Horloge-Bandjes.nl

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

Bandja was omschreven as een stoffen bandje, maar is gewoon nylon, helaas (stugger)
6 jan 2024
Sneller geld terug betalen
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Terug betaling is niet aangevraagd u heeft ons verzocht de JR1471 Om te ruilen tegen 24mm AM3695 die is onderweg vanuit Fossil naar ons echter door de feestdagen ca. 10 werkdagen levertijd, wordt elk moment bij ons verwacht Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie uitgebreide beoordeling daar worden we erg blij van. Onze universele horlogebanden hebben al jaren een goede prijs kwaliteit verhouding..... Bol heeft inderdaad eigen leverings afspraken waarin wij niet mee kunnen. Met vriendelijke groet Antonie Slegers
10 nov 2023
Het horloge bandje wat ik moest hebben was niet voorradig en ook niet bij de leverancier op voorraad, het ging dus iets langer duren maar dit alles werd netjes gecommuniceerd met de optie om het geld terug gestort te krijgen. echter binnen een acceptabele tijd kwam het bandje toch weer beschikbaar en werd het netjes en spoedig thuis afgeleverd. top service
13 okt 2023
Mooie vervangende schakel horlogeband. Origineel merk van het horloge. In ongeveer een week geleverd. Past uitstekend. De meegeleverde tool om de oude band te demonteren werkt wel , maar kan wel enige instructie gebruiken hoe je deze handig er af krijgt. Dit heeft me nog wel wat tijd gekost, maar als je het eenmaal weet is het zo gebeurd.
Ruime keuze aan horlogebandjes, ook originele merkbandjes. Ze worden goed verpakt op de post gedaan. Enige jammere is dat het lang duurt voor je je bandje hebt. Ik had hem 23 mei besteld en het bandje werd pas 2 juni op de post gedaan. Vervolgens deed PostNL er tot 10 juni over om het bandje te bezorgen.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review wauw 4 sterren daar worden we blij van. Zoals aangegeven op moment van bestellen konden wij deze Skagen horlogeband versturen binnen 5-10 werkdagen De 7de werkdag is deze inderdaad verzonden. Wens u weer veel draagplezier toe met uw nieuwe horlogeband Met Vriendelijke Groet, Antonie Slegers
20 aug 2023

Positieve eerste ervaring

Positief: 1) Goede prijs/kwaliteit 2) Duidelijke en gemakkelijke website 3) Heel groot aanbod Aandachtspunten: 1) Hele lang wachttijd (voor product arriveerde) 2) Verpakking van product kan beter (= veiliger) 3) Product (bandje) kwam met een kleine beschadiging (één van de gaatjes was gescheurd)
17 aug 2023

Goed idee: een los lusje voor mijn horlogebandje!

De lusjes van mijn horlogebandjes slijten sneller dan de bandjes. Tot nu toe moest ik steeds een nieuw bandje kopen als alleen het lusje kapot was. Gelukkig hoeft dat nu niet meer. Het nieuwe lusje past prima, de advisering was duidelijk en ik had het artikel heel snel in huis. Dank jullie wel!
24 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling Soms is het met een klein onderdeel weer opgelost Fijn dat u zo tevreden bent.
12 mei 2023
de prijs en de gratis verzend kosten spreken Mij wel aan. hoeveel bandjes Ik voor dit prachtige horloge in al die jaren heb verbruikt is enorm JACOB JENSEN NEW L 736 .als de bandjes net zo goed zouden zijn als het horloge , die zijn echt zo slecht breken om de sch......
26 mei 2023

bericht van niet meer leverbaar

Mijn eerste bestelling bleek geannuleerd te zijn, zonder dat ik daarvan wist. Een berichtje sturen naar de besteller dat het bestelde niet meer leverbaar is, moet toch niet te moeilijk zijn. Overigens bleek het geld al wel keurig teruggestort.
15 jul 2023
Horlogebandje ontvangen Ondanks fikse vertraging door sorteer centrum PostNL is horlogebandje in goede staat ontvangen en past precies op opgegeven model. Waardoor ik dit oude maar nog steeds leuke Diesel horloge weer kan dragen.
25 jun 2023
Het bestelde bandje was niet meer leverbaar kreeg voorstel ander bandje wat veel gelijkenis toonde of geld terug ik koos voor het andere bandje. Keurig verzorgd en omdat deze goedkoper was het te veel betaalde keurig teruggestort.
26 jun 2023
Goedemorgen, Wauw 5 sterren daar doen we het voor! Fijn dat u zich zo geholpen voelt, we proberen erin mee te denken wanneer items zijn uitverkocht. Deze keer dan ook geslaagd...... Wil u veel draag plezier toewensen met de horlogeband Met Vriendelijke groet, Antonie Slegers
29 jun 2023
Vanaf jullie kant is alles goed gegaan Alleen heeft postnl er een zootje van gemaakt en is het bestelde product nooit aangekomen en postnl er geen moeite wil doen om te onderzoeken waar het pakketje is gebleven
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie Vervelend te vernemen dat de levering niet is aangekomen. Er zijn veel vertragingen en problemen bij PostNL Ik stuur u een persoonlijke email zodat we voor de juiste oplossing kunnen zorgen. Met vriendelijke groet, Antonie Slegers
13 okt 2023
Had eerst het verkeerde bandje besteld maar dit kwam door dat de winkelbediende mijn horloge verkeerd had opgemeten. Maar dit heb ik terug gestuurd en toen het goede bandje besteld en gekregen. Super
De persoonlijke aandacht nadat ik iets niet had ingevuld bij het bestellen, waardoor ik gebeld ben en later ook gemaild om toch te zorgen dat het bandje op het juiste adres terecht kon komen.
16 jul 2023

Top service

Wat een service van dit bedrijf : Prima communicatie geen lange wachttijden en keurig netjes verpakt en verzonden. Ik ben super tevreden en zal het bedrijf zeker aanbevelen.
FV
22 sep 2023
Perfect passend paar schakeltjes er bij laten zetten en ik weer een nieuwe mooie horloge. Nergens meer te krijgen alleen bij jullie mijn dank hier voor mvg frans van de ven.
8 sep 2023

Prima plek om je (speciale) bandjes te bestellen.

Omschrijving op website maakt het eenvoudig om het juiste bandje te vinden en de juiste tools en push pins erbij te leveren. De vermelde levertijd werd niet gehaald.

Heel erg tevreden!

Ik ben heel erg tevreden met mijn horlogebandje! 1 klein minpuntje is dat ik er lang op moest wachten…. Het bandje was niet op voorraad. Uiteindelijk toch gekregen😊
4 mei 2023
Fijne ervaring, snelle levering en super dat ik nog steeds een originele band voor m'n minstens 10 jaar oude Fossil kon kopen tegen een scherpe prijs!