gamingpcshop.nlBeoordelingen

Graphic IT Solutions B.V.
Hoge Traan 20
9351 VV Leek

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

4.67/5.00

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over gamingpcshop.nl

bij bestellen was alles op voorraad volgens de site maar dat bleek niet zo te zijn. Het is dat ik belde anders wist ik van niks. Vrij lang moeten wachten. Onderdeel voor hergebruik opgestuurd, geen bericht of dat was ontvangen of niet, weer zelf moeten bellen. Eenmaal geleverd is het product prima.
Alles keurig volgens afspraak. Vind alleen de pc toch wat lawaaierig ondanks de aangeschafte aangepaste koeling. Had verwacht dat hij stiller zou zijn
Alles prima verlopen
snelle levering en zelf de inhoud van de computer kunnen aanpassen.
Zeer tevreden! Van bestelling tot bezorging,ik werd goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond met mijn game pc,alles is precies gegaan zoals afgesproken,vol lof over gamingpcshop. Toppers!
Ja,de Shop om je droom Game pc,te laten bouwen, ook het samen stellen op de site is Super eenvoudig. Ook met vragen over je pc, is in vertrouwde handen . Top bedrijf,ga zo door !
Snel en goed verpakt afgeleverd. Ook goed advies gehad over de te installeren componenten.
Top geregeld
Heb niet veel te zeggen
Prima pc, alles is meegeleverd. Zelfs heeft de installateur Windows 10 op mijn kleinste SSD gezet, en die SSD was bijgekocht. Over algemeen een echte "plug and play" service.
The prodcut came as advertised, the tracking information was very precise and they were very helpful to answers questions before buying. Totally recommend.
Ik ben super blij met me pc hij is super snel en ik kan eindelijk grote games erop spelen zoals: Grand theft auto 5, Red dead redemption 2, Star citizen. service was prima, de pc was goed beschermd aangekomen super blij mee echt een aanrader
Donderdags besteld en hij zou vrijdags tussen 1800 en 2200 worden geleverd. Keurige tracking ontvangen van red mijn pakket maar helaas tevergeefs gewacht. Geen bericht van de shop dat ze het niet hebben afgeleverd of iets dergelijks. Zaterdag bericht van dhl dat ze eind van de middag langs komen. Dit werd keurig gedaan. Verder zag het product er keurig uit.
Gewoon goed! Een dikke voldoende!
Dankjewel!
Snel en netjes geleverd. Top site ook. Jammer alleen dat de bediening van de led verlichting in de kast zat en dat dat nergens beschreven stond.
Goeie service zelf tijdens deze periode
Uitstekende service, prijs/kwaliteit top!
Ben tevreden, PC is top en de bezorging was ook top
Top