OnePlus-shop.nl/nl

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden346 beoordelingen in totaal

5 sep 2023
Snelle levering en goei hoesje voor men oneplus 8 met kaarthouder op de achterkant. Ik ben content!

Screenprotector voor de Oneplus7 Pro besteld, opzicht prima alleen zijn de randen te smal en zit er een gaatje waar een selfie camera zou moeten zitten, echter heeft de OnePlus7 Pro een uitschuifbare selfie camera. Lijkt er dus op dat dit gewoon de OnePlus7 screenprotector is, niet de Pro versie. Terwijl dat wel duidelijk in de beschrijving staat.

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

Besteld en snel in huis
Goede service na verkoop
26 dec 2023
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Gaan we samen naar kijken, dit hoort niet! Bedankt voor het melden. Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl

Ik had 3 artikelen besteld, 1 niet gekregen en wel betaald, geen reactie op vraag hieromtrent

Ik had 3 artikelen besteld. Eén zat niet in het pakket. ik heb al diverse emails hierover geschreven naar jullie, maar nog nooit een antwoord gekregen terwijl alles wel betaald is.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Hoi Greet, Je kunt ons het beste bereiken via whatsapp via de website. Het nummer daarvoor is +316 1566 1010 Ik heb je zojuist een bericht via whatsapp gestuurd om dit op te lossen, excuses voor het ongemak! Groeten Daniel van OnePlus-shop
Screenprotector mat - geeft pixels
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Hoi Wies, Het beeld wordt inderdaad iets minder scherp met het gebruik van een matte screen protector. Het wordt als het goed is ook iets rustiger voor de ogen, het is een keuze wij zijn in ieder geval fan :) Mocht ik je ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag! Groeten Daniel - OnePlus-shop
5 sep 2023

Snelle levering, goei hoesje

17 okt 2023
Na een bestelling te hebben geplaatst heb ik een week gewacht tot het brievenbus pakketje kwam. Toen maar eens een mail gestuurd en warempel iets later is het verzonden, raarrrr. Niks meer gehoord, zelfs niet een sorry vergeten ofzo.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Bedankt voor de review, als je ons bij je volgende bestelling een berichtje stuurt zullen we het goedmaken d.m.v. een kortingscode. Ik zie net dat je bestelling wel is afgeleverd maar dat er wel een vertraging in de verzending ervan zat. Excuses daarvoor! Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl
15 aug 2023

Goede levering. Niet zo vlot als toegezegd.

Goed product, goede prijs. Levering was niet zo vlot als beloofd. In de bestelmail staat: "Wat nu? De volgende stap is dat we jouw bestelling gaan inpakken en verzenden. Dit doen wij op werkdagen tot 23:30. Hier krijg je in een aparte mail nog melding van." De bestelling is op een dinsdag rond 21:00 verricht. Toch werd de bestelling een dag later pas verzonden.
31 mrt 2023
Mijn advies verstuur het met andere bezorgdiensten ivp Ups. Waardeloos bedrijf 6 dagen moeten wachten op mijn oneplus 11. Ups heeft het pakje gewoon op de stoep van mijn voordeur gelegd.. Erg triest.
6 aug 2023

Snelle eenvoudige levering

Het product was op voorraad en is snel geleverd als brievenbus pakket. Aanbrengen was eenvoudig, maar ik vind dat de werking vanhet touchscreen behoorlijk wordt beperkt door deze screenprotector
4 apr 2023

De website is overzichtelijk.

De website is overzichtelijk en de artikelen zijn goed van kwaliteit De vragen op de volgende pagina zijn nvt ik heb geen medewerkers nodig gehad mbt info of klachten
18 nov 2023
Ondanks toezegging dat het direct verstuurd zou worden niets ontvangen en ook geen reactie op mail gekregen. Rob Heijberg
3 mei 2023

Geweldig weer...

De artikelen waren op voorraad voordat het toestel uitgeleverd werd. De artikelen zijn weer van hoge kwaliteit.
23 nov 2023
Goede producten en snelle levering. Helaas niet goedkoop of leuke aanbiedingen voor vaste klanten.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Bedankt voor de review, als je ons een screenshot stuurt van je review zullen we een speciale kortingscode aanmaken! Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl
1 okt 2023
Goede winkel met mooie producten
12 okt 2023
Keurig hoesje en snel geleverd.
19 nov 2023
Alles verlopen naar wens