Lucardi Juwelier Gouda

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke enthousiaste verkoopster, toen mijn keus viel om een 2-tal armbanden voor mijn dochter en haar vriendin. Omdat de armbanden kerstkadootjes betrof, werd het zeer leuk in kadodoosjes en vervolgens in een transparante kerstbal met lint verpakt! Luxe kadoverpakkingen betaal je, maar doordat ik member ben en korting kreeg op de sieraden hief dat elkaar weer op. Ik vind het ook erg prettig dat je voor een betaalbaar bedrag een mooi sieraad kunt kopen. Dat maakt het voor veel mensen toch bereikbaar. Kort geleden kocht ik voor mezelf 2 mooie bedels om te dragen aan de armband waaraan ik een gedenkkraal draag. Mede omdat het betaalbaar is, kun je ook soms ‘zomaar ‘ dus wat kopen! Voor jezelf of een ander. Ik kreeg toen ook lieve woorden van de verkoopster over mijn gedenkkraal aan mijn armband (dat betreft een Pandora achtige glaskraal waarin wat as van mijn moeder verwerkt is) . Ik kocht er 2 passende kralen bij, infinity symbool en hartje, de verkoopster reeg deze behulpzaam aan mijn armband en deed deze om en sprak lieve woorden over het geheel. Dat deed gewoon goed! Ik kom graag bij lucardi, fijne zaak, lieve leuke verkoopsters en betaalbare sieraden!

25 sep 2023
Gekochte producten zijn vaak minder van kwaliteit en gaan snel kapot

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gouda

Wat Mij persoonlijk een goed gevoel geeft is dat het zeer vriendelijke personeel je eerst lekker rond laat kijken op je gemak en dan als je weet wat je wilt dan vraag je hulp en word je zeer vriendelijk geholpen en zo krijg je het juiste advies en maak je de juiste keuze en er is voor iedereen een leuk cadeau te vinden Dus voor mij is alles goed zoals het nu is ook de indeling van de winkel is zeer goed ingericht en het geeft je gelijk een zen gevoel
10 feb 2024

Prima service bij het omruilen van een cadeau gegeven herenketting

Herenketting omgeruild voor ander exemplaar. We werden prima geholpen. Bovendien vroeg de verkoopster of we een membership hadden. Dat had ik nog niet, maar dat was zo aangemaakt. Hierdoor hoefde ik minder bij te betalen voor de iets duurdere ketting die mijn zoon had uitgekozen bij het omruilen. Heel attent van de verkoopster.
28 jan 2024

Verjaardagscadeau dochter

Onze dochter is 16 jaar geworden en heeft een hele mooie ring uitgezocht in de winkel in Gouda. Goed en vriendelijk geholpen en het aanmelden voor de klantenkaart gaat echt heel prettig met gelijk de mogelijkheid om de kaart in de stocard app te zetten. Goed geregeld

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzame en professionele verkoopster, we gingen zeer tevreden de deur weer uit!
3 feb 2024
Fijn geholpen, Aardige kassiere, hielp me goed bij uitzoeken van de ring. Blij mee!
Mooie winkel behulpzaam personeel prachtige betaalbare sieraden Niks meer aan doen 😉
Er wordt goed meegedacht als je een vraag hebt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
LV
Loes v.
Capelle aan den IJssel
Lieve dame die mij hielp, niks was teveel. Erg tevreden
Vriendelijke verkoopsters ,ben altijd goed geholpen
27 jan 2024
Het personeel is altijd vrolijk en geeft goed advies
Werd zoals altijd goed en vriendelijk geholpen !!!

Klantvriendelijk

Je wordt heel vriendelijk en hulpvaardig geholpen
21 jan 2024
Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen
Vriendelijk geholpen, er werd de tijd genomen
Erg vriendelijke mevrouw en goed geholpen.
de service en het meedenken waren fijn
28 jan 2024
Vriendelijkheid hoe we geholpen zijn.
Snelle en vriendelijke dame
Goede service en prijs