Lucardi Juwelier Middelburg

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
De vriendelijkheid en snelheid van handelen. Ik verbaas me er wel.over dat de winkelier wijd open staat en een plafondheater de frisheid moet compenseren. Niet erg energiebewustdus! Steeds meer winkel houden deuren daarom gesloten en hangen - Herzien dat beleidgoed zichtbaar- een bordje " OPEN" op de winkelier.De kou is ook voor het personeel niet alleen niet prettig, maar ook ziekmakend! Herzien dat beleid dat een dichte winkelier klantonvriendelijk zou zijn.Potentiële energie bewuste klanten gaan zo'n winkel zelfs voorbij!

10 nov 2023
Vriendelijke verkoopster. Prijs op kaartje en online verschillend van hetgeen uiteindelijk betaald werd…

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Middelburg

Snel en vriendelijk . Beste prijs ,en ben klant sinds 2010
Werd prima geholpen, alle tijd. Vriendelijk personeel
Personeel dat goed helpt bij het maken van keuzes!
Vriendelijke personeel en vriendelijke prijzen.
Ik ben persoonlijk goed geholpen en geslaagd.
17 mrt 2024
Erg fijne verkooper
Erg goed geholpen
Fijn geholpen

Aardig personeel

Ik kwam met een vriendin kijken voor een cadeau, we hebben even rondgekeken en juist op het moment dat we hulp nodig hadden werden we geholpen door een medewerker. We zijn op een professionele en aardige manier geholpen en alles is helemaal goed gegaan. ik zou 100% terug gaan naar lucardi Middelburg
Medewerkster nam alle tijd terwijl er toch meer klanten stonden en ze op dat moment nog maar alleen min de winkel was. Collega had pauze. Ze was uiterst geduldig en verstond haar vak.

Top Service

Ondanks de drukte nam de winkelmedewerker de tijd voor ons waardoor we geslaagd zijn en 2 super leuke Valentijns cadeau’s hebben gekozen. Wij zijn enorm blij.
Ben vriendelijk geholpen Verkoopster is erg vriendelijk en behulpzaam maar haar stem is heel erg zacht
4 feb 2024
Ik ben weer goed geholpen. Ben blij met de spullen. Altijd leuk en mooie dingen. Voor een goede prijs
Vriendelijk en goed geholpen bij het zoeken van een horloge voor m’n moeder en goede service.
Klantvriendelijk en ook behulpzaam ik werdt heel fijn geholpen 😇🙏❤️