saniheat.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden944 beoordelingen in totaal

29 jul 2023
Snelle verzending en goed verpakt, ook goedkoper dan andere shops. Enige minpuntje was dat er een verkeerde naam op het pakket en ook de factuur stond. Ook dat het niet met PostNL was verstuurd zoals aangegeven maar met DPD en zonder een traceercode te ontvangen. Was hierdoor wantrouwend om het pakket aan te nemen aangezien ik niet wist dat het mijn bestelling van Saniheat was. Is dus een verbeterpuntje, daardoor 4 sterren.

22 nov 2023
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.

Beoordelingen voor saniheat.nl

25 jun 2023
22 nov 2023

Teleurstellende Service en Niet Nagekomen Leveringsbelofte bij SaniHeat

27 nov 2023
Goedemiddag, We hebben uw bericht gelezen en vinden het heel vervelend dat onze website niet duidelijk was voor u. Dit zullen wij meenemen en de communicatie op onze website gaan verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
31 jul 2023
retour stickers meezenden en geen artikelen weigeren terug te nemen als er op de verpakking retouradressering wordt geschreven. Bespottelijk! Dit grapje heeft me inmiddels al meer dan €15,- verzendkosten gekost. Eerst door het verkeerde artikel te leveren en daarna het verkeerde artikel niet te accepteren vanwege het schrijven van het retouradres op de verpakking. Nogmaals: onbegrijpelijk!! Hoe kan je dit zo verkopen?
2 aug 2023
Beste Anita, Wij begrijpen uw frustraties maar hebben ons aan regels te houden van de leverancier. Ze geven aan dat er op hun verpakking niks met pen geschreven mag worden. Hier hebben wij ons aan te houden om het artikel gecrediteerd te krijgen. Zoals telefonisch al is besproken sturen wij uw artikel retour naar u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
6 jan 2024

Toiletpot debacle

Vanwege gebarsten toiletpot, met spoed nieuwe besteld. Zou 4/1 geleverd worden. Toen dat niet gebeurde Saniheat gecontact, zij verzekerden levering op 5/1, dus afspraak loodgieter bevestigd. Echter wederom geen toiletpot, dus loodgieter voor niets betaald! Nu nog steeds geen zicht op wanneer toiletpot geleverd wordt. Voel me wel belazerd
7 nov 2023

Geen product, geen duidelijkheid

Nog geen product geleverd en ook geen track & trace code. Artikel zou vandaag geleverd worden. Dit betekent gewoon extra lang in de kou zitten en geen warme douche. Wellicht dat ze eens moeten gaan stilstaan bij het feit dat sommige klanten echt wachten op hun product en duidelijkheid willen
8 nov 2023
Goedemiddag, In het weekend zijn wij niet geopend waardoor we uw zending niet gelijk hebben kunnen oppakken. Maandag 6-11 hebben we uw order opgepakt en gelijk aangemeld bij de leverancier en is dinsdag bij u afgeleverd. We vinden het heel vervelend dat u hierdoor enige dagen in de kou heeft gezeten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
21 okt 2023
Als je op de factuur de bestel en leverdatum meld. Moet deze wel juist zijn. Je kan beter de juist ingeschatte levertijd er opzetten. Als men naar Belgie levering moet doen en dit niet op 1 dag ,kan je dit beter aangeven.
31 okt 2023
Goedemiddag, Op onze website hebben wij bij verzending en bezorging naar Belgie staan dat het artikel eerst naar ons wordt verstuurd en daarna naar de klant. Naar Belgie is altijd 2 dagen levertijd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Team Saniheat.
20 okt 2023

De bezorging was totaal niet in te plannen voor ons

De bezorging was niet, zoals beloofd, de volgende dag. Van de bezorgdienst kreeg ik 2 dagen later het bericht dat de bezorging tussen 00:00 en 01:00u (…) zou plaatsvinden…….. uiteindelijk kwam hij om 20:00 u…..
9 jan 2024

Pakket na 3 weken nog steeds niet geleverd.

Na 3 weken is de bestelling nog steeds niet geleverd. Ook mail gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Er was een leveringstermijn van 2 dagen beloofd… ik wacht nog steeds. Service beneden alle peil.
23 jan 2024
Goedemiddag, Uw pakket is 28-12-2023 bij ons verstuurd met de transporteur. Helaas heeft u pakket heel erg lang bij de transporteur gestaan en is hij op 11-1-2024 bij u afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat