Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

3 feb 2024
2 feb 2024
1 feb 2024
6 feb 2024
Product netjes geleverd, echter geen handleiding wel verwijzing naar digitale handleiding die vervolgens niet gebruikersvriendelijk is. Product zelf voldoet niet aan verwachting; huidige internetsnelheid wordt geknepen tot een 4e van de snelheid router.
Antwoord van Routershop.nl
6 feb 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer te horen dat je niet de gewenste snelheid haalt met je product. We nemen contact met je op om dit probleem te bespreken en samen naar een oplossing te zoeken.
Bestelling en levering waren snel, product doet alleen niet waar ik het voor besteld had. Configuratie was erg lastig, firmware update bracht geen verbetering.
16 feb 2024
Merk regelmatig dat de levertijd niet klopt. Erg vervelend
2 jan 2024

geen extra stappen te ondernemen

Voor mij dienen er geen extra stappen te worden ondernomen. Van werknemers onder druk zetten door beter te presteren is niet goed voor hun mentale gezondheid.
25 jan 2024
Supersnelle levering. ‘s Avonds besteld, volgende dag al binnen. Verder is het een breed assortiment.
22 jan 2024
Mooie managed switch besteld. Snel geleverd. Goed verpakt. Product werkt naar behoren