Lucardi Juwelier Middelburg

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

10 nov 2023
Vriendelijke verkoopster. Prijs op kaartje en online verschillend van hetgeen uiteindelijk betaald werd…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

3 feb 2024
Ga zo door! Ontzettend vriendelijk geholpen met goede adviezen!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Erg klantvriendelijk geholpen vandaag
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Werd vriendelijk geholpen
Vriendelijk personeel.
27 jan 2024
17 nov 2023
5 sep 2023

Behulpzame verkoopster, fijne ervaring

Ik kwam mijn eerste gouden ketting kopen, een 9 karaat gourmet schakel. Achteraf vond ik de ketting toch te dun. Ik ben deze gaan ruilen voor een wat dikkere ketting, een Venetiaanse schakel. Ik ben tijdens het ruilen super goed geholpen. De verkoopster dacht mee en heeft de verschillende kettingen bij me om gedaan om de mooiste te kiezen
JH
Joyce H.
Middelburg
Er is 1 dame die altijd zo leuk helpt in de winkel in Middelburg. ik kan niet lang staan dus als ze me al ziet zegt ze je kunt hier zitten hoor. Zo lief attent en leuk behulpzaam. Jammer dat ik haar naam niet weet maar ze heeft mijn vriendin die hier was vanuit Hengelo ook zo leuk geholpen echt super fijn. En weer goed geslaagd
10 aug 2023

Gastvriendelijke winkel

De winkel is erg goed ingedeeld. Je kunt een makkelijk rondje lopen om alles te kunnen zien. De gastvrijheid was ook erg aangenaam. De medewerkers nemen echt de tijd om je te helpen waar nodig is. Overal is de gehele winkel ervaring daar goed te doen en raad ik het zeker aan om daar eens een kijkje te nemen 😌😉
15 jul 2023

Zeer goede klantvriendelijkheid

Ik ben al jaren klant bij Lucardi en ben al die tijd heel goed geholpen. De verkoopster die mij onlangs heeft geholpen, nam alle tijd voor mij bij het uitkiezen van een horloge en ring. Ik ga er graag naar toe, ook voor een cadeautje voor mijn familie.
10 aug 2023
Wat een lieve en eerlijke service bij de Lucardi in Middelburg. We gingen om oorbellen voor mijn dochter. En ze legde goed uit welke we het beste konden nemen en hoe ze het beste vastgemaakt konden worden. Ze nam er de tijd voor en liet ons rustig beslissen.
Heerlijk winkel in Middelburg,super vriendelijke dame.ben nog goed geslaagd ook 😊 3 paar rose kleur oorbellen gescoord.super blij mee! Rose sieraden zijn erg schaars.altijd fijn dat ik bij lucardi weer iets moois kan vinden in de rose
17 dec 2023
Zeer klant vriendelijk Ze hielpen mij snel en ook ben ik snel met het product naar buiten kunnen lopen. Bijpassend bij ander product iets kunnen vinden. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Mee denkend ook tbv kortingen.

uitstekend geholpen!

Ik kwam in de winkel met best wel een 'probleemgevalletje', maar ik werd uitstekend geholpen! De medewerker was erg sociaal en meedenkend en ik ben zo erg tevreden (en met de juiste sieraden!;-)) naar huis gegaan...
21 jun 2023

" Wat was ze aardig he mam ".

Cas van 12 is supergoed geholpen en van advies voorzien door een medewerker die alle tijd voor hem nam, Cas kwam blij buiten en zei direct"wat was ze aardig". Hij is erg trots op zijn nieuwe hanger.
18 jul 2023
Ik ben al jaren klant en altijd zijn de dames klantvriendelijk en behulpzaam . Onlangs ben ik er weer geweest om voor mij het bandje aan mijn horloge te bevestigen, was geen probleem.
7 sep 2023
shop er graag en als je binnen komt je qoed gelijk geholpen en zij heel klantvriendelijk kom er graag laatst heb ik iets gekocht voor me verloofde en werd gelijk geholpen top winkel
7 sep 2023
Medewerkster hielp mij super goed met uitzoeken van m'n oorbelletjes. Daarna ook nog even ringen mogen passen voor de maat te weten. Winkel was ook schoon en verzorgd.