Akkermandenhaag.nl

689 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jan 2023
Akkermandenhaag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Overzichtelijke website, mooi assortiment en gewenste producten waren goed vindbaar. Prima levering en artikelen goed verpakt, zelfs in cadeaupapier :) Suggestie: deskundig advies over de do's en do'nts van vulpenonderhoud zou een mooie toevoeging zijn op de website. In de fysieke winkel is zulk advies ongetwijfeld beschikbaar, maar wie ervoor aangewezen is op google vindt teveel tegenstrijdige informatie om wijzer te worden ...

De grootte van het bestelde item en de verpakking waren niet echt in balans, een bubbeltjesenvelop was prima geweest.

Beoordelingen voor Akkermandenhaag.nl

18 apr 2024
17 apr 2024
14 apr 2024
30 mrt 2024
De levering was snel en mijn pakketje was zeer goed verzorgd. Ietsje té goed naar mijn idee (je kunt nooit iedereen tevreden houden;) Wat mij betreft mogen jullie verpakken zonder de stickers en (vooral) de plastic strikjes. Die voegen voor mij nooit iets toe mijn zijn wel schadelijk. En anders een mooi touwtje ofzo? Met een klein kartonnen kaartje eraan? Ik hou van duurzaam.
Altijd snelle reacties en bezorging als ik iets bij jullie bestel. ♥ Helemaal fijn en mijn dank ! ♥♥♥ Groetjes, Elvira

Prachtige Akkerman inkt, goede levering

Ik had een vraag over de website. Die werd goed beantwoord. Mijn bestelling werd snel geleverd en was mooi ingepakt. Ik had oa weer een Akkerman inkt besteld (Voorhout Violet). Dit zijn hele mooie inkten en de flessen zijn heel mooi en ook erg praktisch.
17 mrt 2024

cadeautje !

Toen ik het pakje open maakte bleek de Vermeer Blauw inkt die ik besteld had ook nog eens in cadeaupapier in gepakt te zijn compleet met strik ! Dat vond ik het toppunt van attent ! Dank je wel !

Met liefde ingepakt

Als verzamelaar van (vul)pennen heb ik al meerdere keren bij Akkermandenhaag besteld. Alles wordt altijd snel geleverd, met liefde (en Haagse Hopjes) ingepakt Een feestje om het te krijgen.
Het telefonisch contact was heel prettig en mijn bestelling kwam al netjes ingepakt als cadeautje. Dat was dan weer een cadeautje voor mij als besteller.
BW
ben w.
groningen
zeer correcte en vriendelijke bejegening en de soepele, servicegerichte en deskundige benadering, heeft bij mij een gevoel van welkom opgeleverd.
31 mrt 2024

Fijne zaak.

Goede Site. Makkelijk te bestellen. Snelle bezorging. Pré: bezorgd per brief i.p.v. (onnodig) pakketverzending