WoodWatch- Logo - Beoordelingen

WoodWatch

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.813 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
WoodWatch voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Wat een prachtige, wondermooie horloge. Ik ben ontzettend onder de indruk van de kwaliteit. Extra fijn is de persoonlijke gravering wat het geschenk een extra emotionele meerwaarde geeft. Dit is er eentje om levenslang te koesteren. Aanvankelijk was ik wat terughoudend mbt de prijs. Maar deze is zijn geld zeker meer dan waard. Het ecologische aspect waar Woodwatch, net als wijzelf zo hard voor staan, zorgt ervoor dat dit een geschenk is geworden die in meerdere lagen van ons bestaan plezier en voldoening schenkt. Ook dank voor de snelle levering. Dit is een aanrader. Wij shoppen hier zeker nog.

2 jul 2023
De producten zijn prachtig mooi en van prima kwaliteit. Het wordt echter vervelend als een bestelling niet compleet is. Het koste me bijna een week om ze te pakken te krijgen, ze reageren alleen op een live chat. Ik heb ook gebeld, maar kreeg daarna op de chat te horen dat ze geen telefoonnummer hebben. (?). Mail gestuurd, ook geen reactie en ook op de whatsapp helemaal niets. Vervolgens was de dame nog trots op haarzelf ook dat er nu wel binnen een minuut werd gereageerd. Uiteindelijk moest ik vervolgens nog bijna een week wachten totdat ik het ontbrekende onderdeel heb gekregen. Ook mijn man heeft wat besteld en hij kreeg een gratis houten doosje er ook niet bij. Weer van alles geprobeerd en wederom nergens reactie op. Dus als je heeeeeeel veel geduld hebt, moet je hier zeker bestellen. Ik denk dat ze pas reageren op het moment dat ik negatief op de sociale media mijn verhaal ga doen…..

Beoordelingen voor WoodWatch

Perfetto

Esattamente come da foto. L'incisione assolutamente perfetta
Antwoord van WoodWatch
Thank you for your positive review Giorgia!
Snelle levering netjes en heel mooi verpakt met zorg gedaan
Snelle correcte levering. Mooi product
7 jan 2024
Snelle afhandeling. Top horloge.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Angelique!
4 feb 2024
Mooie horloges en prima service
18 jan 2024

Klok

Mooie goed
Antwoord van WoodWatch
Thank you for your positive review Leslie!
6 jun 2023
13 jun 2023
Bedankt voor je uitgebreide review Sarah!
22 jul 2023

Top!

Voor mijn beste vriendin der verjaardag een horloge gekocht. Super snel op maat gemaakt samen. Wel makkelijker om samen te doen dan alleen omdat je aan één kant het schroefje vast moet houden en aan de andere moet draaien. Levering was ondanks gravering super snel. In de avond rond 22 uur besteld en twee dagen later binnen. Kreeg er een gratis armbandje bij, die was helaas kapot maar dat kan me gelukkig weinig schelen want dat was een mannen armband en mijn vriendin heeft te kleine polsen daarvoor. Top bedrijf!
10 nov 2023

Goede prodcuten

Vrijwel onmiddellijke levering, extreem snel, er ging niet eens een volledige dag voorbij. Goed verpakt. Goed product. Tweede bestelling. Eerst een horloge, redelijk goed, mooie gravure. Helaas ging de batterij vrij snel leeg, heb een vervanging gekregen, maar ook die ging vrij snel leeg. Het tweede item was een zonnebril, ze zagen er groter uit op de foto, wat het enige slechte ding is om tot nu toe te zeggen. Ziet eruit als goede kwaliteit, mooi en subtiel hout element.
21 jun 2023

Zeer tevreden!

Ik heb even gewacht met het schrijven van een review. Ik draag mijn Woodwatch inmiddels al enkele maanden dagelijks met veel plezier. Het is een licht horloge wat prettig draagt. Het bandje wordt iets donkerder door het dragen, maar dat vind ik juist mooi. Horloge Oslo heeft een duidelijke wijzerplaat waarop de getallen en wijzers goed leesbaar zijn. Ik ben blij met mijn keuze en hoop dat het horloge lang meegaat.
29 jun 2023
Bedankt voor je positieve review Esther!
TZ
Thomas Z.
Haarlem
Wat goed is: kon makkelijk de producten zien en bekijken. Het is netjes verstuurd en goed ontvangen. Wat voor mij beter mag: iets meer product informatie. Ik heb een armband besteld, maar daar stond verder niet bij of hij tegen water kan en je er mee kan douchen. Ik heb die vraag dus moeten stellen maar heb er wel weer netjes antwoord op gekregen. Dus ook de service is goed.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je review en feedback!
31 okt 2023

Vakmanschap

Na lang twijfelen (keuze uit zoveel schitterende horloges...) de Delphine WoodWatch besteld. Ik was op zoek naar een rustiek horloge met een klein klokje, geschikt voor een smalle pols. Het horloge werd snel geleverd, met zorg verpakt in een mooi doosje. Wat een prachtig klokje! Het hout komt goed tot zijn recht en de afwerking maakt het verfijnd en elegant. Vakmanschap.
29 aug 2023

2 bestellingen gedaan Toppie Service

2 bestellingen gedaan. Totaal 2 horloges en 2 armbandjes. Gratis armbandje erbij gekregen. Na bestelling van 1e horloge en armbandje toch wat hebberig geworden. en meteen 2e bestelling eruit. Prachtige lichtgewicht houten sierden. Topper. Een van de armbandjes ging binnen 2 dagen het touwwerk kapot. Na mail meteen nieuwe toegezonden gekregen. Topservice en mooie producten
31 aug 2023
Bedankt voor je uitgebreide review!
Woodwatch is echt top! Zowel de kwaliteit van het product als de service. Het horloge is namelijk erg stevig, handig verstelbaar en heeft een mooi, uniek design. Bovendien heb ik de achterkant laten graveren via woodwatch, wat het extra persoonlijk maakt. Aldus, ik heb een geweldig eerste vaderdag cadeau voor mijn vriend. Ik zou het iedereen aanraden!
13 jun 2023
Bedankt voor je review Rachelle!
19 jul 2023

Mooi horloge, snelle levering en top kwaliteit

Mooi horloge. Gemakkelijk te bestellen en de te graveren tekst toe te voegen. Snelle levering. Ontzettend blij met het horloge. Ziet er solide en prachtig uit. Ik kan iedereen aanraden om bij woodwatch een horloge te bestellen. Ik zal zeker nog een bestelling plaatsen voor een dames horloge zodat ik match bij het horloge van mijn man.
20 jul 2023
Bedankt voor je uitgebreide review Elke!
21 sep 2023

Mooi product, goede service!

Een jaar geleden heb ik mijn eerste Woodwatch mogen ontvangen, een mooi, stijlvol horloge. Helaas was er onlangs iets mis met de wijzers en na een prettig mailcontact kon ik mijn defecte horloge terugsturen. Niet lang daarna kreeg ik een nieuw horloge terug en siert Woodwatch weer dagelijks mijn pols. Bedankt voor de goede service!
1 jun 2023
Ik ben heel blij met mijn Woodwatch. Het is eenvoudig, natuurlijk en elegant, net wat ik zocht. En zo fijn dat ik ook op deze manier verbonden ben met de natuur. Ook de levering verliep vlot en het komt toe in een mooi doosje. Dat je er materiaal bij krijgt om het bandje groter/kleiner te maken, is helemaal top. Dankjewel, Woodwatch!
4 sep 2023
Het door mij bestelde horloge is keurig binnen de aangegeven leveringsdagen bezorgd in de brievenbus. het horloge ziet er mooi uit en is met zorg afgewerkt. goede kwaliteit. minpuntje: pas op met het openen van het zakje met extra schakels want hier zitten twee hele kleine schroefjes bij in die je makkelijk kwijt raakt. Henk.
HV
Harm v.
Tricht
3 dec 2023
De uitstraling van een houten horloge vind ik sowieso prachtig. Dit horloge heeft exact de kleuren als het beeld op de computer, snelle correcte levering en was nog in de aanbieding ook. Weet niet wat beter had gekund. Komt zo vraag over service... geen gebruik hoeven maken van extra service, dat op zich is uitstekend