Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 sep 2023
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

29 aug 2023
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Pakje nog niet ontvangen. Schijnt nog steeds bij het transportbedrijf te zijn. De bezorging krijgt dus een nul. Over de eventuele inhoud van het pakje kan ik daarom nog geen oordeel geven. Twee sterren voor de twijfel.
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te vernemen dat u de zending nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. We zien inderdaad dat de order die op 3-4 is besteld en 4-4 geleverd zou worden, per abuis is gesorteerd naar een depot is Kesseldorf (Duitsland). Omdat de zending weer terug retour moet naar het juiste depot, is de zending hierdoor vertraagd, dit tezamen met het weekend er tussen. In de diepere track&trace gegevens zie ik dat de zending vandaag (8-4) wordt aangeboden. Hou de track&trace in de gaten mocht u gehinderd zijn om de zending in ontvangst te nemen, DPD biedt namelijk de mogelijkheid om neerzettoestemming te ontvangen, het bezorgadres aan te passen, bij de buren of bij een DPD punt de zending af te laten leveren. Mocht u in de toekomst binnen 1 werkdag niets ontvangen, kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen direct voor u kijken wat er met de bestelling aan de hand is en indien nodig direct schakelen. We vernemen graag zodra de zending is afgeleverd. Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
Heb nog niets ontvangen, dus hoe kan ik jullie dan beoordelen??
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. We zien dat er vorige week donderdag contact met mijn collega is geweest betreft uw order, deze is ook donderdag verstuurd en zou vrijdag bij u worden afgeleverd. Echter tot mijn verbazing zie ik dat de zending vorige week vrijdag niet is afgeleverd maar naar een verkeerd depot is gestuurd. De volgende dag, zaterdag 20-4, is deze naar het juiste depot gestuurd zodat deze vandaag 22-4 bij u kan worden afgeleverd. Aangezien we veel B2B klanten hebben leveren wij niet standaard op zaterdag maar de volgende werkdag. In de track&trace is dus ook af te lezen dat het pakketje vandaag onderweg is voor bezorging aan de ontvanger. Kunt u ons op de hoogte houden indien de zending wederom niet volgens afspraak wordt afgeleverd? We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
31 mrt 2024
Moet lang wachten op mijn bestelling is nog steeds niet binnen
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Hi Leon, Bedankt voor je bestelling en je beoordeling. Vreemd genoeg zien we dat er wel een klantprofiel van je is aangemaakt maar verder zien we dat er geen order aan is gekoppeld. Vermoedelijk heeft iemand midden in het verwerken het werk stil gelegd en uw order niet meer afgemaakt. Wat uiteraard een slordige zaak is en direct ga nalopen hier bij de orderverwerking. Mocht je in de toekomst wat bestellen en binnen 24 uur geen Track&trace hebben ontvangen, mag je direct aan de bel trekken. Normaal hebben we hier altijd alles op voorraad en worden bijzonderheden direct telefonisch of per mail gecommuniceerd. Excuses voor het ongemak. We gaan vandaag de order alsnog jouw kant opsturen. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
Stond op voorraad en moet nu 4 weken wachten
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg is er voor uw bestelling een order geplaatst met de laatste stuks van de bestelde vetblussers. Aangezien uw bestelling buiten de kantooruren is geplaatst hebben we u pas de volgende dag kunnen informeren over een langere levertijd. Inmiddels staat het product ook niet meer op 'uit voorraad leverbaar' maar in plaats daarvan '2 weken of langer'. Excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn over uw bestelling, neem gerust contact op met ons. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
AN
A. N.
Zoetermeer
Snel en compleet. Beter Voorbereid levert snel en probleemloos. Fijn om tussendoor op de hoogte te worden gehouden van de leveringsstatus.

Prima!

Info op de site is goed. Prijs /kwaliteit is heel goed. Klantenservice is uitstekend. Ik ben heel tevreden.
Duidelijke website met redelijke prijzen. Een vraag na levering werd snel en netjes beantwoord.
Bedankt voor de vlotte afhandeling, het product voldoet aan mijn verwachtingen.
Een snelle levering, en een goede kwaliteit prijs verhouding
CG
carola g.
Leusden
17 mrt 2024
Snel geleverd, goed materiaal
JR
Jurgen R.
Koudekerk aan den Rijn
Goed product en snel geleverd

Geen verbetering te bedenken!

Geen verbetering te bedenken
Prima, snelle levering.
overzichtelijke site
snelle levering

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ruim assortiment. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fantastische klantenservice.
Gewoon prima. Snel geleverd. Bestelling voldoet aan verwachting👍
Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
10 mrt 2024