Lucardi Juwelier Middelburg- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Middelburg

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden326 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

Kwam als enigste klant in de winkel Werd niet eens begroet! Waren twee jeugdige medewerkers die bezig waren in een etalagekast.Liep langs hun heen en uiteindelijk zei de dame ; kan ik iets voor u doen waarna de jongeman zijn werk neerlegde,haar een seintje gaf en het overnam ! Kwam niet erg professioneel over !

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

Fijn en klantvriendelijkheid geholpen door de medewerker...en een leuke keuze kunnen maken voor een leuke prijs!
Veel meedenken van de medewerker en vragen stellen, attent maken op combinaties en advies geven. Bijzonder goed
8 sep 2023
Batterij vervangen in horloge ging vlot, even om een andere boodschap en kon het horloge weer werkend ophalen
15 aug 2023
Leuk assortiment net als de vriendelijke medewerker die geduldig genoeg was om 2 pubers te woord te staan.
Ben vriendelijk geholpen Verkoopster is erg vriendelijk en behulpzaam maar haar stem is heel erg zacht
AP
Abby P.
Waarde
26 jun 2023
Dat het personeel echt tijd voor je heeft & ook maakt! Eventueel een extra medewerker erbij zetten.
12 aug 2023
Mijn dochtertje van 4 jaar is super goed geholpen om weer leuke ringetjes uit te zoeken bij jullie.
20 jun 2023
de klantvriendelijkheid en de moeite die gedaan wordt om tot een juiste keuze te komen! fantastisch!
30 sep 2023

Top winkel

Altijd goede service bij lucardi middelburg. Wordt altijd fantastisch geholpen ook met reparaties.

Erg goed geholpen

Het was erg fijn hoe vriendelijk en vrolijk het personeel was. We werden erg goed geholpen.

Kerstbal

De manier van het cadeautje inpakken in een kerstbal is een hele leuke en originele manier.
14 jul 2023
De verkoopsters zijn altijd super vriendelijke en heel behulpzaam en altijd goede uitleg
13 okt 2023
Bijzonder behulpzame vriendelijke verkoopster. Ze nam de tijd, dacht mee en adviseerde.
19 sep 2023
Armbandje gekocht. Vriendelijk en goed geholpen. Heel blij met de aankoop. Bedankt!
25 nov 2023
Verkoopster wist direct waar mijn gevraagde artikel lag. Snelle afhandeling verkoop
2 nov 2023
Goeie hulp met het schieten van oorbellen bij mijn dochter. Super fijne ervaring 😊
25 okt 2023
Erg goed en vriendelijk geholpen door de medewerkster in de winkel in Middelburg.
20 sep 2023
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Er wordt alle tijd genomen om je te helpen🍀
MV
Margreet v.
Middelburg
Het vriendelijk contact van de medewerker. Blij met de subtiele oorringetjes
3 dec 2023

Bezoek winkel

We moesten lang wachten om bedient te worden. De verkoper was wel vriendelijk