Lucardi Juwelier Gouda

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke enthousiaste verkoopster, toen mijn keus viel om een 2-tal armbanden voor mijn dochter en haar vriendin. Omdat de armbanden kerstkadootjes betrof, werd het zeer leuk in kadodoosjes en vervolgens in een transparante kerstbal met lint verpakt! Luxe kadoverpakkingen betaal je, maar doordat ik member ben en korting kreeg op de sieraden hief dat elkaar weer op. Ik vind het ook erg prettig dat je voor een betaalbaar bedrag een mooi sieraad kunt kopen. Dat maakt het voor veel mensen toch bereikbaar. Kort geleden kocht ik voor mezelf 2 mooie bedels om te dragen aan de armband waaraan ik een gedenkkraal draag. Mede omdat het betaalbaar is, kun je ook soms ‘zomaar ‘ dus wat kopen! Voor jezelf of een ander. Ik kreeg toen ook lieve woorden van de verkoopster over mijn gedenkkraal aan mijn armband (dat betreft een Pandora achtige glaskraal waarin wat as van mijn moeder verwerkt is) . Ik kocht er 2 passende kralen bij, infinity symbool en hartje, de verkoopster reeg deze behulpzaam aan mijn armband en deed deze om en sprak lieve woorden over het geheel. Dat deed gewoon goed! Ik kom graag bij lucardi, fijne zaak, lieve leuke verkoopsters en betaalbare sieraden!

25 sep 2023
Gekochte producten zijn vaak minder van kwaliteit en gaan snel kapot

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gouda

Zeer prettig winkelen!

Was eerst 2 weken geleden al geweest voor haar tweede gaatje goed team beide gaatje tegelijk geschoten en goed advies gekregen. Vanmorgen geweest voor nieuwe oorbellen voor een klein vriendinnetje voor sinterklaas nieuwe oorbellen en ook werd er gelijk gevraagd hoe het met me dochtertje was met de tweede gaatje.
22 nov 2023

Vriendelijke medewerkster

Ik had een armbandje besteld, die uiteindelijk veel te groot was. In de winkel goed geholpen door een hele vriendelijke medewerkster en uiteindelijk de winkel uitgelopen met 2 nieuwe armbandjes die wel mooi zaten. Doordat de medewerkster zo vriendelijk was, was in tevreden de winkel uitgelopen
6 sep 2023

Mooi zilveren kettinkje.

Wij zagen een mooi kettinkje voor een meisje van 15. Helaas was deze helemaal donker en dof geworden. Ingrid, de verkoopster, heeft het helemaal in de glimmende staat teruggebracht. Ook waarderen wij erg de hulp bij het uitzoeken. Ook werd het heel leuk verpakt(tegen meerkosten natuurlijk).
27 jun 2023
Super goede winkel, werknemers zijn altijd heel klantvriendelijk en elke keer weer heel blij met mijn aankoop! Je wordt altijd heel goed geholpen en nemen rustig de tijd voor je, echt heel fijn! Vandaag twee armbandjes gekocht en ik ben er super blij mee!
De mevrouw die me hielp was heel vriendelijk . Ze waren samen stickers aan het verwijderen op het raam en kwamen niet vragen of ze moest helpen gingen gewoon door met hun werk . Dat was jammer moest zelf vragen of ze me wilde helpen . Verder prima
27 aug 2023
De service vond ik heel fijn, dat een ketting weer terug is.. Ik heb het nu voor de 3e keer gekocht en ben heel erg blij mee. Jammer dat ze niet als setje verkocht wordt voor een bepaalde prijs, maar verder ben erg tevreden. Mvg Alina Enachie
28 aug 2023
Waar ze me mee konden helpen hebben ze uitstekend gedaan en met me meegekeken. Het geen wat ik nu heb gehaald, heb ik thuis ook, alleen een andere, maar die kon ik niet gebruiken en toen kreeg ik daar nog een tip over mee.
19 aug 2023

Aardig en netjes geholpen.

Eerst wordt je netjes begroet. Daarna de vraag: wat kan ik voor u doen? Ik wilde graag een nieuwe batterij in een nieuw horloge, dat al 4 jaar ongebruikt in de kast lag. Binnen een paar minuten was het klusje geklaard!!!
JP
Jet P.
Gouda
4 sep 2023

Lucardi is een aanrader!

Het winkelpersoneel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik heb oorbellen gekocht en weet nu ook welke edelsteen er in zit! Leuk om te weten omdat dit een kado is voor een familielid! Ik kom zeker terug!
Ik kocht een simpel kinderhorloge, en na het verlaten van de winkel kwam ik erachter dat de batterij leeg was. Ik liep terug en zonder om mijn bonnetje te vragen werd ik meteen en vriendelijk geholpen.
1 sep 2023
2 sieraden wilde ik kopen en de medewerkster zei mevrouw als uw er 1 bij pakt dan is hij gratis dus 3 voir 1 prijs toppie mijn dag was goed. Helemaal blij .hele prettige jonge damen
1 sep 2023

Vriendelijke maar vergeetachtig personeel 😊

De winkelmedewerkster was heel vriendelijk en heeft me goed geholpen. Maar bij het afrekenen was ze wel vergeten mijn korting erbij te rekenen en daar moest ik haar op wijzen.

Prima geholpen en leuk verpakt

Prima gereserveerd en apart voor me gehouden. Keurig verpakt. Voor het vervangen van een pinnetje van een horloge moest ik 2x komen. Was de 1e keer niet goed vervangen.
12 jul 2023
Leuke oorbelletjes gekocht voor mijn dochter. Mevrouw in de winkel gaf aan dat als we member werden we 10% korting zouden krijgen. Zeer vriendelijk advies!
7 jul 2023

Top service

De winkelmedewerkster/verkoopster gaf me duidelijk uitleg en goed advies over de sieraden. Ik ben er erg blij mee en daarom ook gelijk member geworden!
24 dec 2023
Kerstinkopenstress... gelukkig snel geholpen. En lette goed op wat ik wilde. Top... gelijk meer besteed dan de bedoeling. Maar kreeg we 15% korting.
23 jun 2023

Oorbellen…

Vanochtend gaatjes katen schieten in de oortjes van ons 3,5 jarige kleindochter. Suoer vriendelijke dames die ons hielpen. Heel fijne behandeling!!
17 aug 2023

Great service-minded ladies!

Great service-minded and friendly ladies who make the entire shopping experience excellent!! A Huge contrast to the Lucardi staff in Utrecht.