Review Overzicht
Klanten zijn zeer tevreden over de kwaliteit, het uiterlijk en de afwerking van het product. Het wordt vaak genoemd als een origineel, uniek en leuk cadeau dat positief ontvangen wordt. De levering wordt doorgaans als snel en netjes ervaren. De klantenservice wordt als vriendelijk, behulpzaam en snel omschreven, met persoonlijke aandacht en correcte oplossingen. Ook het contact vooraf en tijdens het bestelproces wordt als snel, duidelijk en prettig ervaren, vooral bij het afstemmen van persoonlijke wensen. Enkele klanten merken op dat er details en materialen zijn die verbeterd kunnen worden. Er zijn enkele negatieve ervaringen met vertragingen of vervoerders bij de levering. Ook voelen sommige klanten zich niet altijd gehoord door de klantenservice. De prijs wordt af en toe als aan de hoge kant ervaren, vooral bij kleinere producten.
Was deze informatie nuttig voor jou?
