emballage. Cordialement, Bart Ebben
Geleverd volgens afspraak, en gebruikerssporen heb ik niet kunnen ontdekken😊👍
Antwoord van bartebben.nl
Beste Wim, Wat geweldig om te horen dat je bestelling volgens afspraak is geleverd en dat er geen gebruikerssporen te ontdekken zijn! 😊👍 Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Bart Ebben

Perfect

Deur was snel geleverd en precies zoals omschreven
Antwoord van bartebben.nl
Beste Marco, hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat de deur snel is geleverd en aan uw verwachtingen voldoet. Ons team streeft ernaar klanten de beste ervaring te bieden. Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, het Bart Ebben-team.
Betrouwbare partner, goede kwaliteit onderdelen.
Antwoord van bartebben.nl
Beste Nefkens, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en het vertrouwen in ons team. We zijn erg blij om te horen dat je ons als betrouwbare partner ziet en tevreden bent over de kwaliteit van onze onderdelen, hier blijven wij ons voor inzetten! Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Bart Ebben
Onderdelen zijn zoals beschreven Snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Dank je wel voor de te gekke review! 🎉 We zijn dolblij dat je blij bent met onze onderdelen en snelle levering. Als je ooit weer iets nodig hebt voor je auto, weet je ons te vinden! 🚗💨 Met vriendelijke groet, Bart Ebben
KJ
K J.
Bree, Belgium
Mechanisme is gemonteerd en werkt perfect
Antwoord van bartebben.nl
Beste klant, Fantastisch om te horen dat het mechanisme perfect gemonteerd is en naar behoren werkt! 😊🛠️ Bedankt voor jouw positieve feedback. Mocht je nog verdere assistentie nodig hebben, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben
21 jan 2024
Prima communicatie en juiste onderdeel
11 feb 2024
goede communicatie, perfecte service.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en communicatie. Tot de volgende keer! 🚗🛠️ Met vriendelijke groet, Bart Ebben
4 feb 2024
Service is op en top snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Beste Hans, Dankjewel voor je vriendelijke woorden! We zijn erg blij om te horen dat alles duidelijk en correct is voor je. Als je verdere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, neem dan contact op. We staan altijd klaar om te je te helpen. Met vriendelijke groet, Bart Ebben