motointegrator.nl- Logo - Beoordelingen

motointegrator.nl

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden374 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 sep 2021
motointegrator.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Snelle levering en onderdelen die bijna niet meer aan te komen zeggen ze in Nederland Hoop dat alles past volgens de nummers zijn het de goede onderdelen SUPER TEVREDEN

De bestelling wordt vlot geregeld, maar de zending duurde wat lang zonder dat te weten. Kreeg een sms’je van UPS om gelde te betalen met creditcard om het pakket verder te sturen. Vertrouwde dit niet! De firma gebeld maar geen gehoor cq bereik.Toen Trustfull gebeld, die hebben mij gerustgesteld en zeiden rustig nog een week wachten, anders weer bellen. Het kwam helemaal goed

Beoordelingen voor motointegrator.nl

Antwoord van motointegrator.nl
Beste klant, het spijt me dat de bestelling pas zo laat werd afgeleverd. Helaas hebben wij geen invloed op het werk van de koeriersdiensten. Ik hoop dat dat u niet afhoudt van een bestelling in de toekomst. Met vriendelijke groet, Susanne Jonker
16 mrt 2024
Ik heb verkeerde remblokken besteld doordat het fout was vermeld op de website, deze konden op hun kosten worden terug gestuurd. Vervolgens nieuwe besteld waar ik dus weer verzendkosten voor moet betalen. Jammer omdat het door een foute vermelding op de web site ging.
Zeer scherp geprijsd! Uitstekende service! Hou rekening met het feit dat de artikelen uit Duitsland moeten komen dus kan ietsje langer duren dan vanuit NL, de prijs maakt het meer dan goed!

Hele goede service

Ik had telefonische contact omdat ik een verkeerd artikel had besteld. Het personeel was heel aardig en hebben op een goede en deskundige manier mijn probleem opgelost.
WB
Willem B.
Nissewaard

Prima ruitenwisser voor boot

Ruitenwissers besteld voor boot. Lengte 80 cm. Mooie producten voor nette prijs. Snelle en verzorgde levering.
30 mrt 2024
Snelle verzending, veel.producyen beschikbaar. Prima!
goed en snel geleverd , ook de btw meteen teruggeboekt ivm intracomm. levering
Goedkoop voor het onderdeel dat ik zocht en snelle bezorging
10 mrt 2024

Duidelijk

Goede prijs, duidelijke track and tace, op tijd geleverd
Vlot geleverd tegen scherpe prijs
Goede prijs snelle verzending!
31 mrt 2024
Snelle levering, scherpe prijs
30 mrt 2024
Goede prijs en snelle levering

Mooie deal

Goed en binnen de tyd bezorgd
Goedkoop en snel bezorgd
GW