Tropictrees.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2022
Tropictrees.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Het uitzoeken via foto's in de app ging heel makkelijk en ik kreeg goede adviezen over welke olijfboom het beste in mijn perk van 1 meter breed zou passen. De boom is echt heel mooi en groter en dikker dan ik had gedacht. Ik ben er superblij mee! Er zitten hier en daar olijfjes in. Het vervoer duurde iets langer dan verwacht maar dat is gelukkig allemaal uiteindelijk goed gekomen.

8 jun 2023
Laat ik allereerst zeggen dat de boom die ik binnen heb gekregen supervet is, en ik er echt heel blij mee ben!!! Echter heb ik ook een paar minpuntjes. De boom is heel aangekomen, maar de manier waarop de boom verpakt is is erg karig. De takken zijn echt in de doos gefrot, waardoor een hoop bladeren en een paar uiteindes afgebroken waren, wat schorst eraf is gekomen, en het lijkt ook wel alsof de bovenste takken afgesnoeid zijn om hem toch in de doos te krijgen. Daarnaast had ik ook een zak grond erbij besteld die tegen de stam van de boom aan rustte. Heb de boom inmiddels bijgesnoeid, en hij ziet er nu echt top uit, maar het verpakken mag echt beter.

Beoordelingen voor Tropictrees.nl

17 feb 2024
Uitstekende service en een levering goed opgelost dat deze toch op tijd is geleverd.

frisse planten

snelle levering. frisse planten en al heel groot
Alles snel en goed verzorgd aangekomen
Prima, product snel in huis.
4 sep 2023

Mooi volle Olijf pon pon

7 sep 2023
Mooie plant maar de bladeren zijn een beetje stoffig en geel . Leek een beetje op een oude plant . Maar perfecte verpakking En verder goed verzorgd. Dus zal het met de plant ook wel goed komen
18 jun 2023

Snel en vriendelijk afgehandeld

Dag later kreeg ik al een telefoontje dat ze de palmboom kwamen bezorgen. Tot op de juiste plekje gebracht. Tips meegekregen om goed te verzorgen. Snelle bezorging en vriendelijk personeel
14 aug 2023
Bomen zien er gezond uit. Wel nog wat klei aangetroffen tussen de wortels. Wel jammer, maar niet aan jullie te verwijten: de bezorger heeft op mijn verzoek de dozen bij de voordeur gezet, maar twee schuin omhoog en twee op zijn kant. Gelukkig was ik niet veel later zelf thuis om de bomen weer rechtop te zetten.
15 mei 2023
Goed. En snel afgeleverd. Alleen had ik gevraagd om overleg over het moment van afleveren, omdat het een cadeau was op een ander adres. En we moesten zeker weten, dat ze thuis zouden zijn. En dat overleg is er niet geweest.
30 jun 2023
snelle levering in een stevige verpakking. Minimale schade aan de plant die er verder heel gezond uit ziet. Bij het verpotten was ook heel duidelijk een goed doorwortelde kluit te zien. Heel blij met mijn aankoop.
20 mei 2023

Levering oke. Koerier is zeer matig

Levering is zoals is aangeven en is oke. Advies. Neem svp een andere koerier. DPD is bagger in communiceren, en op de website kun je het niet volgen. Wel was er een email gestuurd, en dat klopte wel.
28 apr 2023

Beautiful!! 🫶🏽

Trotse eigenaren van een druiven boom en olijf boom!! Bedankt dat we konden mee kijken voor een gewenst exemplaar, snelle levering en in goede conditie! Super bedankt voor deze top service!!
8 jun 2023
Vlotte service en heel vriendelijke medewerkers die de vragen in de chat beantwoorden! De twee citrusbomen die we besteld hadden werden snel in België geleverd, en zijn in uitstekende staat!
Snelle bezorging, goed plantmateriaal, goede verpakking en info.
27 okt 2023
Prachtige druif ontvangen, goed verpakt
Kwaliteit en snelheid levering super

Mooie producten en snelle levering.

De bestelling werd erg snel geleverd en de producten waren mooi. Voldeden aan de verwachting en de afmetingen van de planten waren super. Blij mee!
Mooie plant
12 mei 2023

Goed geleverd.

Snelle en correcte verzending. Het struikje wat we besteld hebben, was goed verpakt. Goede kluit om te poten. Staat er fris en groen bij.
2 mei 2023
Limoenboompje was snel bezorgd. Stevig verpakt en in voldoende vochtige aarde, dus heeft de reistijd goed doorstaan. Bij mee, top!