Tropictrees.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden455 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2022
Tropictrees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Het uitzoeken via foto's in de app ging heel makkelijk en ik kreeg goede adviezen over welke olijfboom het beste in mijn perk van 1 meter breed zou passen. De boom is echt heel mooi en groter en dikker dan ik had gedacht. Ik ben er superblij mee! Er zitten hier en daar olijfjes in. Het vervoer duurde iets langer dan verwacht maar dat is gelukkig allemaal uiteindelijk goed gekomen.

8 jun 2023
Laat ik allereerst zeggen dat de boom die ik binnen heb gekregen supervet is, en ik er echt heel blij mee ben!!! Echter heb ik ook een paar minpuntjes. De boom is heel aangekomen, maar de manier waarop de boom verpakt is is erg karig. De takken zijn echt in de doos gefrot, waardoor een hoop bladeren en een paar uiteindes afgebroken waren, wat schorst eraf is gekomen, en het lijkt ook wel alsof de bovenste takken afgesnoeid zijn om hem toch in de doos te krijgen. Daarnaast had ik ook een zak grond erbij besteld die tegen de stam van de boom aan rustte. Heb de boom inmiddels bijgesnoeid, en hij ziet er nu echt top uit, maar het verpakken mag echt beter.

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

3 nov 2023
Kwaliteit en snelheid levering super
17 jul 2023

Mooie producten en snelle levering.

De bestelling werd erg snel geleverd en de producten waren mooi. Voldeden aan de verwachting en de afmetingen van de planten waren super. Blij mee!
15 jan 2024
Prima, product snel in huis.
19 dec 2023
Mooie plant
4 jul 2023

Teleurstellende levering

Helaas was limoenboom niet netjes afgeleverd, meerdere stokken waren kapot. Jammer want het was anders een heel erg mooi boom.
30 aug 2023
Snelle levering en zat goed verpakt Ook was de boom mooi van grootte/ kwa prijs !
11 aug 2023
Zeer tevreden.. mooi sinaasappelboompje gekocht en mest ...
DV
Dirk V.
Heusden
25 mei 2023
Snel en correct geleverd Over de kwaliteit van de plant kan ik nu nog niet beoordelen
21 jun 2023
Top service en product! Communicatie is erg goed en de olijfbomen zijn snel geleverd.
19 jun 2023
mooi product, goede aflevering in beschermende verpakking die tegen een stootje kan.
1 jul 2023

Snelle levering en prima planten

Snelle levering. Goede prijzen. Uitstekend verpakt. Planten zien er ook goed uit.
2 jun 2023

Zeer tevreden

Snel verzonden, goed verpakt en goede kwaliteit palmboom. We zijn zeer tevreden.
HK
Henk K.
IJzendijke
12 jul 2023

Aanbevolen.

Zeer goed verzorgd. Alleen dat mierennest had ik niet besteld. Hahaha.
14 jun 2023
Mooie palm Niet duur Netjes verpakt en afgeleverd
18 jul 2023
Snelle levering, mooi product en goede verpakking.
30 mei 2023
Het zijn echt prachtige bomen voor het geld!
7 jul 2023
Zeer mooie boom ontvangen en goed verpakt
12 jun 2023
Vlotte service en tookwaliteit aan bomen
6 jun 2023
Zag er top uit zelfs na 1 week in depot