OnePlus-shop.nl/nlReviews

Kamer van Koophandel 61486825
Daniel van Oosten

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

64 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had al verschillende screen protectors gekocht die zou moeten passen op de One Plus telefoon van mijn zoon, maar ze waren of te groot of te klein of te breed of te smal. Uiteindelijk kwam ik erachter dat er ook een One Plus shop was met screen protectors, dus heb ik er daar één besteld. Helemaal perfect past hij niet, net iets te klein, maar wel duidelijk de beste van allemaal en zeker goed genoeg! De verzending was supersnel, allemaal perfect geregeld!

Slechte service!Defect product worden niet aangenomen op retouradres. Ook niet opgehaald bij postpunt. Artikel defect afgeleverd. Alles beter ingepakt dan bij aankomst. Keurig met T&T teruggestuurd. Wordt bij Oneplus-shop niet aangenomen. Email wordt niet beantwoord. Whatsapp wordt niet opgenomen en niet op gereageerd.

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

Eerste verzending prima, tweede bestelling bij PostNL verkeerd adres geleverd, gelukkig eerlijk persoon die oproep op sociale media geplaatst heeft om mij te vinden. producten zijn top
Gemak om te bestellen en levertijd
Duidelijk en informatief.
 Wordt beoordeeld
Ik heb een bestelling geplaatst van een hoesje dat op de website als morgen in huis aangegeven stond, nu zit ik al sinds 24-04 te wachten op een bestelling en de telefoon nemen zij niet op. Het geautomatiseerde mailtje met "Bijzondere levertijden" geeft ook geen extra informatie meer aan. Ik heb 20 minuten lang aan de lijn gehangen maar er is gewoon niet opgenomen!!
Voldeden aan de verwachtingen en beloftes
Perfecte levering!
van Eya M.
Dingen te kort in mijn bestelling. Na een mail gestuurd te hebben, geen antwoord.
Snel leverbare spullen en makkelijk te vinden op de site per model
Gemakkelijke tool , mar begeleidfilmpje mag iets beter uitgelegd worden en ook bewegingen meer duidelijk inbeeld zetten. Ontbrekend element is info en demo voor het verwijderen van een oud of stuk beschermglas!
Bij een 8 maanden geleden bestelde flip case braken spontaan stukjes van de hoeken af. Contact opgenomen met de klantenservice en ik kon zonder probleem gratis een nieuw hoesje uitzoeken. Uitstekende service.