Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nlReviews

: 457Goed

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Accu-Machine.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Accu-Machine.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

280 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022

van Ger P.
De 3fase mobiele lader doet wat hij moet doen zonder problemen. Wat wel wat irritant is dat het stuk snoer vanaf de CEE stekker tot aan de regelunit erg kort is waardoor de unit op een lastige plaats opgehangen moet worden bij een 1,50 hoogte geplaatst CEE stopcontact. Hier was 1m snoer een stuk handiger geweest. Een tweede puntje is dat de snoeren in de regelunit nier echt vast zitten waardoor als je met de regelunit draait door de stijfheid van de snoeren deze draaien in de regelunit . Dit zou onveilige situaties kunnen veroorzaken

23 mei 2022

Recent heb ik 2 accu's besteld bij Accu-Machine. Eén daarvan was bij aankomst al direct defect; kan gebeuren. Deze heb ik teruggestuurd en gecrediteerd gekregen, maar zonder de door mij gemaakte verzendkosten. Ik heb daar een mail over gestuurd naar AccuMachine, en die gaf aan dat dit in overeenstemming was met hun voorwaarden. TrustedShops vroeg daarna of ik tevreden was over deze bestelling; nee dus, want ik vind het raar dat ik extra kosten moet maken voor het terugsturen van een defect apparaat. Vandaag teruggebeld door een mevrouw van AccuMachine die vroeg of ik, als zij de verzendkosten terug zou storten, bij TrustedShops wilde aangeven of alles naar tevredenheid was opgelost. Bij deze. Maar waarom dat op zo'n ongelooflijke onvriendelijke toon moet ... dit was één van de meest bizarre telefoongesprekken die ik ooit gevoerd heb.

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

16 nov. 2022
14 nov. 2022
14 nov. 2022
13 nov. 2022
13 nov. 2022
15 nov. 2022
Ik krijg op 8 -11 een bericht bestelling 63410 wordt binnenkort aan u verzonden. We zijn een week verder, heb geprobeerd ze te bellen waar blijft de bestelling? Geen antwoord en dan vraag je aan mij een beoordeling!!!!!!!!
21 nov. 2022
Verkeerde accu besteld, kan gebeuren... Email daar over gestuurd en meer as 10 keer gebeld maar niemand neem op. Dus terug sturen is ook geen optie blijkbaar
19 nov. 2022
Ik heb alleen bericht gekregen dat de bestelling bevestigd is. Dat was een week geleden. Sindsdien niets meer vernomen.
5 dec. 2022
besteld product betaald en nog niet geleverd. contact gezocht en geen antwoord ontvangen
12 nov. 2022
Je vraagt een waardering, maar het product is nog helemaal niet gelevert.
1 nov. 2022
Redelijk lange levertijden op een voorraadartikel. Handleiding is zelf geprint, geeft mij de indruk dat de mobiele lader massaal ingekocht wordt op een Chinese website? Lader functioneert verder prima, heeft de functies zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen.
3 nov. 2022
Goede omschrijving van het artikel en duidelijke bestelprocedure en vlotte levering van artikel dat precies aan beschrijving voldoet, dank u wel!
14 okt. 2022
Dat er snel gereageerd is, op het moment dat het plaatsen van de bestelling niet wilde lukken
16 okt. 2022

Werkt eenvoudig en laadvermogen in verschillende standen in te stellen met dit apparaat.
11 okt. 2022
Snelle levering en keurige email met aandachtspunten voor het gebruik van de laadkabel.
6 nov. 2022

Batterij voor een oude Mikita boormachine besteld. Snel en goed geleverd.
24 okt. 2022
Snelle correcte levering. Goede omschrijving van het product op de website
8 nov. 2022
Snelle levering voor een niet-regulier artikel voor een keurige prijs!
10 okt. 2022
duidelijke aankondiging van de artikelen en snelle , correctelevering
4 nov. 2022
Slechte telefonische bereikbaarheid, ook in de openingsuren