Handdoekwereld.nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 okt 2022
Handdoekwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling geplaatst voor iemand anders en diegene kwam onverwacht in het ziekenhuis/verzorgingshuis terecht dus aankoop was niet meer nodig . Gelukkig was er een langere levertijd op het product dus bestelling geannuleerd. Was geen probleem de reden werd begrepen en na 2 dagen was het betaalde bedrag weer teruggestort . Hele goede service!
AD

17 sep 2023
Snelle levering. Vervelend dat er geen keuze is voor Post.Nl ipv. DHL. Ik heb slechte ervaringen met DHL

Beoordelingen voor Handdoekwereld.nl

AD
9 mrt 2024
Snelle bezorging
29 jun 2023
Prettig duidelijke site, (ook voor senioren!). Snelle levering. Goede kwaliteit handdoeken. Ik trof in mn pakket 1 item te veel aan. Toen ik dat meldde, werd ik gecomplimenteerd met mn eerlijkheid en mocht ik het gewoon houden. Ouderwets vriendelijk!
Levering zoals beloofd. Kleur zoals verwacht.
7 mei 2023
Makkelijk te bestellen en snel geleverd.
14 mei 2023
Warrige mededelingen over het afleveren
EK
Els K.
Amsterdam
10 aug 2023
Mooie handdoeken en snelle levering
4 jun 2023
Snelle verzending. Goed verpakt.
23 dec 2023

15 nov 2023
30 sep 2023
4 aug 2023
17 sep 2023

Geen keuze voor bezorgdienst is jammer

8 nov 2023

Nog niet ontvangen

Heb tot op heden nog niks ontvangen