Lucardi Juwelier Middelburg

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

10 nov 2023
Vriendelijke verkoopster. Prijs op kaartje en online verschillend van hetgeen uiteindelijk betaald werd…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

MV
Margreet v.
Middelburg
15 nov 2023
Vriendelijk geholpen bij de aankoop van een setje oorbellen in middelburg En 10 weken geleden in leiden gaatjes laten schieten, heel professioneel en vriendelijk.
16 okt 2023
Bij deze ben ik super geholpen. Ook het armbandje voor mijn kleinzoon was super netje gegraveerd . Fijn dat het snel kon. Had ik toch me kado op tijd. Bedankt 👍
1 sep 2023

vlot geholpen

ondanks dat de verkoopster allen stond en best druk was zijn wij prima geholpen en was het armbandje dat wij hadden besteld nog binne de 15 min. gegraveerd top.

Vriendelijke medewerkster

Medewerkster was eerlijk over vervangen batterij, horloge werkte niet en batterij vervangen had geen nut. Andere horloge wel kundig en snel batterij vervangen.
Duidelijke uitleg over graveren Vriendelijk geholpen Na aangegeven te hebben wat ik wilde miss toch wat meer laten zien ook al denk je het gevonden te hebben
29 jun 2023
Ik wordt in de Lucardi in Middelburg goed en snel.geholpen. onze kinderen hebbe daar hu n gaatjes laten prikken en dat werd goed gedaan. Duidelijke winkel.
CB
Carla B.
Schiedam
Heel fijn en geduldig geholpen bij het uitzoeken voor een mooi kettinkje voor bij mijn jurk die ik ga dragen op de bruiloft van mijn dochter.
4 jul 2023
Super goed geholpen De verkoopster had het enorm druk maar ondanks dat nam ze de tijd om ons goed te adviseren bedankt voor de top service 👍👍
BV
19 sep 2023
Zeer vriendelijk geholpen bij Lucardi in Middelburg! Dame met goede raad en bevlogen met haar werk én de klant! Dus niet bij webshop besteld.
De eerste keer dat ik er kwam was een van de verkoopsters niet echt ervaren. De tweede keer was een andere verkoopster zeer behulpzaam.
26 dec 2023
Was daar al paar keer geweest mijne beide dochters hadden eerste piercing gedaan. Top medewerkers en ruime keuze van assortiment
AD
Adrie d.
Middelburg
Een armbandje voor mijn kleindochter laten graveren en omdat ik er op kon wachten en het hard regende mocht ik meekijken! Super!
20 okt 2023
Ik kwam met een probleem, en dat is niet 100% maar 200% opgelost in een woord geweldig. En er hoeft niets veranderd te worden.
De verkoopster heeft een gezellig praatje met ons gemaakt het was nog vroeg en er stond geen klant te wachten dus kon dat even
29 jun 2023
Heel vriendelijk. 3 kettingkjes zaten gedraaid in elkaar,op haar dooiegemakje haalde ze heel rustig alles uit elkaar,super.
9 nov 2023
De vriendelijkheid, de tijd en herkennen van wensen. Gelijk participeren op op wat je zoekt en herkenning. Top service
25 jul 2023

Harde werker!

Wat een vriendelijke hulp van een medewerkster met 10 armen. Wat werkt ze hard om iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Correct geholpen door de verkoopster!. Ruime keuze in mijn wensen!. Mooie vitrine’s!. Helemaal een tevreden klant!.
26 jul 2023
Ben geholpen door de manager en zij was heel behulpzaam en dacht mee in het vinden van oplossingen. Ben zeer tevreden
Goede service van Lucardi. Eén artikel besteld en ik werd twee maal persoonlijk opgebeld om mij te informeren.