AthleteSportsWorld.comBeoordelingen

AthleteSportsWorld.com - Voor alle niveau's triathleten en wielrenners

De webshop voor de triathleet en wielrenner in Nederland, Belgie en Frankrijk. In de showroom in Amsterdam kunnen wij u direct adviseren en helpen. Ook kunt u ons op vele triathlon en wielrenevenementen terugvinden. Verkoop van gerenomeerde merken als Zoot, Zone3, Mako, Shimano, Wahoo, Beetit, Born, Powerbar, SIS, High5, en nog vele anderen. ------**********------- Le webshop pour le triathlete et cycliste au Pays-Bas, Belgique et la France. Dans notre showroom a Amsterdam nous pouvons vous adviser en aider. Biensur vous allez nous retrouver sur plusieurs evenements de triathlons et cycliste. Nous vendons les marques Wahoo, Zone3, Zoot, Mako, Powerbar, SIS, High5, Hammer Nutrition, Beetit, OTE Sports et Clifbar.
C.V. AthleteSportsWorld.com

4.71/5.00

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over AthleteSportsWorld.com

Uiterst snelle levering. Grote voorraad zelf in coronatijd. Artikel was uitverkocht op andere sites. Niet de goedkoopste.
Snelle levering, duidelijk geïnformeerd en product volledig volgens verwachting en omschrijving
1 week geleden
Snelle levering en tevreden over het product (website info accuraat).
Zeer snelle levering
Snel verzonden en in deze Corona tijd snel ontvangen. Top
1 week geleden
Mijn levering liep via DHL Zij hebben mijn pakketje bij de buren in de struiken verstopt zonder een briefje hierover bij mij in de bus te doen. Bij andere pakketdiensten heb ik dat nog nooit meegemaakt. Mijn tip is om niet meer via DHL te verzenden. Over jullie snelle afhandeling en reacties heb ik verder veel waardering
 Antwoord van AthleteSportsWorld.com
1 week geleden
Dank je wel voor jouw bericht en feedback. In de basis sturen wij met Fietskoeriers omdat wij een duurzame ambitie hebben. Echter het netwerk van Fietskoeriers dekt nog niet geheel Nederland. Het deel dat nog niet gedekt is werken zij samen met DHL. Wij zullen de werkwijze van DHL onder de aandacht brengen bij Fietskoeriers. Groet, Matthias
1 week geleden
Snelle levering, super service! Echt een aanrader
2 weken geleden
Altijd vriendelijk en bereid iets extra's te doen
Super bedrijf Altijd goed geholpen
2 weken geleden
Duidelijke website, eenvoudige bestelling en snel geleverd.
Goed product, snelle levering
3 weken geleden
Helemaal top...snelle levering, goed product en goede beschrijving...
Altijd goeie service en goed advies t.a.v. sportvoeding. Deskundig.
Goed advies
Handschoenen en zwemsokken van Zone3 besteld. Uitstekende kwaliteit en prima levering.
Klantgericht en snel.
Geen toelichting
Verkeerde artikel in eerste instantie geleverd, maar binnen zeer korte tijd reactie en omgeruild. Heel fijn!
Lonk