Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Accu-Machine.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun. 2023
Goede beoordeling ook al liep het niet helemaal volgens plan. In eerste instantie verkeerde accu besteld. Retourneren via website werkte niet, maar na contact te hebben gehad toch soepel afgehandeld. Advies voor juiste accu was prima en ook heel goed afgehandeld. Maar zonder persoonlijke hulp lukt dus niet direct, vandaar één ster minder.

30 okt. 2023
Accu besteld voor senco gereedschap . Stond binnen 24 uur bezorgd. Nu week verder en jog steeds niet bezordgdy

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

12 nov. 2023
8 nov. 2023
7 nov. 2023
25 okt. 2023
30 okt. 2023
25 jun. 2023

Goede beoordeling ook al liep het niet vlekkeloos

16 aug. 2023
Ik vroeg om telefonisch advies , niet gekregen , wel uiteindelijk een mail. Die mail daar kan ik wel iets mee, maar dekt niet volledig mijn vragen. Vandaar dat ik om telefonisch contact vroeg. Qua tijd scheelt het maken van een mailtje toch niet zoveel als een belletje ? Is persoonlijker en sympathieker. Veel succes, verder zijn jullie een prima bedrijf.
18 mrt. 2023
Accu-machine is geen dozenschuiver maar biedt ook een goede after-sales. Na bestelling van een autolader werd diverse malen benadrukt wat de gevaren van het afwijken van de aansluitvoorwaarden zijn. Ook werd geadviseerd over de te gebruiken stopcontact.
31 mrt. 2023

Acculader

Bij de beschrijving van de acculader die ik gekocht heb staat "5 of 10 meter", maar geeft je geen keuze om een 10 meter lange kabel te bestellen. Dus toen toch maar besteld en kreeg ik kabel binnen die te kort is. Dat viel knap tegen.
JD
joost d.
Almere
26 mrt. 2023
Goede prijs en goede service! Ze hadden mij per abuis het verkeerde artikel geleverd, maar dat werd binnen een dag opgelost. De volgende dag had ik het goede artikel in huis!
1 sep. 2023
Snel geleverd en met Nederlandse gebruiksaanwijzing! Top! Alleen jammer dat de laadkabel bij mijn auto (VW Arteon) niet losgekoppeld kan worden zoals beschreven.
3 mrt. 2023
prima laadkabel voor een goede prijs, snelle levering. Alleen het voorstel om de zending tegen extra kosten bij te verzekeren maakt op mij geen prettige indruk.
31 mei 2023
Product is als omschreven en voor een prima prijs. Helaas kon accu-machine de beloofde levertijd niet waar maken en verliezen ze daarom 1 ster.
4 okt. 2023

vraag over een artilekl

Ik had een vraag over een artikel op de website, daar kreeg ik zeer snel een goed antwoord op. Na bestelling is er ook snel geleverd.
1 jul. 2023
Snelle levering van een goed werkend product. Duidelijke informatie op de website zodat je zeker bent dat het product de juiste is.
17 aug. 2023
Snelle afhandeling van de bestelling. Lader ziet er professioneel en degelijk uit. Direct in gebruik genomen en werkt prima.
18 mei 2023

Goede prijs en snelle levering

De laadkabel die ik bestelde was bij Accu-machine verreweg het goedkoopst. Hij werd snel geleverd en hij werkt perfect!
11 jul. 2023
Snelle levering en doet het prima tot nu toe , zit nog in de garantietijd. Nog te vroeg om 5 sterren te geven. Gr
19 mrt. 2023

Goed product.

Goed product althans tot nu toe. De tijd zal het leren. De service is goed en snel geregeld. Thnx. Mvg Sjaak
6 mei 2023
Een mooi en degelijke "Granny-loader". Eenvoudig in het gebruik. Heldere waarschuwing ;-) en snel verzonden!