OnePlus-shop.nl/nl- Logo - Beoordelingen

OnePlus-shop.nl/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden380 beoordelingen in totaal

5 sep 2023
Snelle levering en goei hoesje voor men oneplus 8 met kaarthouder op de achterkant. Ik ben content!

29 nov 2023
Screenprotector voor de Oneplus7 Pro besteld, opzicht prima alleen zijn de randen te smal en zit er een gaatje waar een selfie camera zou moeten zitten, echter heeft de OnePlus7 Pro een uitschuifbare selfie camera. Lijkt er dus op dat dit gewoon de OnePlus7 screenprotector is, niet de Pro versie. Terwijl dat wel duidelijk in de beschrijving staat.

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

screenprotector voor mijn 8T smartphone

Ik heb een screenprotector voor mijn 8T gekocht en dat ging vlot. Ik heb echter 6.95 € verzendkosten moeten betalen mits België "buitenland" is. Ik ben dan ook op zoek gegaan naar "oneplus.BE" maar kon daar ik geen screenprotector meer vinden voor mijn 8T, men ging daar maar terug in de tijd tot model 10: ???. Ik vind dat Belgische klanten even goed moeten bediend worden dan Nederlandse. Met vriendelijke groeten, Hans Stoop (stoophs@gmail.com).
JB
Johan B.
Etten-Leur
28 mei 2024

Scherpe follow-up

Ik maakte bij de bestelling een opmerking over het registratiesysteem en ik werd daar onmiddellijk op bevraagd. Goede actieve opstelling!

Zeer goed

Correcte omschrijving product, goede communicatie verzendproces en correct afgeleverd
Er valt weinig fout te doen door een doosje in een envelop te stoppen en te versturen
5 jun 2024
Prima hoesje, ik had enkel de rand aan het scherm iets stijver gewild.
7 jun 2024
Bedankt voor de 5 sterren :) Groeten Daniel van OnePlus-shop
26 mei 2024
28 mei 2024

Goede item, trage bezorging

Bestelling kwam 6 dagen te laat binnen en ik kon helaas hier geen status van opvragen tot 7 dagen later. Bestelling is ondertussen wel goed ontvangen, klantenservice was netjes. Maar toch jammer van de bezorging en het niet weten van de status
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
4 jun 2024
Bedankt voor de review en excuus dat het inderdaad langer dan normaal heeft geduurd. PostNL heeft een hoge score maar het kan soms voorkomen dat een bestelling er wat langer over doet. Veel plezier in ieder geval met je case en graag tot de volgende keer! Groeten Daniel van OnePlus-shop
4 mei 2024
Snelle levering. Het hoesje voelt wel glad, maar begin eraan te wennen. Kleur is mooi lichtblauw, dus hou hem wel.
FK
Fred K.
Arnhem
27 apr 2024
Professioneel, hoge kwaliteit, mooie keus, uitgebreide informatie, betrouwbaar en snel
6 mei 2024
Vlugge levering mooi hoesje goeie communicatie
2 mei 2024
Snelle en correcte levering!