hard-wear.nl/nl

816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.975 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

2de bestelling. Volgens afspraak geleverd
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Peter, heel erg bedankt voor je review! We zorgen ervoor dat je bij de 3de weer net zo'n goede ervaring zal krijgen als bij de voorgaande 2 bestellingen! 😉👊

Heel goed!!

Niks op aan te merken, altijd heel goed<3
Bedankt voor de 5 sterren Nathalie en tot de volgende!! 😇💪
De snelle levering en goede communicatie
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Talitha, goed om te horen dat je tevreden bent met het niveau van service dat wij verlenen! Tot de volgende! 😉 👊
Snelle levering en een goed retourbeleid
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Patricia, bedankt voor je review en complimenten wat onze dienstverlening betreft, dat waarderen we zeer!! 🙏👊

Beste producten die ze hebben zitten lekker

Zitten lekker en zijn niet zo prijzig
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Alexandro, goed om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en dat alles naar wens zit! Veel plezier met je nieuwe kawasaki groene Australian jasje!! 💪
Goeie service en hele toffe collectie
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Danielle, dank voor je review en compliment wat ons serviceniveau betreft! We wensen je veel plezier met de nieuwe paarse broek en het trainingsjasje met de witte bies van Australian!! 👊👌
Goede webshop en altijd betrouwbaar
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Ricardo, bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons bedrijf, dat stellen we echt op prijs kerel!! Veel plezier met je Navy Blauwe Australian jasje en tot de volgende! 👊👊
Mooie kwaliteit en snel geleverd
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hey Michael, goed om te horen dat je tevreden bent met je aankoop bij ons en de snelheid van leveren! Tot de volgende kerel!! 👊👊

top snelle levering

snelle levering - goede kwaliteit
Snel geleverd en top producten
Hallo Frits, bedankt voor de mooie review topper en tot de volgende ! H4L !! 👊
24 mrt 2024
Korte levertijd, goede service
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Alishya, vriendelijk bedankt voor je review en compliment voor de geleverde service !! 👍💪
Snelle levering. Helemaal top
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Bedankt voor de 5 sterren Arnold! Goed om te horen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad bij deze bestelling. Tot de volgende maat! 👊 H4L!! 💪
Goeie winkel met n leuke sfeer
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Ardy, goed om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad in onze store in Enkhuizen en we hopen je hier snel weer een keer te zien, het drankje staat al koud voor je! 😉👍
Snel verzonden Mooi product
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Heidi, dank voor de review en compliment wat de snelheid betreft, daar doen we het voor! Veel plezier met de nieuwe Australian broek met de gouden bies!! 💪👌
Top service. Snelle levering!
Hey Martijn, bedankt voor je 5 sterren review maat! Tot de volgende! 👊
super snelle en goede service
Bedankt voor je top review Koen, dat waarderen we!! 🙏👊
Fijne site en top service!!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Roos, vriendelijk bedankt voor je mooie review en veel plezier met je nieuwe complete paarse Aus met zwarte bies !! H4L !! 👊💪

Kan niet beter

Niks, alles goed gegaan!
Hallo David, bedankt voor je top review en tot de volgende!! 👊 H4L! 💪
24 mrt 2024
Super snelle bezorging
Bedankt voor de 5 sterren Tasmara! 🙏
Goeie klantenservice🔥🤟
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Anita, dank voor je review en compliment aan onze medewerkers van de klantenservice !! 👌🙏