internet-bookshop.comReviews

Sanne Michiels

Beoordelingen voor internet-bookshop.com

254 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van H. V.
gemakkelijk te bestellen en prompte levering , een klein minpuntje : ik had het graag op een ander adres willen laten bezorgen en die mogelijkheid zag ik niet , het kan er aan liggen omdat ik niet goed gekeken heb of dat het besteladres in het buitenland was .

Verkeerd formaat ontvangen door tegenstrijdige specificaties op de site. Kenbaar gemaakt bij klantenservice. Snelle reacties maar geen enkele tegemoetkoming of coulance terwijl ze erkennen dat er een fout op de site stond

Beoordelingen voor internet-bookshop.com

Goed op tijd geleverd en een prima boek in goede conditie.
Het boek is snel geleverd en in goede conditie.
van H. V.
Geachte mevrouw, heer, Waar ij problemen met het opstarten van programma's dat er telkens de wacht woorden zoek zijn. En dat je telkens opzoek waar zijn de gegevens en dat is vervelend om snel te werken is dit niet nuttig.
van Els H.
Wat een service. Zelfs geen verzendkosten hoeven te betalen. Op zondag besteld en op maandag al in de brievenbus. Kom graag weer bij jullie bestellen. Met hartelijke groet; Els .
DHL had het boek onterecht teruggestuurd naar de bookshop. Zowel DHL als de klantenservice van de Bookshop hebben het probleem goed opgelost en het pakket was alsnog snel binnen!
Heb een sprookjesboekje voor kleuters besteld en het zag er goed uit en er wordt nu al dagelijks uit voorgelezen... Snelle levering !
Snel besteld, snel geleverd alleen stond er op de website niet bij vermeld dat het boek een dwarsligger was ipv een gewoon boek
Op de site was niet duidelijk aangegeven dat het hier kleinere paperbacks betrof. Dus moest alles op eigen kosten terugsturen.
Alles is heel goed geregeld, werd continu op de hoogte gehouden via de mail over waar het bestelde boek was. Uitstekend.
Prima alleen had het produkt via als brievenbuspost geleverd kunnen worden, iets duurzamer dan via dhl denk ik....
Product is nog niet geleverd dus dat kan ik niet beoordelen voor de rest een prima website erg duidelijk en netjes
van M E.
Het book was net verpakt en super snel geleverd. Ook de pakbon was duidelijk en hun voorwaardes goed te vinden.
Snel en netjes geleverd alleen zelf de verzendkosten moeten betalen bij retour is natuurlijk nogal 2012
Levering binnen afgesproken tijd, netjes op de hoogte gehouden, producten van te verwachten kwaliteit.
mooi product, goede bezorging, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bezorging
Prima service en ten opzichte van andere leverancier rekenden ze geen extra bezorgkosten. Dus top!
Keurig geseald boek ontvangen in grote, stevige kartonnen verpakking / envelop. Snel geleverd.
Het is vetrouwenwekkend om deze kopers bescherming te hebben en zeker van toegevoegde waarde.
Het pakket in goede staat en keurig op tijd ontvangen. En gratis verzending is ook een pre 👍