martijnkozijn.nl- Logo - Beoordelingen

martijnkozijn.nl

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden680 beoordelingen in totaal

prima ervaring, ik adviseer martijn kozijn wel om standaard de montageonderdelen die benodigd zijn om het kozijn te plaatsen mee te sturen bij een kozijn. Op de kosten van een kozijn is dat verwaarloosbaar, ik heb na levering van het kozijn nog enkele montageonderdelen na moeten bestellen, kosten 0,70/stuk, dus dat zijn in principe de kosten niet voor het bedrijf, maar zo lever je wel service, tegen geringe meerkosten.

17 mrt 2024
Maat van het kozijn kwam niet overeen met de omschrijving

Beoordelingen voor martijnkozijn.nl

7 jul 2024
Goede service en de materialen zijn op de afgesproken tijd geleverd maar ik mis de afdekdopjes die onder in de kozijn bevestigd horen te zitten.
9 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve ervaring bij Martijn Kozijn! Hoeveel afwateringskapjes heeft u nodig? Dan sturen wij deze nog even kosteloos na per post! Stuur gerust een bericht naar webshop@martijnkozijn.nl dan maken we het snel voor u in orde.

Boven verwachting goed

Snel geleverd. De kleur van de lakstift was precies wat ik nodig had. Erg blij mee!
9 jul 2024
Snelle service, netjes gebeld om levering te overleggen
6 jul 2024
De super snelle levering, goed verpakt, gewoon top.
CD
6 jul 2024
4 jul 2024
28 jun 2024
13 jul 2024
Hadden niet de voorraad zoals vermeld op siste probeerde veel duurdere aan te smeren gevraagd voor zelfde prijs maar gaven slechts 10% korting slechte reclame
Antwoord van martijnkozijn.nl
Goedemorgen, U had interesse in kozijnen uit onze op = op shop. Wij hadden helaas maar 1 staan, u wilde er 3. Wij hebben nog gekeken voor alternatieven uit onze op = op shop, maar helaas hebben wij hier niets kunnen vinden. Vandaar dat wij u nieuwe kozijnen (woningkwaliteit) hebben aangeboden met een korting van 10%. Dit betekent niet dat wij u iets willen aansmeren, maar dat wij u de keuze geven voor andere alternatieven. Het is jammer dat u dit niet zo heeft ervaren.
13 jul 2024
omschrijving product anders dan product ze reageren op fout levering snel en lossen dit op nog geen contact over omschrijving opgenomen
Antwoord van martijnkozijn.nl
Goedemorgen, Ik heb uw factuur er even bij gepakt en zie dat het gaat om een stalen deur. Graag hoor ik wat er niet klopt bij de omschrijving zodat we dit in orde kunnen maken. Stuur dit gerust even door per mail via webshop@martijnkozijn.nl
PV
2 jun 2024

uitstekend!

Na een vervelende ervaring bij het bestellen van een kozijn bij een ander bedrijf heb ik een bestelling gedaan bij MartinKozijn. Ik kan niet anders zeggen dan perfect! Een uitstekende informatieverstrekking over de verzending etc., een snelle levering en perfecte kwaliteit (zeker voor zo'n lage prijs).
17 jun 2024
Snel geleverd , en kwalitatief goed spul. ( kunststof kozijnen compleet voor in de schuur/garage) bij de meeste kunststof kozijn boeren is deze qua prijs en kwaliteit de goedkoopste.Top
27 mei 2024
Keurig op tijd geleverd en altijd bereikbaar voor advies
11 jun 2024
Makkelijk te bestellen. Geleverd volgens afspraak.
23 jun 2024

Goede communicatie, foutloze levering

Goede communicatie en foutloze levering