pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

22 apr 2024
Bedankt dat je ons een 4/5 beoordeling hebt gegeven. We stellen je feedback erg op prijs en we zijn blij om te lezen dat je over het algemeen een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons.
17 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen de 4/5 beoordeling en we zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met winkelen bij ons.
18 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Dat stellen we erg op prijs.
16 apr 2024
Bedankt voor de 5-sterren review!
13 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt voor de 5-sterren review!
16 apr 2024
Bedankt voor de 4-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 4-sterren review!
goede producten
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze producten te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat u ze goed vond.
24 mrt 2024
Iets aan alle verpakkingen doen. Wat ik besteld had zat al in veet te grote dozen. Dat hebben jullie ook nog eens in een grote doos gestopt met veel papier. Had beter gekund. K
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen het dat je onze focus op verpakkingen hebt opgemerkt en het spijt ons om te horen dat het in dit geval geen ideale situatie was. Bij Pedimarkt streven we er altijd naar om onze producten zo efficiënt en milieuvriendelijk mogelijk te verzenden. Nogmaals bedankt voor je feedback.

Fijne klompen

Ik had even mailcontact over mijn bestelling: vriendelijk en snel antwoord gekregen. Verder bevallen de klompen die ik had besteld prima!
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice en dat je blij bent met je aankoop. Dank je wel voor je feedback.
Snelle levering, prima retour beleid, alles verliep vlot....en niet geheel onbelangrijk de werkschoenen zitten fantastisch.
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn zo blij om te horen dat de levering snel was, dat ons retourbeleid pirma is en dat je de werkschoenen fantastisch vindt. Dank je wel dat je de tijd nam onze service en producten te beoordelen.
VA
V A.
Sleeuwijk
19 mrt 2024
Snel geleverd. En een goed werkend product doet wat het zou moeten doen. Aanrader dus !
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je blij was met de snelle levering en dat het product werkt zoals verwacht.
Uitstekende service, aardige kundige mensen en snelle, keurige levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de service, het deskundige personeel en de snelle levering. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
JR
Joan R.
Diemen
7 apr 2024
Mooie kousen met ook kleuren in grote maat. Zeer snel geleverd
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je genoten hebt van onze ruime keuze aan kleurrijke sokken in grotere maten.
Snelle levering en prima comfortabele schoenen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad en dat de schoenen comfortabel zitten.
ruime keuze, goede prijs, snelle levering
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de geweldige recensie. We waarderen de positieve feedback enorm en zijn blij dat je onze selectie producten uitgebreid, onze prijzen goed en de levering snel vond.
Pedicureset snel geleverd en werkt prima
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij te horen dat je Pedicureset snel geleverd is en goed werkt. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten!
Prima schoenen, zeker icm inlegzooltjes
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn zo blij om te horen dat je je schoenen en inlegzolen u zo bevallen.
24 mrt 2024
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat de levering snel was en het product als van goede kwaliteit wordt ervaren.
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie. We zijn zo blij om te horen dat je een snelle levering had en dat de verpakking aan je eisen voldeed.