Lucardi Juwelier Middelburg

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

10 nov 2023
Vriendelijke verkoopster. Prijs op kaartje en online verschillend van hetgeen uiteindelijk betaald werd…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

19 mrt 2024
Mooie vitrinekasten zeer overzichtelijk en vriendelijke bediening
Prima en vriendelijk geholpen door de medewerkster in Middelburg.
Goed en snel en vriendelijk geholpen met goed advies! Prima
Goed geholpen door verkoopster, en gaf eerlijk haar mening
19 mrt 2024
fijne winkelmedewerkers en goeie en mooie sieraden😍
20 mrt 2024
Vriendelijk en behulpzaam en geduldig personeel!
JV
Jan v.
Arnemuiden
23 mrt 2024
Zeer attente hulp en advies bij aankoop horloge
Je wordt vriendelijk en goed geholpen.
23 mrt 2024
Super aardig geholpen in de winkel
20 mrt 2024
EB
E B.
Hendrik Ido Ambacht

Verkoopster denkt mee.

Mijn horloge was onlangs gerepareerd, maar ondanks dat stond het toch weer stil, dus ik dacht dat het weer hetzelfde mankement was. De verkoopster kwam op het idee om simpelweg de batterij even te checken en ja hoor die was compleet leeg. Probleem opgelost. Deze verkoopster is denk ik ook de vrolijkste van heel Middelburg. Altijd een goed humeur en enthousiast.

Fijne service

Donderdagavond zijn we langs geweest en we werden heel leuk en kundig geholpen! Onze kinderen voelden zich helemaal speciaal en zijn blij met hun nieuwe sieraden! ♥️
Vriendelijke verkoopsters ! En ze helpen je altijd goed . Ik ben tevreden over Lucardi en ook over de service.
Mevr was heel aardig en hielp mij uitstekend.Er zijn leuke en mooie sieraden voor niet veel geld. Fijne winkel

Mooi vegan bandje en nieuwe batterij🤞

Ben erg goed geholpen door de deskundige en lieve verkoopster! Ben helemaal om en Lucardi is the best!👌🏼
Leuke sortering, voor iedereen en iedere portemonnee iets te kopen. Leuk en vriendelijk personeel
je kunt op je gemak rondkijken en daarna word je prettig geholpen