WoodWatch- Logo - Beoordelingen

WoodWatch

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.813 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
WoodWatch voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Wat een prachtige, wondermooie horloge. Ik ben ontzettend onder de indruk van de kwaliteit. Extra fijn is de persoonlijke gravering wat het geschenk een extra emotionele meerwaarde geeft. Dit is er eentje om levenslang te koesteren. Aanvankelijk was ik wat terughoudend mbt de prijs. Maar deze is zijn geld zeker meer dan waard. Het ecologische aspect waar Woodwatch, net als wijzelf zo hard voor staan, zorgt ervoor dat dit een geschenk is geworden die in meerdere lagen van ons bestaan plezier en voldoening schenkt. Ook dank voor de snelle levering. Dit is een aanrader. Wij shoppen hier zeker nog.

2 jul 2023
De producten zijn prachtig mooi en van prima kwaliteit. Het wordt echter vervelend als een bestelling niet compleet is. Het koste me bijna een week om ze te pakken te krijgen, ze reageren alleen op een live chat. Ik heb ook gebeld, maar kreeg daarna op de chat te horen dat ze geen telefoonnummer hebben. (?). Mail gestuurd, ook geen reactie en ook op de whatsapp helemaal niets. Vervolgens was de dame nog trots op haarzelf ook dat er nu wel binnen een minuut werd gereageerd. Uiteindelijk moest ik vervolgens nog bijna een week wachten totdat ik het ontbrekende onderdeel heb gekregen. Ook mijn man heeft wat besteld en hij kreeg een gratis houten doosje er ook niet bij. Weer van alles geprobeerd en wederom nergens reactie op. Dus als je heeeeeeel veel geduld hebt, moet je hier zeker bestellen. Ik denk dat ze pas reageren op het moment dat ik negatief op de sociale media mijn verhaal ga doen…..

Beoordelingen voor WoodWatch

Top kwaliteit en super service

Niet alleen de producten zijn van super kwaliteit, maar ook hun services! Ik had voor mijn man de Emerald Gold besteld met gravering. De horloge was er al met 3 dagen en is exact als de foto, luxe, mooi en licht van gewicht en door de optie gravering maakt dat de horloge nog even extra persoonlijk en bijzonder.
2 okt 2023

Top cadeau voor mijn man!

Een mooi horloge cadeau gegeven van Woodwatch aan mijn man. Bij PostNL was het horloge zoek geraakt maar Woodwatch heeft super professioneel gehandeld en heb een nieuwe opgestuurd gekregen. Bij het horloge zitten alle benodigdheden zodat je het horloge zelf kunt verstellen. Echt top.
20 jul 2023

Snelle levering en kwaliteit

Ze zeiden met gravering dat het een dag langer ging dure voor op te sturen maar diezelfde dag was het nog verzonden! Het is het 2de woodwatch horloge dat ik koop voor men man en zeer tevreden! Het andere horloge is al zeker 4j oud en is nog even mooi en in orde als toen. Kwaliteit!
GS
Gea S.
Assendelft
Ik ben ontzettend tevreden met mijn tweede aankoop. Van de week, heb ik namelijk opnieuw een Harvey t-shirt besteld in een ander kleur en ander print. Alweer is de kwaliteit van dit shirt verbazingwekkend. Ik ben erg blij met mijn nieuwe shirt, en zal nog vaker willen bestellen!
LD
11 jul 2023
Prachtig merk! Mijn eerste Woodwatch (Minimal collectie, bruin) heb ik nu ruim 2 jaar en het merk met de verschillende collecties blijft me enorm aanspreken. Dus nu voor mijn verjaardag een tweede gevraagd (Helsinki collectie, zwart) mèt -gratis- armbandje erbij. Super blij mee:-)

Woodwatch met graverig

Erg tevreden over de snelle service en het materiaal van de horloge ( aangenaam om te dragen, heel licht en daarom ideaal voor dagelijks gebruik). De personalisering was helemaal correct uitgevoerd en duidelijk leesbaar. Mooie afwerking en mijn vriend was er erg tevreden mee ;)
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Carole!
14 jun 2023
Makkelijk te bestellen, het horloge was goed verpakt en werd snel geleverd. Dat er 3 bomen gepland worden i.p.v. een per bestelling, was voor mij heel belangrijk en mag wel standaard worden ingesteld. Dit was mijn eerste bestelling bij Woodwatch en meteen een goede ervaring.
M’n man s tweede horloge hier en wij zijn echt helemaal fan. Vind ze zo gaaf! En ze passen bijna overal bij. Hij heeft nu een licht houten kleur en een donkere . En we hebben al weer wat mooie nieuwe modellen gezien . Dus wie weet snel de collectie aanvullen. Top !!!

Ik ben ontzettend blij met mijn…woodwatch

Ik ben ontzettend blij met mijn Woodwatch, ik had er een aantal jaartjes 1, die draag ik met veel plezier, nu met black friday deed ik een nieuwe woodwatch cadeau voor mn zelf, leuke aanbieding ook. Ik heb nu voor een iets lichtere wood kleur gekozen.
Met 1 woord te beschrijven en dat is TOP!!! Goede informatie over de verzending en mooi verpakt, zoals mijn partner beschreef "een feestje om uit te pakken". Het graveren is ook echt leuk, maakt het persoonlijker en wordt mooi gedaan. Erg bedankt.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Wendy!
25 dec 2023

Super kwaliteit en service

Een snelle levering ondanks de kerst drukte en een kwalitatief prachtig horloge. De mogelijkheid voor een speciale boodschap te laten graveren maakt het extra persoonlijk. Super cadeau om te geven, en m’n man vindt het horloge heel fijn dragen.
2 jun 2023
Super mooi cadeau. De gene die het gekregen heeft is er heel blij mee. Het horloge ziet er mooi uit. Met 3 extra functies, zoals datum en stand van de maan en dag van de week. Ik heb het ook laten graveren en het werd snel verstuurd.
13 jun 2023
Bedankt voor je positieve review!
24 nov 2023
Snelle levering en heel mooi cadeau die ik aan mijn man en de papa van 3 kindjes kon geven voor zijn verjaardag! Omdat mama geen keuze kon maken uit de vele mooie modellen hebben de kids er 1 uitgekozen. En dat was goede keuze
29 sep 2023
Super mooi horloge. De dag en datum zijn minder goed leesbaar. Verder is het horloge netjes verpakt en volgens afspraak geleverd. Het hout is mooi afgewerkt en past goed bij de kleur van het metaal. Ik ben er héél erg blij mee!
De levering heeft maar 1 werkdag hoeven duren. Alsof het vandaag besteld was. Gister in huis was. Op de hoogte blijven van je verzending heeft ook door meermaals emails te ontvangen op een wenselijke manier plaats gevonden!
Klantenservice: Het eerste horloge stond mijn vriend niet zo goed, maar deze kon ik ruilen tegen een ander mooi horloge. Dit is vlot gegaan, dankjewel daarvoor! Daarnaast zag het horloge er heel mooi uit en was goed ingepakt.
Mooi horloge voor mijn vrouw. Dameshorloge dat niet grof oogt. Mooie houdsoort dat goed bij een al bestaande "houten" armband past. De blauwe wijzerplaat contrasteert met de mooie houtsoort. Was blij verrast met de looks.
5 jul 2023
Informatie op de site was duidelijk, al kwamen er nog wel kosten bovenop. De verzending was snel. De gravure is meer een geprinte tekst dan echt een ingegraveerde tekst. Het horloge is prachtig en lijkt op de afbeelding.
17 aug 2023
Ik was op zoek naar een betaalbare ‘luxe’ look en kwam zo bij Woodwatch. Uiteindelijk zag ik echt veel opties qua smaak en heb ik de Legacy X Edition gekocht. Super snel geleverd in een mooi doosje. Ben er echt blij mee
31 aug 2023
Bedankt voor je review en mooie foto Pieter!
JV
Johan v.
Amersfoort
21 jun 2023

Classic - seafarer 40mm

Prachtig kwalitatief (vaderdag) horloge. Inclusief onderdelen om de band langer te maken. Snelle levering: 's avonds besteld de volgende dag al verstuurd, zelfs of ondanks de inscriptie. Erg blij mee, een aanrader!
29 jun 2023
Bedankt voor je positieve review Johan!