Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

187 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden324 beoordelingen in totaal

Fijne samenwerking tussen medewerkers. Ondanks de drukte werd ik snel geholpen. Tijdens het afhandelen werd ik voldoende geïnformeerd over de juweliers die ik gekocht had. Ik ben normaal kritisch, maar ik zie geen verbeterpunten. Ik vind alleen dat horloges wel in een mooi bakje moet voordat het beschadigd raakt. Ga vooral zo door! Jullie zijn de diamanten in de winkel. Vanaf vandaag een trouwe klant voor locatie Delft.

20 okt 2023
Wat ik Wel weet is dat ik niet meer hier naar toe ga. Heel jammer hoe ik ben behandeld daar terwijl ik gewoon ben gekomen om wat te kopen (toch gedaan waar ik achter af wel spijt van heb) beide vrouwen die op dat moment aan het werken waren, zo raar deden en scheef aankeken. Dit is niet hoe je iemand hoort te behandelen. Dus voor mij en mijn naasten niet meer. En die 10 euro korting mag je aan iemand anders geven die je wel op een vriendelijke manier kon spreken. Respect en hoe je mij behandelt is voor mij meer van waarde. We zijn allemaal hetzelfde, er is geen verschil tussen kleur en afkomst.Bedankt dames van lucardi(troelstralaan Delft)

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

Goede hulpvaardigheid

Klant vriedelijk

Klant vriendelijk

Top kwaliteit en service.

Lucardi heeft altijd top kwaliteit horloges, batterijen en sieraden. Bovendien worden je aankoop kadotjes netjes verpakt en vaste klanten krijgen 10% korting. Ik heb vandaag nog een horloge voor mijn zoon gekocht en hij is super bij met zijn eerste horloge. Ik koop vorloges en sieraden alleen bij Lucardi. Ik ben een zeer tevreden klant en ik deel mijn goede ervaringen met vrienden.
14 jul 2023

Super fijn geholpen

Op de site had de de aanbieding gezien van 2+1 gratis, die kreeg ik in de winkel ook. Na lang zoeken (ik vind alles leuk) mijn keuze gemaakt met behulp van de verkoopster. Daarna prachtig ingepakt en met het leuke tasje kom ik leuk binnen op een verjaardag. Heel blij mee
6 sep 2023
Een hele lieve vrouw had het geduld voor mij, omdat ik niet wist wat ik moest kiezen welke beter zou zijn dus gaf me ook goed advies en heeft me uitstekend geholpen! En ik heb nog iets besteld maar ga er vanuit dat het een top sieraad is :)
23 sep 2023
De dame die mij hiep heeft echt ontzettend har best gedaan om aan mijn wensen te voldoen...geweldig...dit maak ik bijna niet meer mee , dat er in een winkel zo geweldige service word verleend....Deze dame had empathie en dacht mee et mij.
28 jun 2023
Normaal word ik daar super goed geholpen. Er stond dit keer een jong meisje. Dit was niet een prettig iemand. Ze stond alleen, volgens mij wist ze weinig. Was ook niet klant vriendelijk. Jammer , normaal is het er top!
Heel persoonlijke benadering van de winkelmedewerkster. En vriendelijk en geduldig. Ik ben mantelzorgr voor de dame die graag een horloge wilde uitzoeken. We komen graag terug.
1 jun 2023

Beste service

Dat de medewerkster aan gaf dat ik korting kreeg als member en binnen 2 minuten het batterijtje had vervangen. Ook vertelde zij dat de bon bewaard moest worden voor garantie.
27 jul 2023
Er valt niks beter te doen. Ik ben op een hele prettige en aardige manier geholpen. Kreeg ook nog tekst en uitleg over een batterij die werd vervangen voor m'n horloge.
16 sep 2023

Keurige en aardige dames die alle tijd nemen voor de klanten.

Keurige, rustige dames die klanten helpen. Rustig blijven vragen wat de klant zou willen. Niet in de rede vallen. Dat is bij sommige bedrijven heel hinderlijk.
JW
JLM W.
Delft
15 jul 2023

Vriendelijk

Over het algemeen vriendelijk personeel. Winkel is niet al te groot en daardoor al gauw vol en wat rommelig. Wel leuke spullen en het meeste redelijk betaalbaar.
22 jul 2023
prima geholpen kom eigenlijk nooit bij lucardi vaak de luxere juweliers maar beviel prima. Netjes geholpen ik wil wel een kadobon winnen kom er dan zeker vaker.
Dochter wilde 2e gaatje, het was op dat moment druk, na 10 min lukte het wel, (we mochten dan weer terug komen) Dit ging heel vriendelijk steriel en netjes...
Zij was erg kundig en respectvol en meelevend… precies zoals iedereen graag behandeld wil worden bij het uitzoeken van een sieraad! Hartelijke dank hiervoor..
13 mei 2023
normaal altijd goed geholpen. alleen van ochtend hadden de jonge mede werkers moeite om het horloge in te stellen toch maar een ander horloge gekozen.
20 aug 2023

Vriendelijk en deskundig wat wil je nog meer.

Vriendelijk en deskundig werden we geholpen en dat voor een nieuw batterijtje en het passend maken van de horloge band. Een prettige winkel ervaring.
26 aug 2023

Gaatjes schieten

Mijn dochter liet gaatjes schieten in haar oren in de winkel. Ondanks dat het erg druk was nam de medewerkster netjes de tijd voor ons.