sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

prima kwaliteit, en snelle levering! ik ben zeer tevreden.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw tevredenheid! We zijn blij dat u blij bent met onze service en kwaliteit. Bij Sockwell zetten we ons in voor uw comfort en welzijn.
Prettige manier van zaken doen en vriendelijke benadering
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve woorden en het delen van uw ervaring. Bij Sockwell streven we ernaar om altijd de beste kwaliteit en service te bieden. Wij waarderen uw vertrouwen enorm en kijken uit naar uw volgende bezoek aan onze webshop!
Ze zitten prima qua maat, zijn stevig en zakken niet af
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw waardering over de pasvorm en kwaliteit van onze sokken. We zijn verheugd dat ze aan uw verwachtingen voldoen en goed blijven zitten. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
goed materiaal, snelle levering, veel keus in dessins
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de kwaliteit van het materiaal, de snelheid van onze levering, en de diversiteit in onze dessins. Bij Sockwell is het ons doel om producten van hoge kwaliteit te leveren die niet alleen comfortabel en functioneel zijn, maar ook aansluiten bij de persoonlijke stijl van onze klanten. We zijn blij te horen dat dit gewaardeerd wordt en dat u tevreden bent met uw ervaring. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over onze producten, dan staan we graag voor u klaar. Geniet van uw Sockwell sokken!

Strak.

Zitten lekker strak en voelt daardoor goed aan.
Dat de service super goed en snel geregeld was 👍
Snelle levering. En gewoon door de brievenbus

TOP

Alles correct geleverd en intacte levering 👍😀
Antwoord van sockwell.nl
Geweldig om te horen dat alles correct en intact is geleverd! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen over onze producten, dan staan we altijd klaar om u te helpen. Geniet van uw aankoop en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Sockwell. Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons! 😊👍
Mooie goed pasende sokken Snelle levering
Na alle research de juiste sokken gekozen
Het vermindert direct de hielspoorpijn .
Antwoord van sockwell.nl
Geweldig om te horen dat onze sokken direct verlichting bieden bij hielspoorpijn. Bedankt voor uw vertrouwen in Sockwell!
Snelle levering van heerlijke kousen
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze kousen. Geniet van het comfort en de vitaliteit die ze bieden!
misschien overstappen naar Post nl
Antwoord van sockwell.nl
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, zou ik graag willen weten waar uw opmerking over gaat. Betreft het een suggestie over onze verzendpartner of heeft u een specifieke ervaring gehad met de bezorging van uw bestelling waarover u niet tevreden bent?
Supersnel verzonden en ontvangen
Goede pasvorm en snelle levering
PD
Prijs/kwaliteit en goede uitleg
10 mrt 2024

Super geen pijnlijke benen meer

Super gern pijnlijke benen meer
Wil alleen maar sockwell socks
Prima sokken en prima levering
Prima proces en snel in huis!