basler-beauty.nl- Logo - Beoordelingen

basler-beauty.nl

1.129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 feb 2023
basler-beauty.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben veel in huis, voor normale prijzen, want die rijzen tegenwoordig echt de pan uit je moet echt zoeken naar een goede prijs! En dat doet baslerbeaty al voor jou. Nette levering goed verpakt ! Duurt ongeveer 5 dagen, maar het komt dan ook uit Duitsland. Ik ben super tevreden en zal daar zeker meer gaan bestellen.

1 nov 2023
Bestelling is blijven steken met mijn adres zonder huisnummer en plaatsnaam. Ik heb zelf 3 x gebeld hierover. Krijg bericht dat ze er nu (na meer dan 1 week) achter zijn gekomen dat product niet afgeleverd was en dat ze een onderzoek gingen starten. De bestelling wordt geretourneerd naar de winkel; als alles goed is krijg ik mijn geld terug... Beter is om na de constatering van de fout (of mijn eerste belletje) onmiddellijk actie te ondernemen en de bestelling opnieuw gereedmaken en opsturen, en de oorspronkelijke bestelling annuleren en afwachten op retour van DHL. Ik ga echt niet opnieuw bestellen zolang ik mijn geld niet terug heb van de eerste bestelling dus uiteindelijk zou het weken duren voordat ik het mijn bestelling zou hebben... Andere on-line winkel gezocht. Van hun heb ik de producten al binnen. Ik moet van baslerbeauty nog horen wat de status van mijn oorspronkelijke bestelling is en wanneer ik mijn geld terug krijg. Gemiste kans! Echt 0 - service! 1 ster is al teveel.

Beoordelingen voor basler-beauty.nl

20 mei 2023
1 nov 2023

Foute afhandeing.

2 nov 2023
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft op 31.10.2023 al per e-mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Uw baslerbeauty team
Mijn bestelling is na twee weken nog steeds niet geleverd en op mail die ik gestuurd is krijg ik automatisch antwoord. Ik ben nog steeds in afwachting van product dat reeds betaald is en in onwetendheid waar hij is blijven hangen en hoe situatie opgelost zal worden.
Antwoord van basler-beauty.nl
Bedankt voor uw recensie. We hebben uw bestelling doorgegeven aan DHL. Volgens de trackinggegevens van DHL zijn de goederen afgeleverd. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met u op om dit op te helderen. basler-beauty team

Product erg laat bezorgd en geopend geweest

Product erg laat bezorgd, langer dan 14 dagen gewacht. Vervolgens product ontvangen maar geopend geweest, direct gemaild op 6 december en na uitblijven van reactie op 11 december weer gemaild om op 14 december een mail te krijgen met daarin enkel dat de mail wordt doorgestuurd zonder enige oplossing. Zeer slecht en ik zou zeker niet meer bestellen hier.
Antwoord van basler-beauty.nl
Geachte klant, wij danken u voor het uiten van uw ongenoegen. Wij hebben uw klacht aangegrepen als een kans om verdere actie te ondernemen op het betreffende gebied, zodat soortgelijke incidenten zich niet meer voordoen. De tevredenheid van onze klanten heeft onze hoogste prioriteit en elke slecht uitgevoerde verwerking stoort ons. Uw e-mails zijn reeds beantwoord door onze klantenservice. Met vriendelijke groet, uw baslerbeauty-team
21 mei 2023
Misschien een betere communicatie naar klant maandag aankoop gedaan geen bevestiging gekregen zou met twee dagen binnen zijn was een kado voor moederdag op zondag bestelling is uiteindelijk twee weken naar bestellen binnen gekomen bedankt en help desk kon niet helpen allen zeggen dat alles op voorraad is en dat ik gewoon moest wachten
23 mei 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling. Onze klanten staan ​​bij ons centraal en klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel. We betreuren het dan ook ten zeerste dat we momenteel niet zo snel leveren als onze klanten anders van ons zouden willen. Geloof ons alsjeblieft dat ons verzendpersoneel keihard aan het werk is en er alles aan doet om ervoor te zorgen dat alle bestellingen snel naar onze klanten kunnen worden verzonden. Wij hopen van harte op uw begrip en bieden hiervoor nogmaals onze excuses aan. Uw Basel Beauty-team
17 jun 2023
Producten enorm vertraagd en daarna de bestelling geannuleerd toen ik vroeg of de vertraging door de shampoo kwam. Ik wilde als dat zo was de shampoo annuleren en alleen de twee facewash ontvangen. Dat was onmogelijk en daarom heeft Baslerbeauty alles geannuleerd. Ik wacht nog steeds op m’n geld wat ik ook een slechte zaak vind.
Antwoord van basler-beauty.nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Uw baslerbeauty team

Ik wacht nog steeds op mijn pakket

Ik heb op 29 november een bestelling geplaatst. Ik wacht nog steeds op mijn pakketje.. blijkbaar was er schade en is het weer teruggestuurd door DHL maar tot op heden heb ik nog steeds geen pakket ontvangen. Hij blijft blijkbaar ergens hangen maar waar kan ik niet zien. Heel vervelend!
Antwoord van basler-beauty.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen om een oplossing te vinden. Hartelijk dank. basler-beauty team
Slecht geïnformeerd over status van product. Wordt niet altijd door een medewerker fijn te woord gestaan. Heb ook mails gekregen van een andere klant !!! Lekker avg proef ook. Heb inmiddels 5 keer moeten bellen en duurde heel lang voor het probleem was opgelost, erg jammer.
19 jul 2023