OnePlus-shop.nl/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

4.44/5.00

123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bezorging vlot & hoesje was naar wens. Maar ik had een vraag/klacht over een niet passende & plakkende schermprotector die ik erbij had besteld. Op deze vraag wordt niet gereageerd (2 weken geleden). Als ik vervolgens op hun website het product wil beoordelen en anderen wil waarschuwen over de pasvorm van deze protector, komt deze er niet doorheen. Ze laten dus alleen positieve reviews toe op hun website. Let niet op de cijfers bij hun producten dus, die hebben zij zelf in de hand. En hou er rekening mee dat als je ontevreden bent met een product, je kan fluiten naar je centen. ;)
Verder lezen 2 personen vonden dit nuttig Alle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over OnePlus-shop.nl/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Alles is snel bezorgd, alleen jammer dat bij de screenprotector voor de 7TPro geen informatie zat hoe te installeren met uv lamp. Dan vind ik 19 euro hoop geld als je dat allemaal zelf moet uitzoeken. Verder de producten zijn prima
De producten komen optijd aan. Tot nu toe geen problemen gehad met bezorging en klantenservice
Mooie USB C naar headphone kabel. Werkte in een keer en perfect op mijn Oneplus 7T
Zeer vlotte verzending en mooi sluitend hoesje voor mijn Oneplus 6t
Très content du service encore une fois merci !!
Vandaag besteld, de dag erop in de bus.
super afhandeling en snelle service
Snel geleverd en prima materiaal!
 nuttig (2)
Weigert te antwoorden op klachten Ik heb een beschermglas gekocht voor mijn OnePlus 7T die zogezegd compatibel zou zijn met de meeste cases. Dus ook met de standaard meegeleverde case. Ik heb de instructies nauwkeurig gevolgd, maar helaas is de beschermglas niet compatibel met de standaard case. Deze duwt namelijk tegen het glas waardoor het na een week los komt. Ondanks meerdere mails, weigert de OnePlus-shop.nl klantendienst te antwoorden.
 nuttig (1)
het eerste uur was de cover al gescheurd in de hoek. Pas na Mails te hebben gestuurd antwoord gekregen dat ze een andere gingen opsturen van een ander merk en het verschil terug betalen,. ondertussen 5 dagen verder en niets meer gehoord of ontvangen.
 nuttig (1)