Supspace.nl

722 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

29 apr 2024

Top

Goed verpakt, goede producten en snelle levering
Antwoord van Supspace.nl
Beste Lisanne, Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent geweest met je pakketje en de snelle levering hiervan! Veel plezier met je sups! Met vriendelijke groet, Team Suspace
Geweldig, prima winkel, meerdere malen gebruiken
HV
H V.
Emmeloord
Bestellen betalen en leveren , zoals het hoort.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Ben, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze webshop! Heel veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Supspace
22 apr 2024
Alles gekregen, alleen dag later dan erop stond
16 apr 2024

Breed assortiment en korting

Breed assortiment en vaak prettige kortingen.
Snelle levering en gratis shaker beker, top!
Best prijs Goed variatie Snel vezorging
EP
Eddy p.
amsterdam
Snel geleverd, en goed verzorgd/verpakt
Snel geleverd Goede prijs kwaliteit
Alles goed geregeld kan niet beter
20 apr 2024
Goede snelle levering, mooie prijzen
21 apr 2024
Snelle levering en netjes ingepakt
JG
Jesse G.
Almere
Goede producten en een goede prijs
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve review, wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Suspace
Snelle levering stevig verpakt.
Goede prijzen en snelle levering
29 apr 2024
Snelle en perfecte service!!
Snel verzonden snel in huis
Antwoord van Supspace.nl
Beste Lars, Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze snelle bezorging. Ik hoop dat onze producten net zo in de smaak zijn gevallen! Met vriendelijke groet, Team Supspace
WB
Ze doen wat ze beloven 👍🏻
Goedkoop & snel geleverd.
JD
Johan d.