Lucardi Juwelier Gouda

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke enthousiaste verkoopster, toen mijn keus viel om een 2-tal armbanden voor mijn dochter en haar vriendin. Omdat de armbanden kerstkadootjes betrof, werd het zeer leuk in kadodoosjes en vervolgens in een transparante kerstbal met lint verpakt! Luxe kadoverpakkingen betaal je, maar doordat ik member ben en korting kreeg op de sieraden hief dat elkaar weer op. Ik vind het ook erg prettig dat je voor een betaalbaar bedrag een mooi sieraad kunt kopen. Dat maakt het voor veel mensen toch bereikbaar. Kort geleden kocht ik voor mezelf 2 mooie bedels om te dragen aan de armband waaraan ik een gedenkkraal draag. Mede omdat het betaalbaar is, kun je ook soms ‘zomaar ‘ dus wat kopen! Voor jezelf of een ander. Ik kreeg toen ook lieve woorden van de verkoopster over mijn gedenkkraal aan mijn armband (dat betreft een Pandora achtige glaskraal waarin wat as van mijn moeder verwerkt is) . Ik kocht er 2 passende kralen bij, infinity symbool en hartje, de verkoopster reeg deze behulpzaam aan mijn armband en deed deze om en sprak lieve woorden over het geheel. Dat deed gewoon goed! Ik kom graag bij lucardi, fijne zaak, lieve leuke verkoopsters en betaalbare sieraden!

25 sep 2023
Gekochte producten zijn vaak minder van kwaliteit en gaan snel kapot

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gouda

Goed geïnformeerd en dame die mij hielp attendeerde mij op het membership waar ik meteen gebruik van mocht maken! Prachtige aankoop gedaan….
22 sep 2023
Was maar een klein iets. Achterkant voor m'n oorbel, maar de verkoopster hielp me alsof ik iets groots en duur kocht. Heel aardig.
2 sep 2023
De service en expertise is geweldig er is niets wat zij niet weten over alles in uw winkel daarom bezoek ik heel graag uw winkel .
25 jul 2023
We konden op ons gemak rondkijken,de mevrouw die ons later hielp was heel rustig en vriendelijk ook al was het toen wat drukker!
17 jun 2023

Prima!!

De dame die ons hielp was erg vriendelijk. De winkel in Gouda is ruim opgezet en overzichtelijk. Er hangt een prettige sfeer!

Beoordeling van mijn bezoek.

Vriendelijk geholpen. Medewerkers begrepen mijn vraag en werd snel en effectief geholpen. Al met al zeer blij en dankbaar.
Ik ben heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door de verkoopster, Hier was niks op aan te merken of te verbeteren!
1 aug 2023

Superfijn hier

De aardige, bekwame dame die daar werkt helpt altijd zo goed!!! Heel goed uitmeten van het gaatjesprikken.
10 okt 2023

klantvriendelijk

Dat de medewerkers je wel van dienst zijn maar niet opdringerig en ongeduldig, kon op m'n gemak rondkijken
DB
6 jun 2023
Prettige verkoopster Denkt fijn mee. Leuke normaal betaalbare oorbellen kunnen kopen voor een verjaardag.
Hele aardige verkoopster, die mij goed geholpen heeft. Was iedereen maar zo die in een winkel werkt!
Niet opdringerig, rustig kunnen kijken en goed advies gekregen, bv maat/kwaliteit fijne verkoopster
Je wordt goed geholpen. Het aanbod in de winkel is goed en je kunt genieten van de aanbiedingen.
14 jul 2023
2 horloges gekocht voor de kinders. Zijn heel fijn geholpen en de horloges ook gelijk verkleind.
Super vriendelijk en goed geholpen zoals eigenlijk altijd. Extra informatie gevraagd en gekregen.
30 jul 2023
goed geholpen door een aardig meisje. Ze heeft een ring apart laten leggen in een ander filiaal
28 sep 2023
Vriendelijke verkoopster..zij moest mijn armband online bestellen..heel snel op kunnen halen..
10 okt 2023

Goed advies en meedenken

De medewerkster gaf ons goed advies en dacht mee met het uitzoeken van vriendschapsringen
8 jul 2023

Zeer vriendelijk winkelpersoneel

Zeer vriendelijke dame, die vakkundig advies gaf bij de aanschaf van een gouden armbandje
HD

Top winkel!

Ik heb een ring voor mijn vriendin gekocht en ik ben heel goed en vriendelijk geholpen!