Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

Fijne samenwerking tussen medewerkers. Ondanks de drukte werd ik snel geholpen. Tijdens het afhandelen werd ik voldoende geïnformeerd over de juweliers die ik gekocht had. Ik ben normaal kritisch, maar ik zie geen verbeterpunten. Ik vind alleen dat horloges wel in een mooi bakje moet voordat het beschadigd raakt. Ga vooral zo door! Jullie zijn de diamanten in de winkel. Vanaf vandaag een trouwe klant voor locatie Delft.

20 okt 2023
Wat ik Wel weet is dat ik niet meer hier naar toe ga. Heel jammer hoe ik ben behandeld daar terwijl ik gewoon ben gekomen om wat te kopen (toch gedaan waar ik achter af wel spijt van heb) beide vrouwen die op dat moment aan het werken waren, zo raar deden en scheef aankeken. Dit is niet hoe je iemand hoort te behandelen. Dus voor mij en mijn naasten niet meer. En die 10 euro korting mag je aan iemand anders geven die je wel op een vriendelijke manier kon spreken. Respect en hoe je mij behandelt is voor mij meer van waarde. We zijn allemaal hetzelfde, er is geen verschil tussen kleur en afkomst.Bedankt dames van lucardi(troelstralaan Delft)

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Delft Troelstralaan

26 aug 2023

Gaatjes schieten

Mijn dochter liet gaatjes schieten in haar oren in de winkel. Ondanks dat het erg druk was nam de medewerkster netjes de tijd voor ons.
Het was redelijk druk maar werd vrij snel en vriendelijk geholpen, winkel is klein maar overzichtelijk en het personeel is vriendelijk
12 aug 2023

Top

Mijn dochter had leuke oorbelletjes uitgezocht met roze lieveheersbeestjes. Voelde stevig aan en ze staan leuk!
RO
Rene O.
Den Hoorn ZH
17 aug 2023
Zeer snel en goed geholpen. Prima service geleverd. Ging om een horloge bandje dat prima voldoet. Dik tevreden.
27 sep 2023
Hele lieve vrouw, ze heeft me goed geholpen. Ik heb een ring gekocht met bijpassende oorbellen. Heel blij mee!
24 dec 2023
Werd heel netjes en vriendelijk geholpen door de verkoopster, waardoor ik met plezier mijn aankopen deed.
24 jul 2023
Ik ben zeer goed geholpen bij lucardie in de hoven in Delft. En het personeel is daar zeer behulpzaam.
Prima geholpen, vriendelijk en meedenkend! En leuk de memberkorting te ontvangen, mooi meegenomen
7 jun 2023

Top kwaliteit en professionele service

Bij Lucardi is altijd top kwaliteit horloges en professionele service met een vriendelijke sfeer.
28 mei 2023
Ik ben heel erg goed geholpen. Vriendelijke medewerker. Kijk heel vrolijk en was heel behulpzaam.
Enthousiaste verkoopsters die mij uitstond behandeld hebben. Ik ben ook uitstekend geslaagd.
Goed geholpen, wat ik wilde was uitverkocht maar de verkoopster had een mooi alternatief
4 aug 2023
Baby armbandje gekocht, graveren zou even duren , maar was heel snel klaar. Top geregeld!

Wachtlijst in winkel

Wat meer personeel op drukke dagen. Er gingen mensen weg vanwege het lange wachten.
TL
19 aug 2023
prima geholpen net terug van vakantie batterij horloge leeg,werd vlug geholpen
10 mei 2023
Prima service werd gelijk geholpen, medewerkers zijn vriendelijk en denken mee
3 aug 2023
Goed geholpen zeker een aanrader om daar wat te kopen mooie winkel
23 jun 2023
Een hele plezierige en meedenkende verkoopster. TOP medewerkster!!
29 jul 2023
Ben heel tevreden, met de uitleg van de armband. Kom zeker terug!
29 jun 2023
Goed service en werden goed geholpen door vriendelijk personeel