Lucardi Juwelier Schagen

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

Bewonderingswaardig vond ik het onuitputtelijke geduld en alle moeite die de verkoopster voor mij gedaan heeft vandaag toen ik op het nippertje een huwelijkscaudeautje wilde uitzoeken voor mijn as schoondochter. Daar waar ik op jullie site al dagen aan het stoeien ben geweest heeft zij mij geholpen. Eigenlijk had ik na het site-debacle naar een andere juwelier moeten gaan maar ben blij dat ik toch voor lucardi gekozen heb Ik doe nu heel veel schiet gebedjes dat het graveren op tijd (as donderdag) klaar is. Dat zou mijn cadeau volmaakt maken. En ik hoop dat de site in de toekomst ook werkt voor leken zoals ik .

De prijs van de oorbellen stond in de vitrine als 34,95 maar waren bij de kassa 44,99

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Schagen

17 feb 2024
Heel leuke meiden werd heel goed geholpen in Schagen super
Aardige verkoopster die mij heel goed heeft geholpen
Aardige behulpzame en attente verkoopsters.
Het licht in de winkel is wat ongezellig
Vriendelijk personeel, hulpvaardig.
Verkoopster neemt de tijd voor ons.
De klantvriendelijkheid was prima
Behulpzaam en op de hoogte
Goed en aardig geholpen
Leuk personeel

Fantastisch

Ik heb onlangs een prachtige ketting gekocht bij een juwelier en mijn ervaring was uitstekend. Het personeel was uiterst beleefd en deskundig, begeleidde me geduldig door de uitgebreide selectie van sieraden. De kwaliteit van de ketting die ik koos, is top, met onberispelijke details en hoogwaardige materialen. De winkel biedt een gastvrije sfeer en de klantenservice is echt opmerkelijk. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en beveel deze winkel ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige sieraden en uitstekende klantenservice.
Ik denk dat de dame de manager was. Maar de bedrevenheid met de klanten voordat ik geholpen werd was al positief. Het meedenken met mijn kado. Het inpakken en advies was uitmuntend. Deze dame krijgt een dikke 10

Ondanks de drukte erg vriendelijk geholpen

Ondanks de drukte, heel vriendelijk geholpen en het wachten waard. Goed geadviseerd over het graveren zodat ik toch alvast een mooie armband voor mijn man kon laten inpakken. Is het geen plaatje?
Vriendelijke verkoopster, leuke actie op de pink collectie 2+1 gratis...waar ze mij op attendeerde...en een prachtige ring voor mijn man gekocht! Ik ben super tevreden en kom graag weer terug!
17 dec 2023
Er werd veel tijd voor me gemaakt om de kijken of het horloge toch bij me om paste. Ze hebben hem op maat gemaakt en ben echt heel blij met de Service die ze daar de bieden hebben!

Goede winkelervaring

Goed geholpen, aardige verkoopster en de ketting is prachtig ingepakt. Ook nog Member geworden, dat is nog eens mooi meegenomen. Kom zeker nog een keer shoppen.
In Schagen staat een geweldig persoon, die denkt mee, geeft advies en is hartelijk en behulpzaam. Zorg voor geweldig personeel, die maken je omzet!
25 aug 2023
Vriendelijk geholpen door verkoopster in Lucardi Schagen. Ook deskundig advies, ze wist veel over de sieraden en de kwaliteit van de sieraden.
24 dec 2023
Ik vind Lucardi een geweldige winkel haal daar standaard mijn cadeaus en slaag er altijd en zou mijn cadeaus ook graag daar vandaan willen