Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.649 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

CN
20 mrt 2024
Overzichtelijke website met voldoende informatie over alle artikelen. Ook fijn dat er instructievideo's staan weergegeven voor het monteren van het achterzitje dat wij hebben aangekocht.
De fietsstoel ziet er mooi uit en gebruiken we al bijna 2 jaar met veel plezier, nu over op het achterstoeltje. Heel fijn dat we ook die weer zelf kunnen samenstellen qua kleuren.
Leuk om je eigen stoel te ontwerpen! Dat maakt het net even wat persoonlijker. De kleuren van de windschermen vielen mij wat tegen. Gewoon kleurloos transparant miste ik!
Duidelijke website, eenvoudig en concreet. Overzichtelijk Goede service, tevreden met vorige fietshelm, daarom nu nogmaals hier gekocht, maatje groter
Het is een overzichtelijke website waardoor je gemakkelijk vindt wat je zoekt. De informatie is duidelijk en de zitjes zijn van erg goede kwaliteit!
Heb er nog verder geen ervaring mee want de spullen moeten nog bezorgd worden maar tot dusver fijne en overzichtelijke website en mooie spullen!

Perfecte service!!

Gisteren een verkeerde bestelling gedaan, werd direct opgelost!! Bestelling snel uit de verzending genomen geld retour kortom perfecte service.

Prettige webshop!

Hele fijne klantenservice die je snel en vriendelijk te woord staan. Ook is de webshop overzichtelijk en staat alles duidelijk uitgelegd.

Duidelijk

Bestelproces is heel duidelijk en soepel. Er is voldoende informatie beschikbaar om een product volledig naar wens samen te stellen.
Mooie kwaliteit spullen. Het installeren was op zich makkelijk, even puzzelen maar eenmaal duidelijk werkte het heel makkelijk.
Makkelijke site, leuk dat je zelf je fietsstoeltje qua kleuren kan samen stellen. Maar dat je daarvoor niks extra's betaald!
17 mrt 2024

Zelf samenstellen!

Super fijn om een eigen stoeltje samen te kunnen stellen! Helemaal naar wens en duidelijke informatie over de montage.
19 mrt 2024
Eigenlijk weten we het nog niet. Net voor het eerst hier iets besteld. De bestelling verliep soepel.
De spullen van Urban Iki zien er leuk uit en het is makkelijk op de fiets te zetten en te wisselen.
Fijne producten en mooie stijl. Achterzitje besteld als aanvulling op het voorzetje dat erg bevalt
Leuk uitziende fietsstoeltjes die makkelijk te bevestigen zijn. Laat het voorjaar maar komen!
9 mrt 2024
Makkelijk te bestellen, fijne optie om tegen dezelfde prijs een eigen stoeltje te ontwerpen

Benieuwd naar het product

Site is overzichtelijk en bestelling gemakkelijk geplaatst. Benieuwd naar het product.
20 mrt 2024
Zeer handig Makkelijk bestel proces, ook top dat je kan afrekenen met Apple Pay

Goed advies en snelle levering

Dit is het 2e stoeltje wat we bestellen hier. Goed advies en snelle levering