houtenstadskaarten.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden924 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2021
houtenstadskaarten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde 2 houten stadskaarten uit hetzelfde hout, met op elke kaart 2 postcodes zichtbaar. Binnen een dag had ik voorbeelden van de kaarten binnen, en waren al mijn vragen beantwoord. Toen de kaarten binnenkwamen was ik erg blij met het resultaat! De kaarten werden goed verpakt geleverd om beschadiging te voorkomen. Ze ruiken wel nog een beetje naar verbrand/gerookt hout, maar dat hoort bij lasersnijden dus vonden wij niet erg :)

27 mei 2023
Als eerste ik heb deze mail al terwijl ik jullie pakketje nog niet heb dus weet niet wat ik jullie voor ster geef Ik zit al de hele week te wachten via post nl wordt ik vanaf maandag aan het lijntje gehouden hoor vrijdag middag dat ik het kan ophalen bij mijn post nl punt wat ik had aangevraagd omdat ik dinsdag NIET thuis kon zijn en dit kan je dan niet meer veranderen 🤔🤔 en nu sta ik voor de deur van het ophaal punt ( zaterdag ) en zijn ze een weekendje weg wat niet op de website staat dus kan het pas maandag halen 🤬🤬🤬 Klacht is dus vooral met de bezorg dienst die jullie gebruiken

Beoordelingen voor houtenstadskaarten.nl

Prachtig

We vinden de kaart prachtig. Geweldig om dit kado te doen. We zijn er heel blij mee.

Zwartsluis

Ik moest wel eerst een stafkaart vergelijken om de contouren straten/wegen te herkennen. Nadat eea duidelijk was zag ik het beter. Wetende dat niet alle details uitgesneden kunnen worden. Ik heb de plaat ingelijst voor meer contrast.
19 mrt 2024
Mooie uitsnede van onze omgeving zonder postcode. Na prettig overleg per mail voorbeeld uitsnede gekregen welke gebruikt is. Resultaat van mahonie hout, zwarte achtergrond en lijst is TOP

Mooie plattegrond, zeer tevreden over het hele proces

Proces van bestellen tot leveren verliep prima. Perfect verpakt! Plattegrond goed laten luchten om de laser/ brandlucht te verdrijven.
Prachtig gemaakt, buitenlandse plaatsen met de plaatsnamen in een andere taal ook mogelijk.
Nu meerdere keren houten stadskaarten besteld, mooie kaarten, bezorging/verpakking goed.
Heel fijn contact met eigenaar Dick, goede service!

Erg mooi.

SNel en compleet volgens digitale sample.
Makkelijk bestellen, perfecte uitvoering
Alles was perfect
Top, echt ons dorp
9 mrt 2024
24 feb 2024
Met zorg gemaakt! Maatwerk ziet er fantastisch uit. Zo fijn om dit als cadeau te geven
Het kontakt verliep prima, de levering was snel en het produkt is echt heel gaaf.