Lucardi Juwelier Dordrecht

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden125 beoordelingen in totaal

Mijn vrouw is op 14 februari jarig, dus kort dag! De juffrouw in de Lucardi winkel op de Voorstraat in Dordrecht, heeft mij voortreffelijk geholpen! Ik ben verheugd weggegaan met mijn aankoop en ben er van overtuigd dat mijn vrouw het zal waarderen en daar gaat het toch uiteindelijk voor. Ik kan nog geen foto toevoegen, want het cadeautje is nog ingepakt!

10 nov 2023
Online een bestelling gedaan, zilveren oorhangers. Hierbij een geschenkverpakking gedaan, mede met het idee dat de hangers dan ook goed verpakt zitten... niet dus. De hangers werden os van de geschenkverpakking in een veel te grote doos geleverd, resultaat: hangers kapot. Gelukkig konden we teruecht bij een lokaal filliaal, waar wij niet echt netjes werden ontvangen. De iritatie ging over het feit dat wij de oorhangers alleen via de post weer konden retourneren, nieuwe waren verkrijgbaar in het filliaal zelf maar moest wel voor worden betaald (ruilen geen optie dus). Daarnaast wordt geadverteerd op de website dat je korting krijgt als ik mijn persoonsgegevens voor marketing doeleinden zou delen. Die korting kreeg ik helaas niet, wel de zee van spam die erna komt. Kortom: Duur, slechte kwaliteit en nog slechtere service.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Dordrecht

Fijn geholpen

Ik ben erg goed geholpen ondanks dat het wat drukker in de winkel was. Ze hebben het mooi ingepakt zoals ik had gevraagd en ze waren erg enthousiast. Ik ben erg blij met het personeel en zal hier zeker vaker mijn sieraden kopen!
19 apr 2024
Heerlijk geholpen met mooie oorbellen uitkiezen goed advies om ze niet te verliezen Weet niet hoe die mevrouw heten maat een topper in dordrecht
28 apr 2024
Heel vriendelijk geholpen en twijfels weggenomen waardoor ik de beste keuze heb kunnen maken .
29 apr 2024
Vriendelijk en geduldige verkoopster! Beter kan ; niet apart betalen voor sieraden doosje
18 apr 2024
Ondanks een lastige vraag hebben twee jonge medewerkers het keurig opgelost
2 mei 2024
Ik werd goed geholpen door de verkoopster en klantvriendelijk ook.
20 apr 2024
Meer personeel in de winkel. Verder wel erg vriendelijk
1 mei 2024
Alles een heel goeie service en excellente sieraden
EV
Els V.
Dordrecht
Leuk geholpen en erg vriendelijk
Heel vriendelijk helpen je goed
Ze nam de tijd.
19 apr 2024
Vriendelijk
30 apr 2024
18 apr 2024

Even goed te woord staan, dan kom je sneller verder

Ik kwam een armband ruilen. De dame die me hielp was vriendelijk maar vroeg niets aan mij. Ze pakte de opdracht over van een stagiaire oid. Ik wilde niet onbeschoft zijn dus wachtte rustig af tot ze zich tot mij richtte. Dat resulteerde in de armband retourneren niet ruilen. Ik kreeg de armband die ik opnieuw moest kopen met zeer veel moeite voor bijna dezelfde prijs. Dezelfde luktte haar gewoon niet. En ik werd nog verweten dat ik kalm moest doen, terwijl ik pas wat zei nadat ik 20 minuten bij de kassa had gestaan. Verbeterpunt, kom je bij de balie, geen aannames doen vragen wat het probleem is en dus sneller opgelost hebben.
30 mrt 2024
Leuke betaalbare collectie. Aardig en behulpzaam personeel. Nemen de tijd voorje als je vragen hebt. Winkel is overzichtelijk ingericht en heeft een uitnodigende uitstraling
Super vriendelijke werknemers vragen ook netjes of ik alles kan vinden of ik hulp nodig heb en geven goeien tips over wat mooi is en dat soort dingetjes super leuk
altijd vriendelijke personeel. En word altijd goed meegedacht bij vragen of als je wat wilt passen

goed en leuk geholpen

We zijn goed en leuk geholpen, hebben een leuke ketting voor een mooie prijs gekocht